• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Elvenar

Deleted User - 124539

Guest
Weer een nieuw hoofdstuk erbij! Succes aan alle wachtenden en veel speelplezier!

Met mijn speeltempo en dan het tempo dat de hoofdstukken erbij komen zal ik nóóit kunnen zeggen dat ik een endgamer ben. *zucht*
:confused::p;)
 

Deleted User - 147694

Guest
Weer een nieuw hoofdstuk erbij! Succes aan alle wachtenden en veel speelplezier!

Met mijn speeltempo en dan het tempo dat de hoofdstukken erbij komen zal ik nóóit kunnen zeggen dat ik een endgamer ben. *zucht*
:confused::p;)

Dank je, donderdag kan ik weer verder. :D

Overigens, ik ben ook een tijdje bezig geweest om zover te komen, maar ik ben uiteindelijk dus ook een endgamer, dus er is hoop voor je. :p

Verder is het voor de pioniers veel lastiger om hier te komen dan de nieuwe(re) generaties door de toevoeging van o.a. de portaalwinst en tijdversnellers, als je het goed speelt kun je enorm veel profijt hebben van en sneller door de hoofdstukken gaan dan de pioniers dat konden.
 

Deleted User - 124539

Guest
Dank je, donderdag kan ik weer verder. :D

Overigens, ik ben ook een tijdje bezig geweest om zover te komen, maar ik ben uiteindelijk dus ook een endgamer, dus er is hoop voor je. :p

Verder is het voor de pioniers veel lastiger om hier te komen dan de nieuwe(re) generaties door de toevoeging van o.a. de portaalwinst en tijdversnellers, als je het goed speelt kun je enorm veel profijt hebben van en sneller door de hoofdstukken gaan dan de pioniers dat konden.
Ja, ik heb een enorme voorraad portaalwinsten liggen, maar ik vergeet ze altijd te gebruiken.:confused: Daardoor gaat het bij mij even traag (of trager, ik ben niet een van de snelsten) als bij de pioniers.
 
ideaal toch dat het nieuwe hoofdstuk al begint terwijl event nog bezig is, als je het dan goed timed, kan je misschien nog beren winnen uit het nieuwe hoofdstuk en spaart het je wat konklijke restauratiespreuken uit.

Ik zie trouwens niet in waarom dat ongebruikelijk zou zijn, een hoofdstuk is toch helemaal los van een event/bsa/toernooi/spire en kan op elk moment perfect vrijgegeven worden (alleen oppassen voor de questvereiste: werkplaatsen/fabrieken van huidig niveau)
 

DeletedUser2435

Guest
Erg mooi dat het nieuwe hoofdstuk snel komt, ik heb daar erg zin in.
Helaas kan ik pas na het weekend actief spelen door een weekendje weg.
Denk dat ik stiekem regelmatig inlog ;)
 
Bovenaan