• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Drie Gletsjer Reuzen 2017' opdrachten en beloningen.

DeletedUser1570

Guest
Toen ik de indrukwekkende lijst met opdrachten bekeek, kwam ik tot de conclusie dat om aan 259 confrontaties en of relikwieen te komen, ik 32 verkende provincies nodig had. Ik heb nu (maar) 9 provincies open staan aangezien we net tot ons grote genoegen een evenement hebben gehad.

Om aan bovengenoemd aantal te komen zal ik dus nog 23 provincies moeten verkennen. Dit is bij continue aanzetten van de verkenner mogelijk in 44 dagen en ik hoop dat heugelijke feit op 13 januari te bereiken.

Ik neem aan dat de persoon die dit bedacht heeft een liefhebber van de vechtsport is, aangezien je dan nog wat relikwieen in de tournooien kunt halen. Jammer genoeg is het voor mij geen hobby om het strijdperk te betreden en alles bij elkaar ben ik dus zeer benieuwd waar ik zal stranden.

Maar ik zal mijn uiterste best doen om heel veel plezier uit dit decemberfestijn te halen, dat is tenslotte toch de bedoeling. Ik wens ook al mijn medespelers hetzelfde plezier en wil ook graag Inno bedanken voor dit winterevenement.
 

DeletedUser

Guest
Toen ik de indrukwekkende lijst met opdrachten bekeek, kwam ik tot de conclusie dat om aan 259 confrontaties en of relikwieen te komen, ik 32 verkende provincies nodig had. Ik heb nu (maar) 9 provincies open staan aangezien we net tot ons grote genoegen een evenement hebben gehad.

Om aan bovengenoemd aantal te komen zal ik dus nog 23 provincies moeten verkennen. Dit is bij continue aanzetten van de verkenner mogelijk in 44 dagen en ik hoop dat heugelijke feit op 13 januari te bereiken.

Ik neem aan dat de persoon die dit bedacht heeft een liefhebber van de vechtsport is, aangezien je dan nog wat relikwieen in de tournooien kunt halen. Jammer genoeg is het voor mij geen hobby om het strijdperk te betreden en alles bij elkaar ben ik dus zeer benieuwd waar ik zal stranden.

Maar ik zal mijn uiterste best doen om heel veel plezier uit dit decemberfestijn te halen, dat is tenslotte toch de bedoeling. Ik wens ook al mijn medespelers hetzelfde plezier en wil ook graag Inno bedanken voor dit winterevenement.

@anneke2016 Je hebt geen 32 verkende provincies nodig hoor.
De quests die om relikwieën vragen kun je ook met toernooien voltooien. Zelfs de relikwieën die op zaterdagavond uit de toernooikistjes komen tellen hiervoor mee.
Dan blijven alleen nog de : x confrontaties OF x kps kopen" quests over. Je kunt hier tussen kiezen, alleen niet beide combineren binnen een quest.
Dus misschien bij de ene quest een paar provincies doen, en bij de andere quest KPs kopen.
 

DeletedUser1570

Guest
Inderdaad Didi.
Op zich zou het al een wonder zijn als je net op het juiste moment een set relikwieën uit het kistje zou halen, maar in dit geval zitten er in de kistjes alleen:

kennispunten
runenscherven
muntenregen
gereedschappen effect
bevroren sleutels
tijdboosters
 

DeletedUser1796

Guest
Sorry ik heb de rune gezien als relikwieën denk ik.
Echt zonde dat ze die er uit hebben gehaald, maar dat hebben we al bij het vorige evenement ook al aangegeven
 

DeletedUser222

Guest
Ik zie niet helemaal wat je bedoel Lussie :(
Het kleinste gebouwtje is het gebouw dat mana geeft, dus ik mij mij vooral gericht om daar het maximale uit te halen. Als ik de de bovenste 2 gebouwen omwissel, heeft dat kleine mana-gebouwtje nog maar 2 raakvlakken.

Ik had niet gekeken naar wat de bonus oplevert. Je hebt gelijk met jouw opstelling.
 

DeletedUser990

Guest
Van de setgebouwen die als dagprijs kunt winnen, kun je er natuurlijk ook meerdere van winnen. Daar kun je dan nog verder mee spelen. Maar voor de volledige bonus moet een setgebouw aansluiten op 3 anderen. Ik ben er nog niet uit, hoe je dat met 4 verschillende gebouwen voor elkaar kunt krijgen.

