• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Ketel

Aeva

Chef
Ik heb hetzelfde als Bor geconstateerd, behalve dan dat ik errug van spelletjes hou en ik die ketel dus wel zal ontgrendelen. Verder verdrink ik in de spreukfragmenten die kan ik dan mooi een beetje kwijt. Diamanten zal ik zeker niet inzetten. En elke klein prijsje/voordeeltje is er een en dus mooi mee genomen :p
 
Ik heb hem ontgrendeld, enkel en alleen uit nieuwsgierigheid, hahahaha.......net als o.a. Aeva hou ik ook van spelletjes en kon de verleiding niet weerstaan, weet nog niet wat ik er mee ga doen, zeker gèèn dia,s aan spenderen!! met 1m spreukfragmenten heb je wel mazzel natuurlijk;) :p
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Ook ik heb in hoofdstuk 5 de ketel ontgrendeld en er gebeurt niets. Hoor wel van sommigen dat je in de onderzoeksboom alles moet vrij spelen eer je die ketel krijgt. Als dit zo is kon dat toch wel ergens vermeld worden.
Of ik heb niet goed opgelet ..
 
Iets teveel klikkerdeklik heb al duizenden keren moeten klikken, en met weinig klikken kom je niet vooruit.
de cumulatief is wat het laat werken maar 5000-6000 klikjes per week. beetje overkill?
 
heb dat ding ontgrendelt
ik zie het nut er niet van
hoop werk voor niets veel klikken en totaal minimaal effect
die blijft vanaf nu ongebruikt

erg sleche speluitbreiding; had totaal weggelaten kunnen blijven
 
Het is leuk voor erbij, het is geen killer feature idd dat je moet hebben. het kan ook geen kwaad om iets te hebben waar je je voorlopig in kan bijten.
 
De herhaal opdrachten of de circulaire opdrachten die iedereen tot nu toe krijgt verdwijnen binnen kort ook.
Dat gebeurt in een 3 maanden event wat het seizoen van Dromen zal gaan heten (beetje vrij vertaalt)
In dat stukje krijg je iedere dag 4 opdrachten die je kunt doen.
De opdrachten zijn gebaseerd op jou huidige hoofdstuk en welke normale event er naast loopt.
Tijdens het toernooi kan een dag opdracht zijn om x provincies te doen.
Tijdens een event kan een dag opdracht zijn om een event opdracht te volbrengen.
En zo nog veel meer andere maar ook een aantal oude bekende opdrachten.
De opdrachten om een 24u productie te maken van je T1-3 goederen terwijl je in H12+ zit, zijn er niet meer.
Na die 4 dag opdrachten kun je de dag prijs ophalen.
Tevens zijn er ook week opdrachten.
Alle opdrachten geven 5 punten en de week opdrachten geven 70 punten.
En met die punten kun je in een voortgangs balk een extra prijs claimen maar een aantal prijzen zitten achter een royal pass

Persoonlijk vind ik dat stukje wel weer een hele verbetering ten opzichte van de circulaire opdrachten, maar de prijzen zijn dan weer iets minder.
Dank voor de heldere uitleg! Klinkt inderdaad wel een stuk leuker dan de circulerende opdrachten van nu, saaie boel. Werd wel tijd voor verandering. Die ketel moet ik nog even kijken hoe alles nu precies werkt, ik had niet begrepen dat ik de drankjes gelijk moet opmaken dus alle punten zijn al op en moet dus wachten tot zaterdag. Snap er nog niet heel veel van, maar ik laat het even zo.
 
zou ik zo brutaal mogen zijn of iemand , die in laatste hoofdstuk zit , en in de studiefase , een overzichtje of evt screenshots wil sturen van alle mogelijke effecten? als je op effect klikt krijg je rechts plaatje van de uitleg , kracht en duur ervan.
ik ben bezig om een documentje met uitleg te maken over de mogelijke functies van de ketel, met de tijd wil ik ook recepten uit typen van sommige effecten .
 
Ik wil de ketel niet ontgrendelen want het voegt voor mij niks toe. Maar als ik onderzoek open in de mobile app voor IpadOs kom ik standaard op de ketel in hfdstuk 5 terecht. Ik moet dan steeds extra handelingen verrichten om bij mijn actuele onderdelen te komen. Erg storend! Het is een optioneel onderzoek dus wat mij betreft niet standaard voorzetten als je onderzoek opent.
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
Als het goed is, kun je de ketel in hfd 5 onderzoeken en daarna hoef je er niets meer aan te doen totdat je de icoon in de MA opent.
 
Ik zie nu ineens dat in het infoscherm van mijn troepen alle bonussen voor schade en levenspunten verdwenen zijn, komt het door die ketel ?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan