• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Elvenar

DeletedUser2578

Guest
@rodeon , dan moet je wel de tijd hebben om 3x per dag te oogsten en weer aan te zetten. Niet iedereen heeft hiervoor de tijd. Maar goed ik vind het niet zo erg, ben na 5 dagen nog op 79K ideeën en heb nog 100K ideeën te gaan lol. Ondertussen spaar ik spiri-goederen en upgade de fabrieken.
 
Granietmijn was 6 uur, zonnebloemen 1 uur, ambrosia 10 uur, nachtschade 1:30 uur, vuurvliegjes 4 uur, droomschaap 7 uur, nachtextract 15 uur, alle ork paddestoelen veelvoud van 12 uur, ork verzamelplaats veranderde met het level, esotorische boekenrollen 5 uur, tintelbrood 6 uur, snelle essentie 6 uur.

Hoe is 7 uur nu iets nieuws?
 

DeletedUser2578

Guest
Het lijkt wel of klagen op het forum voor steeds meer spelers een hobby wordt... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Het is hoe je het bekijkt. Ik zie het als een idee. Jij ziet het als klagen. Elvenar geeft hier iedereen de ruimte om feedback te geven en zijn ideeën te noemen.
 

DeletedUser3597

Guest
LoL ik ga echt niet om 4 uur in de ochtend uit bed om op Elvenar de academies te oogsten hoor! Haha
Ik denk niet dat ze ons willen irriteren maar mss willen ze ons uitdagen om dias te kopen?:p

Misschien moet je er wat later in... ;)
 

Deleted User - 147694

Guest
Inderdaad, slaap is overrated, daarbij heb je in de nacht van zaterdag op zondag een extra uur om te spelen. :D
 
Het is niet nieuw. Het is handiger als je het ook op 9-uur zou kunnen zetten om gelijkertijd met je fabriekenproductie te oogsten
Sorry, maar dit snap ik niet helemaal. Je hebt een dag/nacht-ritme van 18 uur of 27 uur? Anders staan je fabrieken toch stil, of je komt niet uit met je suggestie van 9 uur.

EDIT: 7 uur past 3x in 24 uur, wat mij beter lijkt dan 9 uur produktietijd want dan kun je maar 2 produkties per etmaal draaien.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 147694

Guest
Idealiter is het 9u tijdens het slapen en dan 4-5x een 3 uursproductie voor optimale productie. ;)
 
Het lijkt wel of klagen op het forum voor steeds meer spelers een hobby wordt... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Volgens mij stelde ik de vragen waarom het 7 uur is en of het 9 uur kan worden, omdat dat handiger is als alle gebouwen synchroon lopen. Zie niet waar de klacht in zit...
 

DeletedUser3012

Guest
Vraagje: wanneer kun je je magische woongebouwen uppen?
Het kan nu namelijk niet meteen (bron: BS-lid).
 

DeletedUser3012

Guest
Ik dacht na het eerste onderzoek, maar morgen weet ik dat pas zeker...
Dit is ook meestal het geval. Het had ook een duidelijk verschil tussen de magische en non-magische woongebouwen. Geen idee waarom ze dit veranderd hebben
 
Bovenaan