• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Drie Gletsjer Reuzen 2017' opdrachten en beloningen.

DeletedUser2278

Guest
Maar opsparen om bijv. op een dubbele ijskronen-dag te innen is natuurlijk eerder een blij gezicht

Ja, dat heb ik ook gedaan. Nu de hoofdopdrachten klaar zijn ben ik een beetje evenement-moe, al heb ik deze keer ook op mijn gemak gespeeld. Maar vandaag wel even stevig gegokt.
Niet zozeer vanwege de dubbele kronen (de derde hoofdprijs boeit me niet zo), maar vanwege de dagprijs, 4 x 14 uur tijdsvermindering. Vanaf Orks wordt dat toch wel interessant.
Al met al 62 keer gewonnen. Da's in totaal toch ruim anderhalf jaar aan werkweken.

Niet allemaal in één stad, hoor.
Maar toch, de grootste bofferd trok 'm 11 keer.
Dus beslist een blij gezicht :)
 

DeletedUser2716

Guest
Inderdaad, dat zou een zuur gezicht opleveren :( lol
Maar opsparen om bijv. op een dubbele ijskronen-dag te innen is natuurlijk eerder een blij gezicht :) Achteraf had ik wel kunnen vermoeden dat er op het eind (zoals vandaag dus) nog een dubbele dag zou komen. Ik heb dat risico niet genomen en heb de 3e 'grote' prijs (ijsheksreus) al bij de vorige dubbele dag genomen, waardoor ik met een zootje sterkere eenheden-gebouwtjes opgescheept zit omdat ik maar zelden vecht waren die tijdboosten (14u) van vandaag beter geweest. Tja... wat is wijsheid?

Begrijp dat ze allemaal gebruikt moeten zijn voor het eindigen van deze quest... maar idd opsparen tot dubbele dagen...
Wbt die dubbele dagen, dat had je toch kunnen weten als je naar de daglijst kijkt waar de dagprijzen op staan...dus dan prima op te sparen
 
Ik lees een vaak dat er spelers zijn met meer dan 1 stad.

hoeveel steden kun je dan hebben EN kunnen al die steden met elkaar handelen? dan is het wel een stuk makkelijker om bepaalde opdrachten voor elkaar te krijgen !
 

DeletedUser2278

Guest
hoeveel steden kun je dan hebben EN kunnen al die steden met elkaar handelen? dan is het wel een stuk makkelijker om bepaalde opdrachten voor elkaar te krijgen

Ik weet niet of er een beperking aan zit, maar in principe kun je net zoveel accounts maken als je wilt.
Om onderling te kunnen handelen moeten ze in één broederschap zitten, en een broederschap kan maximaal 25 leden hebben.
Het is inderdaad makkelijker om onderling te handelen, vooral vanwege de snelheid. Wat goederen betreft maakt het niet eens zoveel uit als je in een goede buurt zit of in een goede broederschap. Ik doe mijn meeste handel op de kaart, al is het alleen maar om buren te helpen.

Het is bij mij een beetje uit de hand gelopen. Ik ben met twee steden begonnen, mensen en elven, maar ontdekte op een gegeven moment dat ik een verkeerde keuze had gemaakt door eerst de kazerne te bouwen, zodat ik in het militaire traject kwam. Dus kwamen er twee steden bij.
Mijn dochter en schoonzoon begonnen ook, dus dat waren nog drie steden (die ik nu maar speel, want zij zijn uitgekeken op Elvenar), en af en toe wil je een nieuwe strategie verkennen.

Maar als je elke stad echt wilt spelen en niet alleen als push accoount, dan moet je niet hoger gaan dan pakweg een dozijn. En dan nog kun je maar beter veel vrije tijd hebben vanwege je pensioen :)
 

DeletedUser2278

Guest
Zonder diamanten.
Het kan dus toch!

zonder-diamanten.jpg
 
ZO nu even uitrusten, troepen trainen, grondstoffen verzamelen en zorgen voor uitbreidingen. Misschien dat we dan het LENTE evenement goed voorbereid kunnen spelen. ( Ik hoop wel dat er ook dan weer tips en trucs te vinden zijn achter de spoilers ## alvast bedankt BETA spelers. )

;):cool::p:D:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ZO nu even uitrusten, troepen trainen, grondstoffen verzamelen en zorgen voor uitbreidingen. Misschien dat we dan het LENTE evenement goed voorbereid kunnen spelen. ( Ik hoop wel dat er ook dan weer tips en trucs te vinden zijn achter de spoilers ## alvast bedankt BETA spelers. )

;):cool::p:D:rolleyes:

Sorry, geen rust een nieuw event in 2 delen komt er alweer aan :rolleyes:

En dubbel sorry, maar van deze beta-speler komen er deze keer geen spoilers voor de quests. Ik pas ook op de beta voor dit event, dus ik hoop dat iemand anders die het wel wilt doen, het hier kan plaatsen in vertaalde versie.
 
:eek:


Ik heb al even gekeken achter de eerste spoiler. leuk prijsje en een makkelijk begin van het Roodbaard avontuur, zal ik toch mijn vakantie even uitstellen?

:eek:
 

DeletedUser990

Guest
Weet het, heb dit evenement op gemak gespeeld en ja eigen spel voor laten gaan, dus gestopt toen ik hafling gebouwen kon bouwen of opwaarderen voor evenement.
Mijn anaimo is dus ook nog niet groot. Eerst eigen spel klaar. Want wil nu ook eens op een nieuw hoofdstuk moeten wachten!. Lekker alle kennispunten in Oude wonders kunnen doen en niet aldoor in boom.
 
Het event heeft mijn verwachtingen ingelost. Het was op zich niet zo moeilijk om te voltooien.
Alleen die provincie-scouting heb ik een hekel aan. Als je die timing mist ben je weer 3 dagen verder (zie nieuw event , zit hij er ook weer tussen :rolleyes: )

+ nieuwe invoeging set-gebouwen ook al ben ik er persoonlijk niks mee.
+ betere dagprijzen mist goeie planning want er zit ook een hoop rommel in.

- scout provincies + de 2 dagen producties
- spam diamanten verkoop die je dan ook nog eens tig keren moet weg klikken.

#feedback
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan