• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden 2021

Ik vind het erg jammer dat we tegenwoordig "prijzen" krijgen die letterlijk verdampen, zoals mana, zaden, en unurium.
Ik ben klaar met hoofdstuk 18, dus heb ik deze prijzen nu niet nodig. Tegen de tijd dat ik het zou kunnen gebruiken bestaan ze echter helemaal niet meer.

Als ze als prijs weggegeven worden, geef ze dan in spreuk-vorm of effect-vorm zodat ik het kan bewaren tot ik het kan gebruiken.
 
Ik vind het erg jammer dat we tegenwoordig "prijzen" krijgen die letterlijk verdampen, zoals mana, zaden, en unurium.
Ik ben klaar met hoofdstuk 18, dus heb ik deze prijzen nu niet nodig. Tegen de tijd dat ik het zou kunnen gebruiken bestaan ze echter helemaal niet meer.

Als ze als prijs weggegeven worden, geef ze dan in spreuk-vorm of effect-vorm zodat ik het kan bewaren tot ik het kan gebruiken.
Wat goed dat je het hoofdstuk al afheb!!! :D
 
Wat goed dat je het hoofdstuk al afheb!!!
Ik ben wat eerder begonnen dan jij volgens mij, en heb me in het begin sterk gericht op het optuigen en verhogen van de produktie. De questlijn had de neiging om eerst andere dingen te willen, maar de adviseur had dus even pech bij mij :)
4 cycli van 4 uur + 1 van 8 uur pasten netjes in mijn dag/nacht ritme zodat de produktie 24/7 liep als ik bij een computer zat. Corona heeft daar een handje geholpen met al dat thuiswerken.

Had nog even wat puzzels met wat te produceren maar uiteindelijk bleek het allemaal niet veel uit te maken, dus was mijn strategie al gauw om de aantallen elementalen en medailles zoveel mogelijk in evenwicht te houden zodat er geen grote voorraden van 1 soort ontstaan.

De verheven goederen waren eerst nog wel een probleem, de markt was compleet scheef. Via de handelaren was het toch wel te doen samen met een stapeltje 5 uur tijd boosters uit de toren op momenten dat je grote hoeveelheden moest hebben. Later in het hoofdstuk werd het wel beter (je goederen werden in ieder geval afgenomen binnen een redelijke tijd), maar er is geen balans in de markt geweest toen ik hoofdstuk speelde.

Aan het einde heb ik er nog totaal onnodig 300 boosters erdoorheen geknald omdat ik het hoofdstuk zat was :p Effect was minimaal (max een paar dagen op 2 ruim weken), maar wel leuk om te doen :D
 
300 boosters erdoorheen geknald
Bij mij gaan ze er doorheen tijdens dit soort avonturen, vooral bij de goederenproductie-opdrachten en als ik een verkenning verkeerd getimed heb. De hoofdstukken zelf doe ik op m'n gemak; juist om te voorkomen dat ik straks niemand meer heb om mee te handelen.
Ben wel altijd blij om dit soort commentaren van Wijze Albert (en anderen) te lezen, zodat ik de fouten niet hoef te maken die zij wel hebben gemaakt. ;)
 
Ik ben wat eerder begonnen dan jij volgens mij, en heb me in het begin sterk gericht op het optuigen en verhogen van de produktie. De questlijn had de neiging om eerst andere dingen te willen, maar de adviseur had dus even pech bij mij :) ik heb mijn portaal nu pas op level 3,merk wel dat het nu sneller gaat met de productie,
4 cycli van 4 uur + 1 van 8 uur pasten netjes in mijn dag/nacht ritme zodat de produktie 24/7 liep als ik bij een computer zat. Corona heeft daar een handje geholpen met al dat thuiswerken. ;)

Had nog even wat puzzels met wat te produceren maar uiteindelijk bleek het allemaal niet veel uit te maken, dus was mijn strategie al gauw om de aantallen elementalen en medailles zoveel mogelijk in evenwicht te houden zodat er geen grote voorraden van 1 soort ontstaan. Ik raak het overzicht altijd heel snel kwijt,en doe dan maar hoe het uitkomt,en savonds speel ik vrijwel niet.

