• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Halflingen

DeletedUser572

Guest
Ik zit op 988 zaden per uur + 875 verzamelbonus. Het voordeel van 'stil staan' is dat ik mijn lvl 1 wachttoren ruines kan upgraden. Ik heb 'maar' 35 wonder lvls.Ik vraag me af hoe zo dit voorberekent hebben tijdens het maken van dit ras. Wat zouden de juiste wonder lvls zijn om te hanteren?

Het stadhuis upgraden is een optie om voor te gaan. Maar ik denk niet dat ik die neem. Ik ga er op het moment van uit dat zaden langzaam gaan omdat de uitgaven nu nog hoog zijn. Wanneer de farms en druivensuikers af zijn, zal het geen probleem meer moeten zijn.

Beste Lalaa, het zal laag zijn omdat je misschien niet veel provincies heb voltooid? Dat of je stadhuis is laag. gelukkig krijg je elke keer wat extra gebaseerd op je wonder niveaus. ik zelf krijg net geen 1000 per 3 uur (exclusief de bonus).
 

DeletedUser1427

Guest
Hi didi :>)
Ik krijg per 3 uur nu 1269
ik weet even niet waar het aan lig dat het zo laag nog is

Ik vermoed het totaal aantal levels van je Oude Wonderen + wellicht het level van je stadhuis :)

19437599_1335409233173971_6362946215754207407_n.jpg
 

DeletedUser1120

Guest
oh dat heb ik nog niet gezien en als ik er op ga met me muis zie ik het nog niet
fijn en dankje wel dat je dit me laat zien
hoe kan ik dat zien dan lol
 

DeletedUser1120

Guest
wat jij laat zien op die foto krijg ik niet te zien :>) wist datook niet
 

DeletedUser1427

Guest
wat jij laat zien op die foto krijg ik niet te zien :>) wist datook niet

(zie afbeelding) Je kunt de gedetailleerde verzamelbonus zien door met je muis binnen de rode kader te plaatsen 'De aantal van je verzamelbonus'

19424524_1335423013172593_6144099916520499357_n.jpg
 

DeletedUser

Guest
Hi didi :>)
Ik krijg per 3 uur nu 1269
ik weet even niet waar het aan lig dat het zo laag nog is

Hoi @Lalaa

Je gewone productie van zaden is afhankelijk van je aantal veroverde provincies x lvl stadhuis (25)
Dat is bij mij 410 x 25 = 10,250
Dit kun je per 3 uur vroegtijdig verzamelen. Dan krijg je 10,250 / 8 = 1282 zaden

Daar komt dan bij de verzamelbonus, die is afhankelijk van het aantal lvls van je OWs x lvl stadhuis (25).
Bij mij zijn er dat 86
Dus verzamelbonus is dan 86 x 25 = 2150
Ik krijg dus per 3 uur: 1281 + 2150 = 3432

Ik vermoed dat die 1269 je gewone productie is (van de provincies), maar je zou dus ook de verzamelbonus erbij moeten krijgen. Even opletten of er dat in je balkje bovenin wel bij wordt geschreven. Zo niet dan gaat er iets fout bij jou en moet je als een speer contact opnemen met support.
 

DeletedUser1120

Guest
ja verzamel bonus staat op 2675 alleen wat jij daar nog bij heb dat plaatje levels oude wonderen en levels stadhuis zie ik niet
 

DeletedUser1120

Guest
Hoi @Lalaa

Je gewone productie van zaden is afhankelijk van je aantal veroverde provincies x lvl stadhuis (25)
Dat is bij mij 410 x 25 = 10,250
Dit kun je per 3 uur vroegtijdig verzamelen. Dan krijg je 10,250 / 8 = 1282 zaden

Daar komt dan bij de verzamelbonus, die is afhankelijk van het aantal lvls van je OWs x lvl stadhuis (25).
Bij mij zijn er dat 86
Dus verzamelbonus is dan 86 x 25 = 2150
Ik krijg dus per 3 uur: 1281 + 2150 = 3432

