• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar app: Elvenar Android app op de computer

Virtualization Technology is een BIOS instelling, valt niks voor te downloaden, moet je alleen maar enablen.

Als alternatief voor BlueStacks zou je NoxPlayer kunnen proberen.

Als de app niet lekker werkt verwijder ik hem meestal in BlueStacks en installeer hem opnieuw.
okè, bedankt!speel jij ook elvenar met bluestacks? w10?
 

DeletedUser

Guest
Ow ik had Lord Soth moeten quoten niet jou, sry Carla :)

Dat tooltje is alleen maar om te checken of je CPU VT ondersteund, zo ja dan kan je dat in de BIOS enablen (wat carlala volgens mij al gedaan heeft).
Je hebt gelijk, het is een tool om te kijken of je PC het ondersteund. Ik zat er naast. :oops:

@carlala? Wat voor systeem heb je? Kun je de specs hier laten zien? (die zijn te vinden onder deze pc - rechtermuisknop - eigenschappen) misschien dat we dan wat makkelijker de te doorlopen stappen kunnen plaatsen voor je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ow ik had Lord Soth moeten quoten niet jou, sry Carla :)

@carlala? Wat voor systeem heb je? Kun je de specs hier laten zien? (die zijn te vinden onder deze pc - rechtermuisknop - eigenschappen) misschien dat we dan wat makkelijker de te doorlopen stappen kunnen plaatsen voor je.
AMD Athion(tm) 11x2 250 Processor 3.00 GHz
Ram 4.00 gb (2.75 gb beschikbaar)
Type systeem: 32 bits best.systeem. x64 -processor

@carlala? Wat voor systeem heb je? Kun je de specs hier laten zien? (die zijn te vinden onder deze pc - rechtermuisknop - eigenschappen) misschien dat we dan wat makkelijker de te doorlopen stappen kunnen plaatsen voor je.
Windows home 10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3113

Guest
@Medril & @carlala I.v.m. het handhaven van de forumregels heb ik jullie 3 berichten achter elkaar samengevoegd naar 1 bericht.

Groet,
Duvessa
 
AMD Athion(tm) 11x2 250 Processor 3.00 GHz
Ram 4.00 gb (2.75 gb beschikbaar)
Type systeem: 32 bits best.systeem. x64 -processor


Windows home 10
Oké ik heb wat troubleshoot dingetjes opgezocht:
  • Installatie van de app uitvoeren als administrator (rechtermuisknop op het exe bestand en uitvoeren als admin kiezen)
  • Je PC moet 2GB RAM geheugen hebben (en dat heb je)
  • Je PC moet 4GB vrije ruimte hebben om de app en data te kunnen installeren en opslaan.
  • Je moet Dirext X 9.0 of hoger hebben geïnstalleerd op je PC (hier kun je lezen hoe dat moet, Microsoft Direct X
  • De drivers van je PC's grafische drivers zouden ge-update moeten zijn voor gebruik van BlueStacks zoals hier beschreven (engels)
  • Daarnaast kan het zijn dat je Antivirus het uitvoeren van bluestacks tegenwerkt, vooral AVG staat daar bekend om.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Nadat je dit alles gedaan en gecheckt hebt, weer de stappen doorlopen om in de BIOS de virtualization Technology aan te zetten. Ik zou bijna zeggen kom es langs met je PC ;)

Dit stond nog op de bluestacks site:
In een klein aantal gevallen kan het zijn dat dat de grafische kaart niet alle grafische functies van bluestacks aan kan. Dit is met name het geval bij tablets en netbooks met Intel Atom en AMD C en Z klasse processoren. In deze gevallen is het helaas niet mogelijk om bluestacks op de PC te installeren.
 
Oké ik heb wat troubleshoot dingetjes opgezocht:
  • Installatie van de app uitvoeren als administrator (rechtermuisknop op het exe bestand en uitvoeren als admin kiezen)
  • Je PC moet 2GB RAM geheugen hebben (en dat heb je)
  • Je PC moet 4GB vrije ruimte hebben om de app en data te kunnen installeren en opslaan.
  • Je moet Dirext X 9.0 of hoger hebben geïnstalleerd op je PC (hier kun je lezen hoe dat moet, Microsoft Direct X
  • De drivers van je PC's grafische drivers zouden ge-update moeten zijn voor gebruik van BlueStacks zoals hier beschreven (engels)
  • Daarnaast kan het zijn dat je Antivirus het uitvoeren van bluestacks tegenwerkt, vooral AVG staat daar bekend om.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Nadat je dit alles gedaan en gecheckt hebt, weer de stappen doorlopen om in de BIOS de virtualization Technology aan te zetten. Ik zou bijna zeggen kom es langs met je PC ;)

Dit stond nog op de bluestacks site:
In een klein aantal gevallen kan het zijn dat dat de grafische kaart niet alle grafische functies van bluestacks aan kan. Dit is met name het geval bij tablets en netbooks met Intel Atom en AMD C en Z klasse processoren. In deze gevallen is het helaas niet mogelijk om bluestacks op de PC te installeren.
Jij maakt er wel werk van zeg, Top!! Ik heb gisteren bl.stacks geinst. Verder nog niets gedaan dus dat komt goed uit, kan ik nu de volgende stappen gaan doen.ik heb Avast, en die had ik i.d.d. even uitgesch. Tijdens inst. Ga nu eerst kijken in de bios of virt.aan staat.
Ja dat langskomen wordt lastig, ik heb geen vervoer, (Tilburg) maar we komen er zo ook vast wel uit, ik hou je op de hoogte van de procedure, is voor mij ook altiid weer een uitdaging. Thanx weer,
 
Jij maakt er wel werk van zeg, Top!! Ik heb gisteren bl.stacks geinst. Verder nog niets gedaan dus dat komt goed uit, kan ik nu de volgende stappen gaan doen.ik heb Avast, en die had ik i.d.d. even uitgesch. Tijdens inst. Ga nu eerst kijken in de bios of virt.aan staat.
Ja dat langskomen wordt lastig, ik heb geen vervoer, (Tilburg) maar we komen er zo ook vast wel uit, ik hou je op de hoogte van de procedure, is voor mij ook altiid weer een uitdaging. Thanx weer,




Hoi Medril, ik heb bluestacks weer verwijderd hoor, ik had geen internetverbinding meer,
Het gekke is dat ik dus virt. had aangezet in de bios en vervolgens in bluestacks weer de melding krijg dat ik virt. moet aanzetten,? ik ben er nu wel een beetje klaar mee, weet niet eens meer wat de reden was waarom ik bl,stacks nodig had. ik heb momenteel geen last met elvenar spelen dus laat ik het maar ff zo. ik wil je in ieder geval bedanken voor al je inzet en meedenken om de oplossing te vinden!
Verder bedank ik iedereen die zijn/haar bijdrage heeft geleverd om tot een oplossing te komen! heel veel speelplezier verder,
Fijne dag.
Groetjes Carla,
 
Bovenaan