• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar app: Elvenar Android app op de computer

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal, Ik kwam dit topic gisteren tegen op Amerikaanse forum en wil het ook graag met jullie delen op het Nederlandse forum.

Heb het geprobeerd en 't werkt goed op mijn laptopje.

Installeer deze eerste
https://www.bluestacks.com/download.html
Zoek dan de Elvenar app op de normale manier in BlueStacks

Om virtualisatie in te schakelen, volgt u deze stappen in Windows 10

Bij gebruik van BlueStacks moet Virtualzation worden ingeschakeld of langzamer.

⦁ Rechtermuisknop op Windows-toets
⦁ Selecteer Instellingen
⦁ Selecteer Update en beveiliging
⦁ Selecteer Herstel
⦁ Selecteer Advaced Setup (Nu opnieuw opstarten)
⦁ Hier is waar het lastig is, afhankelijk van Computer en BIOS
⦁ blader door de opties om Virtualisatie te vinden
⦁ Selecteer Inschakelen
⦁ Bewaar het (gewoonlijk F10)
⦁ Start opnieuw op

Voor het geval dat ik het niet helemaal goed vertaalt heb, heb ik de originele post van het Amerikaanse forum ook maar even toegevoegd:

Install this first https://www.bluestacks.com/download.html
Then find Elvenar the normal way in BlueStacks

To enable Virtualization follow these steps in Windows 10

When using BlueStacks Virtualzation must be enabled or it way slow.

⦁ Right click windows key
⦁ Select Settings
⦁ Select Update & Security
⦁ Select Recovery
⦁ Select Advaced Setup (Restart Now)
⦁ Here is where is tricky depends on Computer and BIOS
⦁ scroll through the options to you find Virtualization
⦁ Select Enable
⦁ Save it (ussally F10)
⦁ Reboot

Greetz Vonkentrekker

 

DeletedUser2349

Guest
Helemaal geweldig! Waarschijnlijk was m'n "Virtualisatie" al ingeschakeld want na het installeren van bluestacks en het installeren van de app kon ik er direct mee aan de slag. :cool:
 

DeletedUser3056

Guest
Kan iemand mij vertellen hoe ik de pushberichten uitzet in de Android app van Elvenar a.u.b. ?
Mvg, Bill007
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij vertellen hoe ik de pushberichten uitzet in de Android app van Elvenar a.u.b. ?
Mvg, Bill007
Bedoel je met BlueStacks ? Als je een notificatie krijgt klikt je daarin op het tandwieltje, dan kan je de notificaties uitzetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3056

Guest
Dank je voor de reactie, heb notificaties uitgezet bij de instellingen van mijn mobieltje :D.

Mvg, Bill.
 
Hallo allemaal, Ik kwam dit topic gisteren tegen op Amerikaanse forum en wil het ook graag met jullie delen op het Nederlandse forum.

Heb het geprobeerd en 't werkt goed op mijn laptopje.

Installeer deze eerste
https://www.bluestacks.com/download.html
Zoek dan de Elvenar app op de normale manier in BlueStacks

Om virtualisatie in te schakelen, volgt u deze stappen in Windows 10

Bij gebruik van BlueStacks moet Virtualzation worden ingeschakeld of langzamer.

⦁ Rechtermuisknop op Windows-toets
⦁ Selecteer Instellingen
⦁ Selecteer Update en beveiliging
⦁ Selecteer Herstel
⦁ Selecteer Advaced Setup (Nu opnieuw opstarten)
⦁ Hier is waar het lastig is, afhankelijk van Computer en BIOS
⦁ blader door de opties om Virtualisatie te vinden
⦁ Selecteer Inschakelen
⦁ Bewaar het (gewoonlijk F10)
⦁ Start opnieuw op

Voor het geval dat ik het niet helemaal goed vertaalt heb, heb ik de originele post van het Amerikaanse forum ook maar even toegevoegd:

Install this first https://www.bluestacks.com/download.html
Then find Elvenar the normal way in BlueStacks

To enable Virtualization follow these steps in Windows 10

When using BlueStacks Virtualzation must be enabled or it way slow.

⦁ Right click windows key
⦁ Select Settings
⦁ Select Update & Security
⦁ Select Recovery
⦁ Select Advaced Setup (Restart Now)
⦁ Here is where is tricky depends on Computer and BIOS
⦁ scroll through the options to you find Virtualization
⦁ Select Enable
⦁ Save it (ussally F10)
⦁ Reboot

Greetz Vonkentrekker
Helaas blijft de app hangen op 7 met laden van het spel (elvenar) virtualisatie staat aan, iemand een oplossing?
 
Helaas blijft de app hangen op 7 met laden van het spel (elvenar) virtualisatie staat aan, iemand een oplossing?
Hoi Carlala,
Omdat deze app voor windows 10 is gebouwd is het zeer waarschijnlijk dat hij daarom niet goed werkt in windows 7. Ik ben bang dat de beste oplossing een update naar windows 10 zou zijn.
 
Hoi Carlala,
Omdat deze app voor windows 10 is gebouwd is het zeer waarschijnlijk dat hij daarom niet goed werkt in windows 7. Ik ben bang dat de beste oplossing een update naar windows 10 zou zijn.
Hoi Bedankt voor je reactie, ik heb niet windows 7, ik heb windows 10.
 