Maar als je meerdere setgebouwen wilt plaatsen, zul je daar natuurlijk wel de ruimte voor moeten hebben ;)

Zelf denk ik dat het voor mij zeker geen 4 verschillende gebouwen worden.
Ben nog geen 1 keer met een evenement in de buurt van de 3e prijs gekomen.
Deze opdrachten zijn inderdaad langer mischien gaat het nu lukken?
Maar 3 hoofdprijzen die gekoppeld moeten worden, wat is dan het 4e gebouw?
 

DeletedUser

Guest
Zelf denk ik dat het voor mij zeker geen 4 verschillende gebouwen worden.
Ben nog geen 1 keer met een evenement in de buurt van de 3e prijs gekomen.
Deze opdrachten zijn inderdaad langer mischien gaat het nu lukken?
Maar 3 hoofdprijzen die gekoppeld moeten worden, wat is dan het 4e gebouw?

Hoi @marjan de 1e
Alleen de 2de hoofdprijs is een setgebouw.
De overige 3 setgebouwen zijn dagprijzen, dus je kunt er bij die voor kiezen om er meer dan 1 proberen te krijgen.

De 1e en de 3de hoofdprijs maken geen onderdeel uit van de setgebouwen, dus die hoef je niet te koppelen.
 

DeletedUser990

Guest
Oh, nu dan op voor de dagprijzen.
Maar eerst nog een weekend met gedichten en suprises maken.
 

DeletedUser

Guest
En nog een spoiler, let op de dagen met de Set gebouwen ;)

1) Ice Village (3x3 /cultuur & populatie & Hamertjes of Mana)
2) Bevroren Meer (3x3 / cultuur)
3) Tempel van de Bevroren Vlam (2x2 / cultuur)
4) Bevroren Vaderboom (3x3 / cultuur)
5) Bevroren Vlam Blauw (2x2 / cultuur)
6) SETGEBOUW Giants Hand (4 x 3 / Cultuur + t1-goederen) ZATERDAG 9/12
7) Bevroren Eenhoorn (2x1 cultuur)
8) Sterkere lichte langeafstandseenheden (2x2 tijdelijk) DUBBELE IJSKRONENDAG (MA 11/12)
9) Winterlampionen (4x1 cultuur)
10) Lampion Winter Pond (3x3 cultuur)
11) Frozen Shipwreck (5x3 cultuur + Populatie)
12) Snowball Fight (2x3 cultuur)
13) Bevroren Eenhoorn (2x1 cultuur)
14) Winter Shrine (2x1 cultuur)
15) TIJDELIJK GEBOUW sterkere Magische Eenheden (2x2) DUBBELE IJSKRONENDAG (MAANDAG 18/12)
16) Bevroren Vlam Oranje (2x2 cultuur)
17) 3x Tijdsboost van 20 uur
18) Winter Forest Shrine (2x1 cultuur)
19) SETGEBOUW Frozen Fountain (2x3 cultuur + Mana) VRIJDAG 22/12)
20) Vader Glitterboom (3x3 cultuur)
21) A sleighful of Ice Cubes (4x4 cultuur)
22) Bevroren Vlam Groen (2x2 cultuur)
23) Bevroren Magische tree stump (1x2 cultuur)
24) Snowy Village (4x4 cultuur+populatie)
25) Lazy Snowman (3x2 cultuur)
26) Tempel van de Bevroren Vlam (2x2 cultuur)
27) TIJDELIJK GEBOUW sterkere gezondheid Eenheden (2x2) DUBBELE IJSKRONENDAG
(ZATERDAG 30/12)

28) Winterhert (2x1 cultuur)
29) Bevroren Vlam Paars (2x2 cultuur)
30) SETGEBOUW Bevroren Ork Vortex (Cultuur + Orken/hamertjes DINSDAG 2 Jan)
31) Fishing Spot (3x2 cultuur + Populatie)
32) Snowy Vriendelijke Boom (4x3 cultuur)
33) IJstempel (2x2 cultuur + Mana/voorraden)
34) 4x tijdsbooster van 14 uur DUBBELE IJSKRONENDAG (ZATERDAG 6/1)
35) Forest Igloo (1x2 cultuur)
36) Candy Vaderboom (3x3 cultuur & Populatie)

That's all Folks! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Weten jullie dat de opdrachten in het event nog in het engels staan? Didi maakte een mooie vertaling, maar die is niet meegenomen in het event zelf :))). Kan dat aangepast worden. Er zijn nog steeds mensen die geen Engels kennen namelijk. :)
 

DeletedUser2278

Guest
En op dag 7 een
bevroren eenhoorn
.

Joepie!!! Ik ga vast sparen!!!
 
Bovenaan