• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Ketel

Als ik bovenstaand zo lees komt het er op neer dat als ik een winkel heb die lekkere gebakjes verkoopt en wil gaan uitbreiden door mijn winkel een stukje groter te maken de prijs van mijn gebakjes dan omlaag gaat. Dan word ik dus gestraft omdat ik die winkel groter heb gemaakt en dus meer gebakjes moet verkopen om dezelfde omzet te behalen. Lijkt wel de omgekeerde wereld.
je vergelijking gaat naar mijn mening niet op. Het is alsof je een winkel groter maakt en meer verschillende gebakjes wil verkopen, maar je oven( (de ketel dus) wordt niet groter en je kan dus nog altijd maar evenveel gebakjes per dag maken. Maw je verkoopt dan wel meer verschillende gebakjes, maar van elke soort gebak heb je er dus minder. (je kan een oven die 100% draait niet plots 120% laten draaien omdat je winkel groter is)
 
Het gaat niet over het aantal gebakjes maar over het maak-proces.

In de grotere winkel liggen de kansen van de ovens anders (kansen in de ketel worden verdeeld over meer effecten en verschuiven), en maak je ineens andere gebakjes met hetzelfde recept. De grootte van een winkel heeft invloed op wat een oven.maakt.

Dat is complete onzin. Fysica van gebak-deeg in een oven verandert niet als je de over naar een grotere ruimte verplaatst, net als dat kennis opgedaan in een bepaald gebied geldig blijft als je ook kennis neemt van een ander gebied.

Voor het spel is de keuze ook niet slim. Als je wilt dat spelers recepten uitwisselen moet je er wel voor zorgen dat recepten blijven werken op dezelfde manier. Nu veranderen ze per hoofdstu omdat kansen elke keer verschuiven, en is een recept uit hoofdstuk A niet zonder meer bruikbaar in hoofdstuk B, zelfs als zowel hoofdstuk A en B hetzelfde effect wel open hebben gespeeld.

Wat je wilt hebben is dat alles van de vorige hoofdstukken blijft zoals het is, en dat je nieuwe ingredient combinaties erbij krijgt in elk hoofdstuk.
 
ik wil graag een optie dt ik muts melissa de toegang tot mijn stad kan verbieden
ketel is totale verspilling en levert echt helemaal niets nuttigs op

kan me alleen maar ergeren aan dat muts elke weer terug komt en dat ik daar dan ook nog een RODE notificatie voor krijg en een RODe zandloper op een tabblad in mijn MA wat ik het liefste zou closen forever

Snap niet dat ze die spel ontwikkelaar nog steeds in dienst hebben
Hadden ze beter nog een paar mooie achtergrond platen erbij kunnen maken voor meerdere ow zodat je stad er nog mooier uit kan zien
het lieftse voorzien van een ketel waarin melissa gekookt wordt
 
Bovenaan