• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De reis van de luchthandelaars

1593089999233.png


Geen haast. Je kunt dus doorgaan tot je het aantal hebt gedaan van de dagen die tot nu zijn geweest. Ik heb er nog 11 nodig voor het reuzenrad en er zijn nog 11 dagen te gaan. Het komt dus precies tot op de laatste dag.
 
Zijn er al meer bekend geworden ondertussen?

"112. Produce fresh Supplies to provide to the inhabitants of your city.
113. Buy 16 Knowledge Points
114. Spend 16 Knowledge Points
115. Produce fresh Supplies for the local market
116. Gain 16 Relics
117. Produce Supplies to retool your craftsmen and workers
118. Gain a big amount of Coins
119. Solve 6 Encounters or Solve 24 Tournaments Encounters
120. Recruit a big amount of Units or Produce fresh Supplies
121. Produce 10 Advanced Tools (3 hour workshop)"

Bron: https://www.facebook.com/notes/elve...-runs-in-beta-28-may-18-june/246316589980522/

Zo beter?
 
Laatst bewerkt:
Een fijn avontuur, weer eens een ander thema. Wat oude rommel weggedaan en nieuw gezet, dus mijn stad is weer wat opgefrist. Het spel is leuk, en de prijzen eerlijk. Meerwaarde is de mana, orks en het zaad. Wat je niet kan/wil gebruik gebruik je niet, soms heel eenvoudig.
 
Nee, misschien dat er nog eeb globale setting is waar we niet bij kunnen.

Te vroeg gesproken, heb nu wel een entry in "Meldingen" bovenaan in de balk, maar dat levert geen zichtbare melding op.
Testje voor jouw @Buizerd
 
Nope. De laatste is jouw citaat van 7:39 vanochtend. Werkt dus blijkbaar niet. Nu ja, ik gebruik toch meestal citaat.
 
Bekijk bijlage 5562

Geen haast. Je kunt dus doorgaan tot je het aantal hebt gedaan van de dagen die tot nu zijn geweest. Ik heb er nog 11 nodig voor het reuzenrad en er zijn nog 11 dagen te gaan. Het komt dus precies tot op de laatste dag.
Bekijk bijlage 5562

Geen haast. Je kunt dus doorgaan tot je het aantal hebt gedaan van de dagen die tot nu zijn geweest. Ik heb er nog 11 nodig voor het reuzenrad en er zijn nog 11 dagen te gaan. Het komt dus precies tot op de laatste dag.
Ik moet ook wachten, :(
 

Bijlagen

  • 2020-06-27 (2).png
    2020-06-27 (2).png
    24 KB · Weergaven: 60
Iets minder goed gedaan, maar met 175 losse KP en 670KP instants ben ik alnog zeer tevreden.

Grootste probleem is momenteel om ze in wonderen te krijgen, zaden tekort, arbeiders tekort,
Een nieuwe ervaring, KP is momenteel niet het probleem meer.
 
Bovenaan