• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> bevestigingsscherm ook voor andere opdrachten mannen deleten aub!

bevestigingsscherm ook voor andere opdrachten mannen deleten aub!

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 35 87,5%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 5 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    40
  • Enquête gesloten .
Zou het niet geweldig zijn als ze dit ook zouden implementeren voor onze vaste mannen?

Aanvulling door @MercifulTerry:

Zal deze nogmaals posten in de hoop dat jullie nu snappen wat ik bedoel!
Tijdens het BS avontuur hebben jullie het bevestigingsscherm bij weigering van die bepaalde opdracht dit scherm doen verdwijnen, onze vraag is nu om dat ook voor de permanente opdrachten mannen te doen!

Aanvulling door @MercifulTerry:

Voordelen, bij menig spelers minder bezoeken aan de huisarts door "muispols" idem dito als tenniselleboog maar dan in je POLS, hoop dat jullie mijn "Vlaams" begrijpen.
Zo komt er meer tijd vrij om je bs leden bij te staan (indien de chat werkt natuurlijk) in hun events en quests, etc...
Heeft geen invloed op andere spelkenmerken, wordt er alleen maar aangenamer spelen door!
geen nadelen, enkel voordelen!
Iedereen zou daar mee gebaat zijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Zou het niet geweldig zijn als ze dit ook zouden implementeren voor onze vaste mannen?

Dit topic wordt verplaatst uit het archief naar de actieve ideeën en suggestie categorie. Het is nog niet duidelijk precies wat je voorstelt, zou je hier misschien wat meer inhoud over kunnen geven? Wij adviseren ook om je idee volgens de werkwijze uit te werken.
 
Als het extra bevestigingsscherm voor quests tijdens de broederschapsavonturen afgeschaft is kunnen worden, waarom zou het dan niet met de gewone quests ook efficiënter kunnen op dezelfde wijze,
of zelfs met een keuzelijst in dropdownmenu zoals iemand voorstelde, zodat je sneller de juiste opdracht kan selecteren?
 
Zal deze nogmaals posten in de hoop dat jullie nu snappen wat ik bedoel!
Tijdens het BS avontuur hebben jullie het bevestigingsscherm bij weigering van die bepaalde opdracht dit scherm doen verdwijnen, onze vraag is nu om dat ook voor de permanente opdrachten mannen te doen! Duidelijk nu???
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell : zijn deze twee topics hier samengevoegd? Ziet er zo uit :)

Klopt, een ander idee was afgewezen ook omdat het idee niet volgens de werkwijze was uitgeschreven, dat idee was verplaatst naar het archief. @MercifulTerry had toen opnieuw het idee benoemd, hierbij heb ik ook meegedeeld dat deze 2 ideeën samengevoegd worden waarbij ik de voorgaande post verwijderd heb met mijn meldingen. Het is nu wachten tot @MercifulTerry hier wat extra informatie over gaat geven en/of het eerste idee iets meer wilt aanvullen.
 
Het is een eenvoudige vraag: om het telkens bevestigen (door een extra popup en muisklik) dat de speler een opdracht wil overslaan, eruit te halen.
Een oplossing die tijdens het broederschapsevenement al ingevoerd is. Zouden er bezwaren of nadelen zijn?
 
Zou het niet geweldig zijn als ze dit ook zouden implementeren voor onze vaste mannen?
Ik begrijp nog steeds niet hoe dit niet duidelijk kan zijn...
Voordelen, bij menig spelers minder bezoeken aan de huisarts door "muispols" idem dito als tenniselleboog maar dan in je POLS, hoop dat jullie mijn "Vlaams" begrijpen.
Zo komt er meer tijd vrij om je bs leden bij te staan (indien de chat werkt natuurlijk) in hun events en quests, etc...
Heeft geen invloed op andere spelkenmerken, wordt er alleen maar aangenamer spelen door!
GEEN nadelen, enkel voordelen!
Iedereen zou daar mee gebaat zijn!
Voldoende, anders ga ik nog wel effe door tot jullie snappen wat ik bedoel, al lijkt het mij daar niet aan te liggen....

