• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden 2021

Tijdens Evenementen komt het regelmatig voor dat de (al dan niet dagelijkse) opdracht vraagt om veel (12-16) relikwieen, terwijl er op dat moment geen week toernooi loopt... vooral voor een gevorderd speler kan dat extra lastig zijn, omdat je door alle vrijgespeelde provincies heen bent en een provincie verkennen al gauw 80 (of meer) uur kost. Zou het niet geweldig zijn als je tijdens zo'n situatie ook in de toren relikwieen kunt winnen? Want 5 per keer in de MA 'craften' schiet dan echt niet op!
 
In elk zodiac toernooi komt -voor zover ik weet - een 2e beer (en misschien wel een 3e?) voorbij, als je maar lang genoeg kan doorspelen, dit uiteraard afhankelijk van hoeveel sleutels je kunt verzamelen (of er diamanten in wilt pompen). En na elke beer volgt dan weer een serie artefacten..
Ik ben toen erg ver gekomen en had meer dan 20 artefacten, maar een tweede serie beren heb ik toen niet gezien.
 
Inno kan wel leuk reclame over het event rondsturen elke dag, alleen jammer dat ze dan ook opdrachten geven waardoor je 3 dagen vast zit, wachtend op het volgende toernooi.
 
Hoe kom je aan die tweede bruine beer ? kan me niet herinneren, dat het event er meer dan 1 gaf.
2 jaar geleden toen deze wereld begon kon je met berenevent onbeperkt opdrachten doen. Alle wp en fabrieks opdrachten waren toen hoofdstuk gerelateerd. En zat net in H2. Heb bij begin aanvang van dat event al mijn dia die ik op andere wereld had verzameld hier ingezet en ongelooflijk veel provincies verkend/veroverd en extra ruimte van gekocht. Vervolgens vol gepompt met alleen maar level 1 tot max level 3 wp en fabriekjes en maar draaien en maken. Heb daarmee toen behoorlijk verschillende beren mee verdiend. Helaas heb ik toen een bruine en ijsbeer van verkocht maar heb nog steeds 2 ijsberen 2 bruine beren en een pandabeer staan in mijn stad en nog steeds een panda in mijn inventaris. Als ik niet van ieder 1 verkocht had dan had ik van alle nu 3 kunnen hebben. Maar das achteraf. Wist toen niet dat je later artefacten kon omruilen naar oude.

Voor wie toen echt gewild had of de mogelijkheden daar van zag had je onbeperkt beren kunnen verzamelen. En dan met name die bruine en had je een overschot aan ijsbeer en pandabeer gewoon weg kunnen doen of bewaren in je inventaris.
Heb velen er in mijn BS toen op gewezen dat het een buitenkans was en maar weinigen die daar gebruik (misbruik) van hebben gemaakt.
Sindsdien denken ze bij Inno wel 3x na dat zo iets niet weer gebeurd.

Zo heb ik ook bij vorig event wat van mijn verzamelde dia extra snoepjes gekocht om zo een 2e triomf der getijden te kunnen winnen en de benodigde artefacten die ik nog mis komen later wel. Aangezien die veel zaden geeft scheelt me dat behoorlijk marktkraampjes dus meer ruimte.
Er valt genoeg dia te verdienen uit de toren en craften en dan is het gewoon afwachten of er een leuk of goed gebouw langskomt met een event en zet je je verdiende dia in.
 
Bovenaan