• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

doorklikken in broederschap avontuur

DeletedUser2021

Guest
het continu geklik werkt iedereen op de zenuwen ; wat wat nog enigszins kan verbeterd worden .

door het te laten staan van het afgewerkte icoon ipv. het te laten door springen naar de volgende als die opdracht vervuld is .
uiteindelijk zijn er meerdere opdrachten waarvan men er ook meerdere ineens volbrengt , bv die langlopende hamertjes waarvan men er 5 nodig heeft , zet men er 20 op dan moet men steeds gaan liggen doorklikken om de volgende reeks te kunnen opvullen .
even opletten en meetellen hoeveel men er aanklikt is nu eenmaal simpler dan het continu geklik , wat bij vele op de zenuwen werkt als dit enkele ronden achter elkaar gedaan moet worden .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1570

Guest
Het stomme geklik verpest voor mij het hele gebeuren. Ergens moet iemand in zijn vuistje zitten te lachen dat wij ons hier voor lenen.
 
het verpest het niet , maar het kan idd beter .

ik vind verder dat er naar de moeilijkheidsgraad gekeken moet worden en dat er rekening gehouden moet worden tussen de grote verschillen van ranglijst!

ik zou daar graag gradaties in zien , bv 1000 en 10.000 10.000 en 100.000 enz .
nu moeten de hele kleine broederschapjes net zoveel halen als de allergrootste.

dwz dat een kleinere of middelmatige broederschap nooit op plek 1 t/m 3 kan komen en dit altijd alleen maar de plaatst zal zijn van de 10 of 15 grootste broederschappen ( qua punten)
deze hoogste broederschappen , kunnen namelijk het makkelijkste over enorme hoeveelheden goederen en ruimte beschikken !
en door voor iedere deelnemende broederschap hetzelfde aantal aan te houden qua quest wordt in mijn ogen een oneerlijke strijd gevoerd.
nogmaals ik ben van mening dat je naar ratio moet rekenen
 

DeletedUser222

Guest
dwz dat een kleinere of middelmatige broederschap nooit op plek 1 t/m 3 kan komen en dit altijd alleen maar de plaatst zal zijn van de 10 of 15 grootste broederschappen ( qua punten)
deze hoogste broederschappen , kunnen namelijk het makkelijkste over enorme hoeveelheden goederen en ruimte beschikken !
en door voor iedere deelnemende broederschap hetzelfde aantal aan te houden qua quest wordt in mijn ogen een oneerlijke strijd gevoerd.
nogmaals ik ben van mening dat je naar ratio moet rekenen

Dit ben ik niet helemaal met je eens. Wij staan bovenaan maar staan niet eens in de top 20. Het grootste aantal punten wordt behaald door t1 werkplaatsen en fabrieken dus laag level. Het enige voordeel is dat er een ruim aantal spelers op het nieuwe hoofdstuk zitten te wachten en daarom plek hebben maar dit voordeel geldt ook voor kleinere broederschappen als er net op dat moment een hoofdstuk is afgesloten.
 

DeletedUser2021

Guest
Dit ben ik niet helemaal met je eens. Wij staan bovenaan maar staan niet eens in de top 20. Het grootste aantal punten wordt behaald door t1 werkplaatsen en fabrieken dus laag level. Het enige voordeel is dat er een ruim aantal spelers op het nieuwe hoofdstuk zitten te wachten en daarom plek hebben maar dit voordeel geldt ook voor kleinere broederschappen als er net op dat moment een hoofdstuk is afgesloten.

ach , volgens u is het dus onzin dat die opdrachten te zwaar zijn , is het onzin dat men om voldoende werkplaatsen en fabriekjes te plaatsen steeds gebrek heeft aan ruimte , dit zeker voor de kleine acc / bs die proberen ook een graantje mee te pikken van het BSa .