De verheven goederen waren eerst nog wel een probleem, de markt was compleet scheef. Via de handelaren was het toch wel te doen samen met een stapeltje 5 uur tijd boosters uit de toren op momenten dat je grote hoeveelheden moest hebben. o_OLater in het hoofdstuk werd het wel beter (je goederen werden in ieder geval afgenomen binnen een redelijke tijd), maar er is geen balans in de markt geweest toen ik hoofdstuk speelde.

Aan het einde heb ik er nog totaal onnodig 300 boosters erdoorheen geknald omdat ik het hoofdstuk zat was :p Effect was minimaal (max een paar dagen op 2 ruim weken), maar wel leuk om te doen :D
Nou kan je weer ff je stad rè-organiseren, :D
 
vooral bij de goederenproductie-opdrachten
Nog maar een fout die je niet moet maken dan? :D
Ik heb vanwege die vragen in events en BSA een tijd 5 grote T1 fabrieken gehad, heb er nu nog 4, moet nog even kijken of die 5e er weer bij kan als ik de stad verander straks. Goederen-opdrachten lopen gesmeerd. Hoeveelheid voorraad T1 rijst de pan uit :)

Carlala zei:
ik heb mijn portaal nu pas op level 3,merk wel dat het nu sneller gaat met de productie,
Ja, dat onderzoek zit wat verderop. De grote bulk van de badges zit helemaal achteraan, met die laatste onderzoeken ben je heel lang bezig.
 
Ik weet dat in Novo Miraculo minimaal 3 spelers al klaar zijn met H18 (waaronder ik zelf).
Door dat ik standaard met een eigen rekenblad werk om telkens de meest optimale medaille productie te halen met wat ik had liggen kon ik op een bepaald moment ook alleen de lage tijd boosters gebruiken om de laatste 100 medailles te maken.
Moet wel zeggen dat BHG op level 13 heel veel helpt en hoger levels wordt nog beter voor volgende hoofdstukken.
En ja, ik heb alle ontwikkelingen gedaan, ook de 2 eind wonderen.

Overigens zou het iedereen helpen als de oermineralen en de gloeiblok makers niet alleen hun handel pakken maar ook gewoon plaatsen.
Hierdoor zou het "tekort" aan deze spullen niet zo lastig zijn voor de spelers die Alruin maken.
Nu plaats ik telkens mijn handel gewoon via de handelaren maar pak wel alle BS handel zodat die spelers sneller een 2e en 3e ronde van handelbare op pad kunnen sturen.
 
Laatst bewerkt:
Nog maar een fout die je niet moet maken dan? :D
Ik heb vanwege die vragen in events en BSA een tijd 5 grote T1 fabrieken gehad, heb er nu nog 4, moet nog even kijken of die 5e er weer bij kan als ik de stad verander straks. Goederen-opdrachten lopen gesmeerd. Hoeveelheid voorraad T1 rijst de pan uit :)

Ja, dat onderzoek zit wat verderop. De grote bulk van de badges zit helemaal achteraan, met die laatste onderzoeken ben je heel lang bezig.
:(
Ik weet dat in Novo Miraculo minimaal 3 spelers al klaar zijn met H18 (waaronder ik zelf).
Door dat ik standaard met een eigen rekenblad werk om telkens de meest optimale medaille productie te halen met wat ik had liggen kon ik op een bepaald moment ook alleen de lage tijd boosters gebruiken om de laatste 100 medailles te maken.
Moet wel zeggen dat BHG op level 13 heel veel helpt en hoger levels wordt nog beter voor volgende hoofdstukken.
En ja, ik heb alle ontwikkelingen gedaan, ook de 2 eind wonderen.

Overigens zou het iedereen helpen als de oermineralen en de gloeiblok makers niet alleen hun handel pakken maar ook gewoon plaatsen.
Hierdoor zou het "tekort" aan deze spullen niet zo lastig zijn voor de spelers die Alruin maken.
Nu plaats ik telkens mijn handel gewoon via de handelaren maar pak wel alle BS handel zodat die spelers sneller een 2e en 3e ronde van handelbare op pad kunnen sturen.
Wat betekend BHG?
 
