• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Elvenar

DeletedUser2435

Guest
Zonde van de kp's die dan verloren gaan :p

Genieten van het weekendje doe ik zeker, wees maar niet bang.
 
Don Frank, een detail en niet heel urgent. Als ik op gebouwen klik en dan nederzetting, begint het nog bij constructs. Kan dat 1 tabblad verder bij Elvenaren?
Dit is trouwens een enorme verbetering t.o.v. altijd bij de allereerste beginnen waarvoor dank!
 
Ik ben nog zolang niet zo ver...
Maar ik zag dat er 2 / 3 uitbreidingen bijzaten.

maar wat nu als je al helemaal vol zit...alles opgekocht hebt etc en gewoon qua provincies hebt uitgebreid? Of is het ruitjesvlakje groter geworden?
 
Ik ben nog zolang niet zo ver...
Maar ik zag dat er 2 / 3 uitbreidingen bijzaten.

maar wat nu als je al helemaal vol zit...alles opgekocht hebt etc en gewoon qua provincies hebt uitgebreid? Of is het ruitjesvlakje groter geworden?
Er zijn aan de rechterkant en aan de onderkant uitbreidingen bij gekomen.
 
2 complete rijen... en 2 uitbreidingen in de boom, 2 premium (als je ervoor betaald met dia's) en 1 voor provincies (als je er al 495 vrij hebt gespeeld)
 
2 complete rijen... en 2 uitbreidingen in de boom, 2 premium (als je ervoor betaald met dia's) en 1 voor provincies (als je er al 495 vrij hebt gespeeld)

Zou dat betekenen dat er nog vele hoofdstukken komen om al die uitbreidingen te kunnen vrijspelen?
 
Tot nu toe niet erg onder de indruk, de spirituele goederen handel staat alleen maar vol met scheve handel en met eerlijke handel kom ik nergens. Wat een puinhoop. Als het zo verder moet dan hoeft het voor mijn niet meer. Veel plezier verder maar ik ben er op deze manier helemaal klaar mee.

Heb je al geprobeerd zelf de goederen op de markt te vragen?
Alle goede handel is redelijk rap weg, wat overblijft is waar niemand in geïnteresseerd is.

Heb in de afgelopen vele maanden nog nooit problemen gehad om aan mijn spirituele goederen te komen op deze manier.
 

DeletedUser3597

Guest
Ja dat heb ik gedaan, staat er gewoon op maar wordt niet afgenomen. Heel leuk voor jou dat jij geen problemen hebt maar ik ben klaar met deze rotzooi. Vond het allemaal steeds minder worden de laatste maanden en deze puinhoop is voor mij de druppel. Net als alle andere browser games is dit een geweldig spel als je je bankrekening inzet. Ik kom niet eens langs de verkenner. Veel plezier nog maar ik kap met dit spel. De groeten.

man man....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm zie dat alle verkenners om zeep vragen, en dat de markt een beetje dwaas is met 111 pagina's aan vraag.
Zelf had ik voor het hoofdstuk alvast me t6 "gelijkgesteld" maar kan nu zien dat als je nu pas zeep nodig hebt dat dit wel enkele dagen gaat duren voor dat dit gaat lukken.

De volgende 2 onderzoeken na de verkenner vragen om bismut, en het onderzoek daarna om paddo's.
Hoe meer spelers de verkenner hebben afgerond hoe meer de vraag verschuift naar die andere 2 goedjes waarbij hetzelfde tafereel zich waarschijnlijk zal herhalen maar dan mogelijk jouw kant op.

Groeipijntjes van een nieuw hoofdstuk zullen we maar zeggen, maar zie nu in dat dit wel vervelend kan zijn voor zij die er op zaten te wachten, en nu al tijdelijk vastzitten op het eerste onderzoek.
 
En niet alleen de spelers van het nieuwe hoofdstuk. Op de hele server is geen zeep, obsidiaan, of sap meer te krijgen, dus alle spelers vanaf t4 zitten vast op die goederen.
 

DeletedUser2578

Guest
Tot nu toe niet erg onder de indruk, de spirituele goederen handel staat alleen maar vol met scheve handel en met eerlijke handel kom ik nergens. Wat een puinhoop.
Klopt, lastig, ik loop er ook tegen aan. Dit komt doordat in hfst. 15 voor bijna alles erg veel spirituele goederen wordt gevraagd. Maak veel gebruik van je betovering magische productie, die heb je nu wel nodig. Anders kun je extra spirituele fabrieken bijbouwen maar hiervoor is er ruimte en populatie nodig. Het is weer een gepuzzel....
 

DeletedUser2578

Guest
Leuk dat we nu ook werkplaatsen, huizen, de kazerne en T1- fabrieken kunnen uitbreiden naar kleurrijk prachtige gebouwen! Het kost wel weer veel ruimte maar aan het eind van het hoofdstuk zal de stad weer heel anders en kleurrijk uitzien. Alleen vraag ik me af waar ik alle erg grote nederzetting-gebouwen moet plaatsen. Om alles te plaatsen zoals het hoort heb je bijna de helft van je stadsruimte nodig.....
 
Bovenaan