• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De reis van de luchthandelaars

Het ding is kwa statistieken vrijwel gelijk aan een ork-schuilplaats (doet 1,5 keer zoveel, maar is ook 1,5 keer zo breed).
Verschillen zijn (vrijwel letterlijk) een handvol orken meer, 200 cultuur meer, en je hoeft niet op een recept te wachten.

Aan de andere kant, de schuilplaats kun je na 12 uur leegmaken, bij dit gebouw moet je precies na 1 dag erbij wezen anders staat het stil.
 

DeletedUser2578

Guest
Het ding is kwa statistieken vrijwel gelijk aan een ork-schuilplaats (doet 1,5 keer zoveel, maar is ook 1,5 keer zo breed).
Verschillen zijn (vrijwel letterlijk) een handvol orken meer, 200 cultuur meer, en je hoeft niet op een recept te wachten.
Aan de andere kant, de schuilplaats kun je na 12 uur leegmaken, bij dit gebouw moet je precies na 1 dag erbij wezen anders staat het stil.
Das waar maar het scheelt enigszins toch weer met het bouwen van wapenkamers van lvl zero naar lvl 35, en bevolking.
 

DeletedUser3696

Guest
Ik hoop wel dat ik voor de laatste opdracht niet meer dan 24 uur nodig heb.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik vind het dwergenschip helemaal super .....8100 cultuur voor 4 bij 3...ik heb er 3 kunnen scoren. Gelijk doolhoven en een ander groot ding er uit...nu op naar hoofdstuk Amuni :)
Inderdaad! Heb er ook 3 gepakt, alleen nog niet echt ruimte om ze ook neer te zetten, maar daar wordt aan gewerkt :)
Ik wil jullie pret nu niet bederven, maar als ik het vergelijk met andere eventgebouwen van voorbije events (eerder lang geleden), dan is het helemaal niet zo goed, eerder gemiddeld slecht. (Het zou ongeveer 2/5 krijgen van mij.) In tovenaarshoofdstuk levert het 450/vakje. Andere gebouwen die ik heb leveren:
De grote veiling528
Bevroren vaderboom511,11
Mysterieus magisch ei500
Bevroren meer488,88
Omheining van blauwe bomen488,88
Brandend ei488,88
Bevroren paarse vlam485
Brandende man483,33
per vakje. Allemaal tovenaarshoofdstuk. Alles dat slechter was heb ik toen ik deze lijst opstelde, onmiddellijk nadat de lijst klaar was en ik kon zien wat het beste was, eruit gewist, maar als ik dat nu opnieuw bereken, dan zitten er nog véél gebouwen tussen het onderste (483,33/vakje) en dat dwergenschip (450/vakje).
Jullie hebben echter wel gelijk dat het het beste enkel-cultuurgebouw is van dit event, dus in die zin is het natuurlijk wel waardevol, als je geen van de gebouwen hierboven hebt.
 

Aeva

Chef
Ik heb op beta in mijn ieniemienie stadje de luchthavenset neergezet plus een paar losse schepen, daar levert het relatief wel veel op. Denk dat het uitmaakt in welk hoofdstuk je zit en wat je doel is. Voor mijn grote stad hier zet ik een grote set neer als ik klaar ben met mijn huidige hoofdstuk (nog anderhalve tech). Gewoon voor de lol :cool:
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik heb op beta in mijn ieniemienie stadje de luchthavenset neergezet plus een paar losse schepen, daar levert het relatief wel veel op. Denk dat het uitmaakt in welk hoofdstuk je zit en wat je doel is. Voor mijn grote stad hier zet ik een grote set neer als ik klaar ben met mijn huidige hoofdstuk (nog anderhalve tech). Gewoon voor de lol :cool:
Ik heb ook elk soort schip verzameld, puur omdat ik ze mooi vind. Ik ga ze wel niet plaatsen, maar gewoon in mijn opslag laten staan om ze af en toe te bekijken.
 
Ik wil jullie pret nu niet bederven, maar als ik het vergelijk met andere eventgebouwen van voorbije events (eerder lang geleden), dan is het helemaal niet zo goed, eerder gemiddeld slecht. (Het zou ongeveer 2/5 krijgen van mij.) In tovenaarshoofdstuk levert het 450/vakje. Andere gebouwen die ik heb leveren:
Pret bederven valt mee hoor, wat mij betreft.

Ik heb ook een aantal gebouwen die je noemt, en inderdaad die zijn beter, en een aantal ervan heb ik ook al opgetild naar ambassade niveau om die reden. Ik heb ook nog wat slechtere cultuur en net als Aeva, gewoon iets voor de fun neerzetten maak ik me ook schuldig aan :)

Zoals je zegt, dit was het beste cultuur wat er was dit event, dus ik zet het neer, en dan zie ik wel of en wanneer het weer weggaat. Ik ga straks ook nog proberen een tovenaarschip te bemachtigen (voorlaatste dag), alhoewel dat nog slechter is, maar wat maakt het allemaal uit. Je moet toch wat met je brandstof kristallen :)

Heb ook nog wel neiging om de set ook neer te zetten als het hoofdstuk klaar is, ook al is het veel te groot voor wat het doet. Het ziet er best leuk uit, en weggooien is zomaar gedaan.
 
Leuk event, goed te doen met prima prijzen die er heel mooi uitzien en ook echt even ander uiterlijk.
De prijzen komen mij nu wel goed uit in Winyandor. Ik kon zo oude cultuur vervangen door frisse met meer punten.
Deels doe ik het ook omdat het er mooi uitziet, niet puur op waarde.

Ik was wel toe aan iets met een hoge graad van ontspanning en een lagere graad aan uitdaging.
Ik zit in die wereld aan het begin van de Tovenaars/Draken, dus komt uitdaging genoeg bij.

In Arendyll is het voorlopig nog saai wachten in het laatste hoofdstuk, dus dat er niet heel veel tijd in het event gaat zitten is wel fijn.
Spelen op Winyandor is momenteel toch leuker.
 
Mis voor vandaag de beloning van de brandstofkristallen. De dagtaak heb ik wel. Had voor vandaag en voor morgen er nog op gerekend. Meer mensen die de brandstofkristallen niet hebben ...
 
Mis voor vandaag de beloning van de brandstofkristallen. De dagtaak heb ik wel. Had voor vandaag en voor morgen er nog op gerekend. Meer mensen die de brandstofkristallen niet hebben ...
Ja ik wilde net een berichtje sturen naar support, ik heb ze ook niet gekregen vandaag, Ik heb een berichtje gestuurd naar support, ff afwachten...
 

Deleted User - 370874

Guest
Wij zien helaas dat er iets mis gegaan is met de dagelijkse inlogbonus
We gaan de ontwikkelaars informeren, maar we weten niet of dit nog is op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak
 
Bovenaan