Hoi Bedankt voor je reactie, ik heb niet windows 7, ik heb windows 10.
Dan begreep ik je verkeerd, sorry, heb je al geprobeerd om de app te verwijderen, opnieuw te installeren en de pc opnieuw op te starten? Soms gaat er iets (niet direct zichtbaar) mis in het download of installatie proces waardoor een app niet werkt zoals hij zou moeten.
 
Dan begreep ik je verkeerd, sorry, heb je al geprobeerd om de app te verwijderen, opnieuw te installeren en de pc opnieuw op te starten? Soms gaat er iets (niet direct zichtbaar) mis in het download of installatie proces waardoor een app niet werkt zoals hij zou moeten.
Oeps....ik heb bluestacks ook al weer verwijderd, hahaha ik had geen geduld meer, maar...ik ga jou raad zeker wel opvolgen, heb jij ook bluestacks en wat is je ervaring? ik vond het er wel goed uit zien, maar ooo dat laden,
 
Oeps....ik heb bluestacks ook al weer verwijderd, hahaha ik had geen geduld meer, maar...ik ga jou raad zeker wel opvolgen, heb jij ook bluestacks en wat is je ervaring? ik vond het er wel goed uit zien, maar ooo dat laden,
Ik heb bluestacks (nog) niet maar heb wel veel ervaring met het downloaden en installeren van apps in het algemeen ;) Ga deze zeker zelf ook proberen om te kijken of ik tegen hetzelfde issue aan loop.
 
Ik heb bluestacks (nog) niet maar heb wel veel ervaring met het downloaden en installeren van apps in het algemeen ;) Ga deze zeker zelf ook proberen om te kijken of ik tegen hetzelfde issue aan loop.
Ik ben benieuwd, laat je het mij weten als het gelukt is?
 
Ik ben benieuwd, laat je het mij weten als het gelukt is?
Hoi Carla,

Ik heb hem geïnstalleerd en in eerste instantie had ik hetzelfde probleem als jij. Dit is hoe ik het opgelost heb.
Start je pc opnieuw op nadat je de app hebt geïnstalleerd en druk direct bij het opstarten op de escape toets. Met F10 kun je nu naar het BIOS configuratie scherm. Druk F10 en ga met de rechter pijltjes toets naar de systeem configuratie tab. Selecteer daar de Virtualization Technology en klik op enter. Van disabled wordt hij nu enabled. Volg de instructies op het scherm om af te sluiten, kies bij opslaan op ja. Sla de configuratie op en laat de computer verder opstarten. Het spel werkt nu wel in de app. (let er op dat je alles met pijltjes in je BIOS doet behalve als je iets wilt wijzigen, dan klik je enter).
 
Hoi Carla,

Ik heb hem geïnstalleerd en in eerste instantie had ik hetzelfde probleem als jij. Dit is hoe ik het opgelost heb.
Start je pc opnieuw op nadat je de app hebt geïnstalleerd en druk direct bij het opstarten op de escape toets. Met F10 kun je nu naar het BIOS configuratie scherm. Druk F10 en ga met de rechter pijltjes toets naar de systeem configuratie tab. Selecteer daar de Virtualization Technology en klik op enter. Van disabled wordt hij nu enabled. Volg de instructies op het scherm om af te sluiten, kies bij opslaan op ja. Sla de configuratie op en laat de computer verder opstarten. Het spel werkt nu wel in de app. (let er op dat je alles met pijltjes in je BIOS doet behalve als je iets wilt wijzigen, dan klik je enter).


Hoi Medril, helaas had ik dat ook al gedaan, bij mij stond de virtual: ook op disable, dus op enable gezet, (hele klus als je dat voor het eerst doet) haha... maar het mocht niet baten. maar ik ga het nog 1 x proberen in deze volgorde, misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
 
Hoi Medril, helaas had ik dat ook al gedaan, bij mij stond de virtual: ook op disable, dus op enable gezet, (hele klus als je dat voor het eerst doet) haha... maar het mocht niet baten. maar ik ga het nog 1 x proberen in deze volgorde, misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
Carla, het kan zijn dat je pc nog niet het juiste virtualization Technology programma heeft. Die kun je downloaden vanuit de app bij versnellen (dan wordt je omgeleid naar je browser) als je bios Engels is (en dat denk ik wel) kies dan de Engelse versie van de technologie. Installeer deze eerst en volg daarna alle stappen zoals hierboven. Vergeet niet je wijziging in de BIOS op te slaan.
 
Carla, het kan zijn dat je pc nog niet het juiste virtualization Technology programma heeft. Die kun je downloaden vanuit de app bij versnellen (dan wordt je omgeleid naar je browser) als je bios Engels is (en dat denk ik wel) kies dan de Engelse versie van de technologie. Installeer deze eerst en volg daarna alle stappen zoals hierboven. Vergeet niet je wijziging in de BIOS op te slaan.
Uhh ....okè, jij schrijft "die kun je downloaden van uit de app" welke app bedoel je? van bluestacks? of van het virt.technisch programma?
 

DeletedUser

Guest
Uhh ....okè, jij schrijft "die kun je downloaden van uit de app" welke app bedoel je? van bluestacks? of van het virt.technisch programma?
Virtualization Technology is een BIOS instelling, valt niks voor te downloaden, moet je alleen maar enablen.

Als alternatief voor BlueStacks zou je NoxPlayer kunnen proberen.

Als de app niet lekker werkt verwijder ik hem meestal in BlueStacks en installeer hem opnieuw.
 
Bovenaan