• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

Ik heb vrijwel alleen de grootste kistjes geopend
Dat is - als je de artefacten ook belangrijk vindt - zeker niet de beste strategie... kistjes kosten gemiddeld 25 om te openen... dus het kistje van 45 voor 2 veertjes en 24 voor 1 veertje waren de beste opties, daarna kwam 79 voor 3, 131 voor 5 en 113 voor 4 veertjes.
 
Dat vind ik dus niet. Je hebt ze in allerlei evenementen plenty kunnen winnen en er waren drie dagprijzen in dit evenement waar je ze kon winnen. Als je er dan geen hebt, heb je ze dus gebruikt. Op=Op.
Dan kun je ook gaan klagen als je niet genoeg voorraden, munten, troepen of what ever hebt.
Er waren ook plenty spelers die die instants niet meer hadden en lang moesten wachten op de dagprijs en dan niet genoeg extract meer hadden omdat die dagprijs maar niet wilde vallen en ze dus weer een week zouden moeten wachten. Deze spelers hadden liever hun extract voor een andere dagprijs willen gebruiken. Er waren ook spelers, die nadat ze een aantal confrontaties gedaan hadden er achter kwamen dat ze hadden moeten onderhandelen en weer een nieuwe provincie moesten gaan verkennen. Weer wachten of 90 uren of meer aan boosters gebruiken.
Klagen over deze opdracht vind ik in dit geval dus wel geoorloofd.
 
Laatst bewerkt:
Dat is - als je de artefacten ook belangrijk vindt - zeker niet de beste strategie... kistjes kosten gemiddeld 25 om te openen... dus het kistje van 45 voor 2 veertjes en 24 voor 1 veertje waren de beste opties, daarna kwam 79 voor 3, 131 voor 5 en 113 voor 4 veertjes.
Met die grote kistjes heb je kans om 100, 200 of 500 extract te winnen en dat bleek in mijn geval duidelijk te werken. De kistjes van 64 gaven ook vaak 50 extract.
Volgens mij kosten de kistjes gemiddeld wel meer dan 25 extract, je moet die van 33 en 36 voor 1 veertje en die van 57 en 64 voor 2 veertjes niet vergeten. Die kistjes vielen veel vaker dan die van 24 en 45. Als je moet kiezen tussen een kistje van 33 voor 1 veertje of een kistje van 137 voor 5 veertjes met een kans op 500 extract is die laatste veel voordeliger. Bij een keuze tussen een kistje van 36 voor een veertje of een kistje van 79 voor 3 veertjes is die laatste ook een betere keuze.
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
Je mist mijn punt @John Toer
Ik zeg dus dat je ze al heel lang kunt winnen en als je ze niet meer hebt, dan heb je ze dus opgemaakt. Plat gezegd: eigen schuld dikke bult.
Zoals ik zelf bijvoorbeeld teveel teleports verspild heb aan even eraf en er weer op, zodat ik die niet meer heb nu het BSA eraan komt en ik ze echt nodig heb. Dat wordt even creatief bezig zijn in die stad en/of op de blaren zitten. Nobody to blame but me.
 
@Aeva Die troepeninstants zijn niet bedoeld om te hamsteren, die maak je gelijk op en blijkbaar wilde InnoGames dat ook, daarom kreeg je uit de kistjes meteen troepen en geen instants meer. Als dagprijs waren ze vrijwel waardeloos, wat is nu 10 troepen als je 50 troepen nodig hebt voor een gevecht in de toren of toernooi en van de meeste troepen er meer dan 1000 hebt. Ik denk dat na dit event wel bijna alle troepeninstants verdwenen zullen zijn bij de meeste spelers.
 
@Aeva Die troepeninstants zijn niet bedoeld om te hamsteren, die maak je gelijk op en blijkbaar wilde InnoGames dat ook, daarom kreeg je uit de kistjes meteen troepen en geen instants meer. Als dagprijs waren ze vrijwel waardeloos, wat is nu 10 troepen als je 50 troepen nodig hebt voor een gevecht in de toren of toernooi en van de meeste troepen er meer dan 1000 hebt. Ik denk dat na dit event wel bijna alle troepeninstants verdwenen zullen zijn bij de meeste spelers.

Wel of niet hamsteren maakt niets uit, door jezelf bewust vast te zetten op de wereldmap breng je jezelf in een kwetsbare positie.
Jij maakt de keuze om je in deze positie te maneuvreren.

Dus dan mag je niet klagen als je hierdoor in de problemen komt.
Je kon de bewuste beloningen ook winnen dit event in de dagprijzen dus ook daar was nog evt een escape.

Ik vind niet dat de makers rekening moeten houden dat er spelers zijn die express zichzelf in deze positie maneuvreren. een hoofdstuk 3 account zou met gemakt de provincies moeten kunnen doen. met speels gemak.
 
Ik vind niet dat de makers rekening moeten houden dat er spelers zijn die express zichzelf in deze positie maneuvreren. een hoofdstuk 3 account zou met gemakt de provincies moeten kunnen doen. met speels gemak.
Dat vind ik zelf ook en normaal klaag ik hierover ook niet, maar er waren genoeg spelers, die niet blij waren met deze opdracht zoals ik hiervoor al vermeld heb, zoals bijvoorbeeld Carlala.
 
Bovenaan