• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Halflingen

DeletedUser

Guest
Die tactiek heeft me in het verleden ook altijd het meest geholpen. het portaal moet uiteindelijk toch naar lvl 4. Dus je kan dat beter eerst doen zodat je productie van alles omhoog gaat, en dan pas door de onderzoeksboom gaan. Je staat dan wel even stil in de onderzoeksboom, maar nadien gaat het veel sneller.

Yep die strategie volg ik ook al vanaf het orken debacle ;), net zoals de gastras-productiegebouwtjes eerst uppen.
Ik heb er gelukkig wel voor gezorgd dat ik de huizen vrijgespeeld heb en kan uppen. Dat zal ik voor het evenement ook heel goed kunnen gebruiken nu.:D
 
CW was weer aan het overdrijven hoor :) Vorig ras duurde 4-5 maanden, en de meesten hebben het maar net gehaald, niet veel tijd over.

Vorig ras was ook drama, bij de boselfjes waren we er wel zo doorheen. En ik zij halve onderzoeksboom in een maand. Feeen ging ook snel. Orc ietsje minder, ;)
 

DeletedUser572

Guest
Lezen is ook een kunst. :p

Draken en tovernaren vond ik wel goed gaan, weinig oponthoud gehad zelf.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik zat bij het Drakenhoofdstuk meer op de kps te wachten dan op wat anders ;)

Bij mij was het wachten meer op de vervanging van de mana cultuur gebouwen en de hoeveelheid mana die uiteindelijk nodig was voor de onderzoeken :) Hier heb ik in het Halflingen hoofdstuk heb ik dan ook totaal geen moeite meer om de mana te verzamelen :) De Goddelijke zaden zullen denk ik wat meer moeite gaan kosten (al sta ik nu even vast met de onderzoeken tot ik mijn portaal naar level 4 heb gekregen). Het gaat vast allemaal goed komen
 

DeletedUser572

Guest
Goed komt het zoiezo. Maar de vraag is of we het spel kunnen 'bijhouden'. Vanaf de Feeen heb ik nog altijd vrijwel direct met de updates meegelopen (twee weken vertraging bij de orcs) ik zou het toch wel jammer vinden als ik hier zou afhaken en achter de updates aan zou lopen. :p

Al moet ik zeggen dat ondanks ik alweer een tijdje stil stond, ik binnenkort weer voorruit mag. Daarna weer even stilstaan voor het portaal, maar het komt inderdaad allemaal goed. Waarschijnlijk niet alle wegen kunnen upgraden deze tier, maar ach. Dat is toch de bonus missie.
 

DeletedUser

Guest
Is er een reden waarom wij "magisch kunstmest" als beloning krijgen, voor quests 2/3 van het hoofdstuk?
Eerst 200, nu weer 400. Magisch kunstmest heb je in het begin van het hoofdstuk nodig, dus wat moet ik er nu nog mee? :confused::confused:

kunstmest.jpg
 

DeletedUser1427

Guest
Is er een reden waarom wij "magisch kunstmest" als beloning krijgen, voor quests 2/3 van het hoofdstuk?
Eerst 200, nu weer 400. Magisch kunstmest heb je in het begin van het hoofdstuk nodig, dus wat moet ik er nu nog mee? :confused::confused:

Bekijk bijlage 2631

Het zal bij sommige wellicht wel een geschenk zijn die nog een akker willen levelen ;) Voor de 1 een geschenk en voor de ander wellicht overbodig. Je krijgt er anders wel een mooi aantal elixer voor ook ;)
 
ff geilen op de nu aanwezige inwonersaantallen , sta al in de 16000 +. :D

Om dan eens na te tellen wat ik zou nodig hebben om alles te uppen naar half-lingstyle.
werkplaats : 5665 inwoners
edelsteenfabriek : 18740 inwoners
stadhuis: 1855 inwoners
huurlingenkamp: 1528 inwoners
Totaal: 27788 inwoners

Dat gaat nog wringen worden. Zal voorlopig nog niks moeten weg doen aan woongebouwen en zelfs nog wat moeten investeren in mijn zaal in de afgrond. o_O
 

DeletedUser

Guest
Hoi, hoi,

Als je klaar bent met de halflingen, kan alles dan weg??:rolleyes:

Ik ben er bijna doorheen, dus kan dan even wat Mana-items plaatsen om uiteindelijk in de boom het laatste onderdeeltje af te kunnen ronden.

Is al bekend wat er volgt....? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoi, hoi,

Als je klaar bent met de halflingen, kan alles dan weg??:rolleyes:

Ik ben er bijna doorheen, dus kan dan even wat Mana-items plaatsen om uiteindelijk in de boom het laatste onderdeeltje af te kunnen ronden.

Is al bekend wat er volgt....? ;)

In principe kan alles weg. Je kunt er voor kiezen om de bronboom te laten staan, maar het is niet zeker dat daar een quest voor zou komen. Aan de andere kant, als er een quest voor komt, dan kun je die bronboom altijd nog even opnieuw plaatsen en weer verkopen.

Onbekend wat er volgt, het lijkt erop dat er op de beta eerst nog een nieuw evenement komt en daarna .......... geen idee :(
 
Hoi, hoi,

Als je klaar bent met de halflingen, kan alles dan weg??:rolleyes:

Ik ben er bijna doorheen, dus kan dan even wat Mana-items plaatsen om uiteindelijk in de boom het laatste onderdeeltje af te kunnen ronden.

Is al bekend wat er volgt....? ;)
Er is een weigerbare opdracht waarbij je zaden moet verzamelen en je bronboom moet verkopen. Daarvoor krijg je dia's dus zou die opdracht afwachten tot je die krijgt :)
 

DeletedUser

Guest
Er is een weigerbare opdracht waarbij je zaden moet verzamelen en je bronboom moet verkopen. Daarvoor krijg je dia's dus zou die opdracht afwachten tot je die krijgt :)

Lol, dat is waar ook, het verkopen van de bronboom zit deze keer nog in hetzelfde hoofdstuk .
Tis ook al weer een tijdje geleden, was die quest alweer vergeten :p
 

DeletedUser572

Guest
In principe kan alles weg. Je kunt er voor kiezen om de bronboom te laten staan, maar het is niet zeker dat daar een quest voor zou komen. Aan de andere kant, als er een quest voor komt, dan kun je die bronboom altijd nog even opnieuw plaatsen en weer verkopen.

Onbekend wat er volgt, het lijkt erop dat er op de beta eerst nog een nieuw evenement komt en daarna .......... geen idee :(
De quest om je bronboom weg te doen is er. Ik heb hem zelf nu, je moet er ook 20k zaad verzamelen (niet inleveren). Je krijgt er 200 diamanten voor als je het voltooid. :)
 
Bovenaan