Ik vermoed dat die 1269 je gewone productie is (van de provincies), maar je zou dus ook de verzamelbonus erbij moeten krijgen. Even opletten of er dat in je balkje bovenin wel bij wordt geschreven. Zo niet dan gaat er iets fout bij jou en moet je als een speer contact opnemen met support.
dankje wel didi ga het is effe uit zoeken :>) ik heb nu 408 provinies mmischien mis ik een pop up
 

DeletedUser

Guest
dankje wel didi ga het is effe uit zoeken :>) ik heb nu 408 provinies mmischien mis ik een pop up

Je krijgt er geen pop up voor. Als je het ophaalt kun je zien wat erbij geschreven wordt in het balkje bovenin. Net zoals bij je hamertjes en goederen en zo.
 

DeletedUser1120

Guest
ff heel veel gedaan maar nu krijg ik het in beeld weet niet wat er aan de hand is, chat problemen en steeds vastlopen , maar nu zie ik het :>)
ik dacht al ik kom toch niet uit een Ei zie nu dus ook 132 oude wonderen,

Didi en linol dank julie wel voor je hulp
 

DeletedUser1120

Guest
klopt het als je de druiven boederij in de up staan en je doet de up anuleren dat je dan al je goddelijke zaden kwijt ben :>((
ik had er 4 in de up maar dacht ik anuleer ze toch maar even voor de ruimte
maar kreeg de godelijke zaden niet terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben in het verleden voor gek verklaard dat ik al me spreuken opspaarde en niet gebruikte.

Ik ben nu dus in de super de luxe positie dat ik iig dit hoofdstuk geen cultuur gebouwen hoef te plaatsen.
ik zou je dus graag die berg goddelijke zaden van mij bij je dumpen.

upload_2017-6-27_18-1-17.png
 

DeletedUser1120

Guest
Ik ben in het verleden voor gek verklaard dat ik al me spreuken opspaarde en niet gebruikte.

Ik ben nu dus in de super de luxe positie dat ik iig dit hoofdstuk geen cultuur gebouwen hoef te plaatsen.
ik zou je dus graag die berg goddelijke zaden van mij bij je dumpen.

Bekijk bijlage 2573
Kom maar brengen heb een plaatsje vrij gemaakt :>)) jee en wat veel zaad heb jij, baal wel dat ik nu alles kwijt ben
 

DeletedUser2114

Guest
Ik ben in het verleden voor gek verklaard dat ik al me spreuken opspaarde en niet gebruikte.

Ik ben nu dus in de super de luxe positie dat ik iig dit hoofdstuk geen cultuur gebouwen hoef te plaatsen.
ik zou je dus graag die berg goddelijke zaden van mij bij je dumpen.

Bekijk bijlage 2573
Waarom heb je meer cultuur, omdat je je spreuken niet gebruikte? Ik zie dat verband niet...
 

DeletedUser2114

Guest
Oh, oke, ik snap em :) Ik zat net ook eens in je stad te kijken en zag dat je geen managebouwen had... Ik ga ook maar eens spreuken opsparen, heb er in totaal pas 239, dat zijn pas 8 onderzoekjes dus
 
Oh, oke, ik snap em :) Ik zat net ook eens in je stad te kijken en zag dat je geen managebouwen had... Ik ga ook maar eens spreuken opsparen, heb er in totaal pas 239, dat zijn pas 8 onderzoekjes dus

Als je een ruime 400 provincies hebt vrijgespeeld en je al je kennispunten in je abdij stopt zodat die lvl 9 is wel ja ;) anders kost het meer spreukjes.
Ik begon met ergens rond de 2500 mana per spreuk, dus even heel veel energie in je abdij stoppen is wel gewenst wil je het "bruikbaar" kunnen uitbuiten.
Heb op de eerste paar onderzoeken echt heeeeeeeel veel spreukjes gebruikt, het is maar goed dat je ze kan stacken op je gebouwen (de tijd wordt dan verlengt)
 

DeletedUser1570

Guest
Welke spreuken moeten we sparen? Ik ben nog lang niet zo ver , maar het lijkt me wel verstandig om vast met dat sparen te beginnen.
 
Bovenaan