• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

evenementencultuur

DeletedUser73

Guest
@Aiki (en ook andere geïnteresseerden) ;-)
Laat ze eerst maar eens zorgen dat het spel beter loopt, minder bugs, of dat de kennisboom "af" is (ahum, komt ie ooit af??), meer opties voor de magische academie (daar staan echt een paar leuke dingen tussen), dat vind ik "noodzakelijker" dan dit.
De enige reden dat je iets uit je stad weghaalt (behalve dan iets niet meer willen hebben), is volgens mij ruimtegebrek.
Breek bij ruimtegebrek dan maar iets af wat je wel kunt herbouwen, of waar je écht vanaf wil.
Uit de inventaris heb ik (volgens mij, maar ik kan mij vergissen) alleen nog maar cultuurgebouwen gekregen. Waarom zou je deze weg willen halen uit je stad?? Dan moet je niet meedoen aan het evenement... Bijvoorbeeld de kermistent, die kun je, net als alle andere cultuurgebouwen, neerzetten waar je wil (zonder aansluiting op de weg), dus "parkeer" die maar ergens... Of laat 'm anders nog even lekker in je inventaris staan.
Als ik dan Desi hoor zeggen dat het geen optie is, dan denk ik bij mezelf, dat worden eindeloze discussies van welles - nietes, geen energie aan besteden. In elk geval nu niet, maar hou het in je achterhoofd. Besteed energie aan de dingen die noodzakelijk(er) zijn. En dan zie we het misschien over een tijdje wel.
Het lijkt mij dat er meer dan voldoende dingen zijn die voor die GmbH-gasten "belangrijker" zijn dan de optie om een evenementengebouw terug in de inventaris te kunnen plaatsen, waarvan de bazen eigenlijk al zeggen dat ze het niet doen...
Ik heb elders op 't forum wel een aantal leuke ideeén zien staan, besteed aandacht aan dingen die op korte termijn wel haalbaar zijn.

Dat is wat ik bedoel, mijn mening, en ik heb getracht het te onderbouwen.
Maar iedereen heeft zijn eigen ideeën, dat is duidelijk ;-)
 
@Eridanos : de bugs, OK. En er zijn nog wel wat dingen die het speelplezier vergallen die anders en beter kunnen. Maar dit voorstel is best OK. Je verplaatst al eens cultuur, of je moet al eens iets anders zetten, en hebt niet altijd een uitbreiding ter beschikking. Iets dat je gewonnen hebt wil je niet zomaar weggooien als het nog z'n waarde heeft. Andere cultuur dan maar afbreken kan inderdaad mogelijk een oplossing zijn (maar wellicht niet altijd). Misschien wil iemand iets ook even aan de kant hebben wanneer het niet echt past in z'n huidige stadje, zoals die mooie Halloweendecoratie, die laten de meesten toch geen heel jaar staan.
Verder reageer je exact zoals anderen op jouw voorstel reageren :rolleyes::D zeer optimistisch van "het gaat nooit lukken", "ze gaan het nooit willen doen" :D:D:D
 

DeletedUser930

Guest
Ja het lijkt me een heel goed idee dat je ze weer even in je inventaris kan zetten
 
Bovenaan