wil je dan eens uitleggen hoe kleine acc / bs die amper plaats hebben om het benodigd aantal fabriekjes en werkplaatsen neer te poten , zonder 24 u / 24 u online te moeten komen aan de benodigde items raken , bv 10 x geavanceerde werktuigen nodig , met maar 5 werkplaatsen ( oeps , dat is al 18 uur voor 1 item , zijn er 5 van nodig . Waar wringt het schoentje ?????? )
lekker goed over nagedacht wat de deelname van kleine acc / bs betreft , ik heb al ergens vermeld dat dit een zuivere vorm van discriminatie is tegenover de kleintjes , die het daardoor onmogelijk gemaakt wordt om nuttige gebouwtjes te verwerven ( nuttige gebouwtjes toch voor zover ze nog genoeg blijven opbrengen volgens het verkregen hoofdstuk de daaropvolgende hoofdstukken ( een gebouwtje gaat meestal maar optimaal mee voor de tijdspanne van 2 max 3 hoofdstukken ; daarna is de opbrengst verwaarloosbaar )

nb , met kleintjes bedoel ik dan ook acc met een max speellevel van 5 / 6 .

voor de kleine spelers die in een grote bs gestapt zijn die hebben er een voordeel mee omdat deze kunnen profiteren van hetgeen de grote spelers aanmaken , en zelf maar enkele kleinere zaken zelf inleveren .
 

DeletedUser222

Guest
ach , volgens u is het dus onzin dat die opdrachten te zwaar zijn , is het onzin dat men om voldoende werkplaatsen en fabriekjes te plaatsen steeds gebrek heeft aan ruimte , dit zeker voor de kleine acc / bs die proberen ook een graantje mee te pikken van het BSa .

Waar zeg ik dit dan. Als je je boosheid op mij af wil regeren lees dan wel eerst goed door wat ik zeg!
 
dit voordeel geldt ook voor kleinere broederschappen als er net op dat moment een hoofdstuk is afgesloten
> Daar zeg je dat, terwijl die helemaal niet zoveel plaats hebben als een grote die tussen hoofdstukken of einde tech zit. Het is echt wel een groot verschil.
 
wil je dan eens uitleggen hoe kleine acc / bs die amper plaats hebben om het benodigd aantal fabriekjes en werkplaatsen neer te poten , zonder 24 u / 24 u online te moeten komen aan de benodigde items raken , bv 10 x geavanceerde werktuigen nodig , met maar 5 werkplaatsen ( oeps , dat is al 18 uur voor 1 item , zijn er 5 van nodig . Waar wringt het schoentje ?
Dit is inderdaad het probleem. Terwijl een grote speler die tussen hoofdstukken zit of einde tech (al helemaal) een oppervlakte kan vrijmaken om meerdere mini-stadjes te simuleren, en nog een aantal grote gebouwen kan aanhouden daarnaast om productie op peil te houden. Productie waar een klein account aan vastzit, die kan niet al te veel extra's neerzetten.
 

DeletedUser1427

Guest
het continu geklik werkt iedereen op de zenuwen ; wat wat nog enigszins kan verbeterd worden .

door het te laten staan van het afgewerkte icoon ipv. het te laten door springen naar de volgende als die opdracht vervuld is .
uiteindelijk zijn er meerdere opdrachten waarvan men er ook meerdere ineens volbrengt , bv die langlopende hamertjes waarvan men er 5 nodig heeft , zet men er 20 op dan moet men steeds gaan liggen doorklikken om de volgende reeks te kunnen opvullen .
even opletten en meetellen hoeveel men er aanklikt is nu eenmaal simpler dan het continu geklik , wat bij vele op de zenuwen werkt als dit enkele ronden achter elkaar gedaan moet worden .

Bedankt voor je idee, dit topic wordt verplaatst naar het archief, omdat er meerdere topics zijn met een verzoek omtrent het minder klikken bij de opdrachten verzoeken wij om het gesprek verder te volgen in dit topic die binnenkort een poll zal ontvangen:

bevestigingsscherm ook voor andere opdrachten mannen deleten aub!
 
Bovenaan