Vriendelijke, geduldige groeten!
 

DeletedUser2349

Guest
Dus als ik het goed begrijp moeten de weigerbare opdrachten, die gegeven worden door mannelijke opdrachtgevers, geen bevestigingsscherm krijgen om de opdracht te weigeren en de opdrachten die door vrouwelijke opdrachtgevers worden gegeven wel een bevestigingsscherm? o_O

Wat een onzin!! :mad:
 

DeletedUser990

Guest
Klik me inderdaad soms suf omdat ik provincie vol wil maken.
Dus op zoek naar : "voltooi provincie".
Maar ik discrimineer niet, man en vrouw wordt weggeklikt.
Dus als vrouwen ook meetellen ben ik voor!
Gewoon alles 1x wegklikken tot je de juiste opdracht voor jou op dat moment hebt.
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp moeten de weigerbare opdrachten, die gegeven worden door mannelijke opdrachtgevers, geen bevestigingsscherm krijgen om de opdracht te weigeren en de opdrachten die door vrouwelijke opdrachtgevers worden gegeven wel een bevestigingsscherm? o_O

Wat een onzin!! :mad:

@Elune Volgens mij blijft @MercifulTerry volledig in de lijn van Elvenar en noemt alle questgevers mannen ;)
 
@Elune : het is een Vlaamse aanspreekvorm voor de ontwikkelaars (die vermoedelijk trouwens merendeels mannen zijn, maar zelfs indien dat niet zo is kan het nog, in Antwerpen zeggen ze zelfs "mannekes" :D)
Je interpretatie is wat vergezocht, geen reden om je druk te maken dus :cool:
 

DeletedUser2349

Guest
@Elune : het is een Vlaamse aanspreekvorm voor de ontwikkelaars ...
Hmmm gaat het nu om de ontwikkelaars of de "opdrachten mannen"? :confused: En waarom schrijft een Vlaming dan niet gewoon "opdrachtgever(s)"? Dan heb je het gelijk duidelijk zonder de sekse te benoemen.
 
Hmmm gaat het nu om de ontwikkelaars of de "opdrachten mannen"? :confused: En waarom schrijft een Vlaming dan niet gewoon "opdrachtgever(s)"? Dan heb je het gelijk duidelijk zonder de sekse te benoemen.

@Elune, omdat Vlamingen net als ik gewoon zeggen waar het op staat, zonder indruk te willen maken op wie dan ook!
En ja wij zeggen gewoon mannekes tegen zowel dames als heren, is een gebruikelijke formele verzamelnaam van een groep mensen! Wordt meestal gebruikt als 't "gezellig is", dat verstaan jullie vast wel ;-)
 

DeletedUser2349

Guest
@Elune, omdat Vlamingen net als ik gewoon zeggen waar het op staat,...
En 't is nu juist die manier, in jouw geval, die het (voor mij) onduidelijk maakt. Ik heb ook het vermoeden dat je topic-titel het begin is van je beginpost, wat niet handig is om te lezen.

Maar @MercifulTerry als ik alles goed begrijp bedoel je dus het volgende:
Tijdens het afgelopen broederschapsavontuur konden wij opdrachten weigeren zonder dat we elke keer een bevestiging moesten geven. Dit scheelde een hele hoop "geklik" met de muis, namelijk de helft minder om te klikken! Het voorstel is nu om dit ook toe te passen voor alle opdrachtgevers met de weigerbare opdrachten-cyclus. Sommige spelers gebruiken deze opdrachten namelijk veelvuldig en hoeven ook op zulke momenten maar de helft minder te klikken met de muis.

Het voordeel is overduidelijk voor de spelers en eventueel hun gezondheid, m.b.t. kwaaltjes als RSI (zoals de tennisarm / muispols).

Als je wilt mag je deze tekst kopiëren in je beginpost. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan