• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Update doorlopende opdrachten

Update doorlopende opdrachten

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 41 85,4%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 7 14,6%

  • Totaal aantal stemmers
    48
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2349

Guest
Werkplaats klaar.
- Opdracht "Upgrade een werkplaats naar level 11 of hoger". <Zucht> Let je wel een beetje op adviseur? Wat was ik 1 minuut geleden aan het doen?

Is het echt teveel moeite om een andere opdracht te verzinnen dan die ik net ook al gedaan heb?
:confused: Je geeft het spel iets teveel persoonlijkheid, die opdrachten (opdrachtgevers) houden echt niet bij wat je aan het doen bent of wat je zojuist gedaan hebt. Die opdrachten hebben een standaard volgorde die voor iedereen gelijk is, en t/m hoofdstuk 5 zijn ze nog hoofdstuk-afhankelijk. Ik ben het met je eens dat het overgrote deel van de selecteerbare opdrachten uit de cyclus waardeloos is en vooral de opdrachten die de meeste hamers opleveren zijn nog een beetje interessant. Maar daar gaat dit topic niet over!!! o_O

Vanaf het Dwergen-hoofdstuk verandert de cyclus niet meer (behalve een paar opdrachten die uit de cyclus zullen verdwijnen). Én daar gaat dit topic over!!! De beloningen van de opdrachten zijn nog best leuk voor een paar hoofdstukken, in verhouding met de hoeveelheden die je nodig hebt. Maar naarmate je verder in het spel komt gebruik je veel meer hamers dan dat je met die opdrachten extra erbij kunt verdienen. Het wordt hoog tijd dat er een nieuwe cyclus met selecteerbare opdrachten komt. Met beloningen waar je ook daadwerkelijk moeite voor wilt doen.

Het is eigenlijk v/d zotte dat je het in hoofdstuk 12 nog moet doen met opdrachten uit hoofdstuk 6!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3597

Guest
Dit is al een tijdje geleden doorgegeven (understatement), maar er is nog niets veranderd geloof ik. Is bekend welke status dit heeft bij Inno?
 
Bovenaan