• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elk militair gebouw een eigen trainingsqueue

DeletedUser990

Guest
Geen 2, want het het is voor vechten, doe ik niet zo aan, maar 1 + zeker!
 
een dikke vette JA

nadeel gaat dan wel zijn dat het vechten weer een aanpassing zal krijgen , omdat je teveel troepen gaat hebben
 

DeletedUser1796

Guest
een dikke vette JA

nadeel gaat dan wel zijn dat het vechten weer een aanpassing zal krijgen , omdat je teveel troepen gaat hebben
Teveel troepen?? ik denk dat voor de kleinere spelers dat niet snel gebeurt hoor. ik krijg het niet bij getraind echt niet.
 

DeletedUser990

Guest
een dikke vette JA

nadeel gaat dan wel zijn dat het vechten weer een aanpassing zal krijgen , omdat je teveel troepen gaat hebben

Hoe kan je nu teveel troepen hebben.
Met 1 provinciegevecht is ben je bijna al je opgestelde troepen kwijt.
Per provincie heb je 8 gevechten dus wil je a: kunnen trainen met vechten Heb je veel toepen nodig.
b: provincie vrijspelen heb je ook veel troepen nodig, want ze worden nu al steeds moeilijker.
 
ik weet ook wel dat we een tekort aan troepen hebben , maar je moet je inbeelden dat je iemand van innogames bent .
en het bekijken vanuit hun positie , ze hebben het vechten al eerder aangepakt omdat er teveel gewonnen werd waarom zouden ze dit dan niet doen

ze gaan het ons echt niet gemakkelijker maken:(
 

DeletedUser1427

Guest
Idee
Geef alle militaire gebouwen (kazerne, huurlingenkamp, oefenterrein) een eigen queue voor te trainen, zodat je in meer militaire gebouwen tegelijkertijd kunt trainen

Motivatie
Het aantal legereenheden wat je wekeljjks eigenlijk nodig hebt om toernooien goed te doen (+ ook provincies), blijft maar groeien. Met behulp van wapenkamers en sommige Oude Wonderen kun je het aantal eenheden per queue vergroten, en met sommige OWs (en upgrade kazerne e.d) ook de snelheid van het trainen vergroten. Verder ook OWs en eventgebouwen die je legereenheden afleveren.

Het klinkt allemaal mooi, maar het is helaas niet meer in balans. Een gewone speler met 1 account is niet in staat om de OWs op lvl 20 (25 ondertussen?) te krijgen. Je kunt meer kps binnenkrijgen met toernooien, maar .... daar moet dan zwaar voor getraind worden. In meerdere militaire gebouwen tegelijkertijd kunnen trainen zou een oplossing kunnen zijn, zeker omdat het trainen in het oefenterrein nog steeds tergend langzaam gaat (en geen OW om dat te versnellen).

Nadeel
Meer trainen betekent meer voorraden (gereedschap/hamertjes) verbruiken. Dit idee kan een tekort daarin veroorzaken. Maar je hebt natuurlijk zelf de keuze wat, waar en hoeveel je tegelijkertijd wilt trainen. Daarnaast kun je een tekort aan voorraden tegenwoordig beter oplossen met behulp van spreuken of Directe Effecten.

Bedankt voor je idee, de bespreking lijkt op een einde voor dit idee. Dit idee komt in aanmerking voor een poll. @Didi1 als er nog punten zijn die in het oorspronkelijke idee (eerste post) aangepast moeten worden heb je daar de gelegenheid voor. Mocht het idee gereed zijn voor de poll horen wij dat graag. Dit topic wordt dan verplaatst naar de stemmingen, via een conversatie wordt er een datum voor de poll afgesproken.
 
Erg jammer dat Didi1 het idee niet geschikt wilde maken voor een poll. Ik denk dat heel veel spelers graag de mogelijkheid zouden hebben om alle militaire gebouwen tegelijkertijd te kunnen gebruiken om troepen te trainen.
 

DeletedUser234

Guest
Jammer is het zeker dat er geen poll van is gekomen.

Ik weet niet of didi dit niet wilde....in overleg met didi....als mij verteld zou worden dat het idee toch nooit doorgevoerd gaat worden, dus een poll nutteloos is, dan zou ik ook akkoord gaan met het voorstel het te archiveren...ik noem maar een voorbeeld.

Liever zou ik willen weten:

Waarom is dit idee gearchiveerd?????
 

DeletedUser1427

Guest
Jammer is het zeker dat er geen poll van is gekomen.

Ik weet niet of didi dit niet wilde....in overleg met didi....als mij verteld zou worden dat het idee toch nooit doorgevoerd gaat worden, dus een poll nutteloos is, dan zou ik ook akkoord gaan met het voorstel het te archiveren...ik noem maar een voorbeeld.

Liever zou ik willen weten:

Waarom is dit idee gearchiveerd?????

Zoals benoemd in mijn voorgaande antwoord is dit besproken met Didi1, hierbij is het verzoek geweest dit idee naar het archief te plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
@rodeon en @Billy77 Het voorstel is gearchiveerd op mijn verzoek. Mijn reden hiervoor is persoonlijk en hoeft niet verder op het forum besproken worden. Het voorstel was al geschikt voor een poll, dus als iemand anders dit voorstel wilt overnemen en de discussie in een poll wilt leiden, mag je het wat mij betreft overnemen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Prima! Dan zie ik graag een poll verschijnen. :)

'Op jouw verzoek' vind ik uitleg genoeg, dan is het niet kansloos, dus verdiend het idee een kans, vind ik. Bedankt voor je reactie!
 
Bovenaan