BHG= Bloeiende HandelaarsGilde
Dat is het wonder dat je portaal boost verhoogt.
Normaal is maximale portaal 160% op level 4 en nu is hij voor mij met BHG op level 16 gelijk aan 184%
dus in plaats van 96 zeiler medailles maak ik met 3 water hubs 111 zeiler medailles.
Dit is een winst van 15 medailles wat net iets meer is dan 1 eind medaille, afhankelijk van welke combie je gebruikt.
 
Ik weet dat in Novo Miraculo minimaal 3 spelers al klaar zijn met H18 (waaronder ik zelf).
Door dat ik standaard met een eigen rekenblad werk om telkens de meest optimale medaille productie te halen met wat ik had liggen kon ik op een bepaald moment ook alleen de lage tijd boosters gebruiken om de laatste 100 medailles te maken.
Moet wel zeggen dat BHG op level 13 heel veel helpt en hoger levels wordt nog beter voor volgende hoofdstukken.
En ja, ik heb alle ontwikkelingen gedaan, ook de 2 eind wonderen.

Overigens zou het iedereen helpen als de oermineralen en de gloeiblok makers niet alleen hun handel pakken maar ook gewoon plaatsen.
Hierdoor zou het "tekort" aan deze spullen niet zo lastig zijn voor de spelers die Alruin maken.
Nu plaats ik telkens mijn handel gewoon via de handelaren maar pak wel alle BS handel zodat die spelers sneller een 2e en 3e ronde van handelbare op pad kunnen sturen.
Heeft het zin om de 2 eind wonderen te plaatsen?
 
BHG= Bloeiende HandelaarsGilde
Dat is het wonder dat je portaal boost verhoogt.
Normaal is maximale portaal 160% op level 4 en nu is hij voor mij met BHG op level 16 gelijk aan 184%
dus in plaats van 96 zeiler medailles maak ik met 3 water hubs 111 zeiler medailles.
Dit is een winst van 15 medailles wat net iets meer is dan 1 eind medaille, afhankelijk van welke combie je gebruikt.
Okè! ik heb hem zelf op level 12 staan! :)
 
Gewoon zorgen dat je die BHG op 30 hebt staan. Je portaalproduktie is dan 140% en je aanbieding groothandelaar staat dan op max (500%) wat betekent dat je je sentient elke dag van elke soort eenmalig kan ruilen zonder verlies.
 
De grote bulk van de badges zit helemaal achteraan, met die laatste onderzoeken ben je heel lang bezig.
Heb van alles 4 staan en aangezien ik ook nog een drukke baan heb verzamel ik op die manier wat sneller.
Zit nu ook bijna op het eind en kom op die manier ook eens van mijn 2 en 1 uurs boosters af. steeds als ik voldoende verzameld heb knal ik er gewoon iets van 100 boosters doorheen en heb uitgerekend dat mij dan iets van 6 tot max 8 weken scheelt.
 
Gewoon zorgen dat je die BHG op 30 hebt staan. Je portaalproduktie is dan 140% en je aanbieding groothandelaar staat dan op max (500%) wat betekent dat je je sentient elke dag van elke soort eenmalig kan ruilen zonder verlies.
Goeie tip! bedankt
 
Heb van alles 4 staan en aangezien ik ook nog een drukke baan heb verzamel ik op die manier wat sneller.
Zit nu ook bijna op het eind en kom op die manier ook eens van mijn 2 en 1 uurs boosters af. steeds als ik voldoende verzameld heb knal ik er gewoon iets van 100 boosters doorheen en heb uitgerekend dat mij dan iets van 6 tot max 8 weken scheelt.
Ik heb nog nooit zo veel boosters gehad,maak ze wel constant in de M.A. en vanuit de toren,maar 100?? pfff en ik heb niet eens een baan.;)
 
Vraagje........ik heb gèèn zijde en edelstenen fabriek staan,is het handig om deze alsnog te gaan plaatsen? voor het onderzoek,
 
Bovenaan