• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Update doorlopende opdrachten

Update doorlopende opdrachten

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 41 85,4%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 7 14,6%

  • Totaal aantal stemmers
    48
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1294

Guest
Wordt het niet weer eens tijd dat de doorlopende opdrachten een update krijgen?

Al vanaf hoofdstuk 6 lopen dezelfde opdrachten.
Intussen levert elke productie van 3 uur zóveel grondstoffen en goederen op, dat je wel 3 of 4 keer de hele lijst kan doorwerken om alle grondstoffen en goederen daarmee op te halen. Daarbij zijn er veel opdrachten die je nauwelijks nog kan doen, omdat het updaten van bijvoorbeeld een werkplaats, hooguit 20 keer per hoofdstuk gedaan kan worden.
Terwijl je op een nieuw hoofdstuk wacht, zijn deze opdrachten dus maandenlang volledig te negeren.

Een 3- of 4-voud van de op te halen produktie-aantallen (en daarbij natuurlijk een evenredige beloning) zou misschien weer een beetje motiveren om de opdrachten te doen en bezig te blijven tot het volgende hoofdstuk.

Eventueel kunnen er wat nieuwe opdrachten bij, zoals verzamel een x aantal zaden of mana en zouden er wat opdrachten kunnen vervallen, zoals de upgrade van de werkplaats.
Misschien dat er zelfs wat andere beloningen bij kunnen komen, zoals kleine tijdsboosters of kennispunten..

Ook al heb ik intussen alle hoofdstukken klaar en wacht ik weer geduldig af, nog steeds kan ik het niet meer opbrengen om mij 20 keer per dag door alle opdrachten heen te klikken, waarvan ik er maar enkele kan doen.

Zóveel werk lijkt het me niet om dit vanaf het volgende hoofdstuk weer eens een update te geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Wordt het niet weer eens tijd dat de doorlopende opdrachten een update krijgen?

Al vanaf hoofdstuk 6 lopen dezelfde opdrachten.
Ik ben intussen al lang gestopt met het eindeloze klikken tussen de opdrachten, omdat ik na elke productie van 3 uur wel 3 of 4 keer de hele lijst moet doorwerken als ik alle grondstoffen en goederen daarmee wil ophalen.

Een 3- of 4-voud van de op te halen produktie-aantallen (en daarbij natuurlijk een evenredige beloning) zou misschien weer een beetje motiveren om de opdrachten te doen (en bezig te blijven tot het volgende hoofdstuk)

Eventueel kunnen er wat nieuwe opdrachten bij, zoals verzamel een x aantal zaden of mana en zouden er wat opdrachten kunnen vervallen, zoals de upgrade van de werkplaats (die je hooguit 20 keer per half jaar kan doen met 10 werkplaatsen).

Ook al heb ik intussen alle hoofdstukken klaar en wacht ik weer geduldig af, nog steeds kan ik het niet meer opbrengen om mij 20 keer per dag door alle opdrachten heen te klikken, waarvan ik er maar enkele kan doen.

Zóveel werk lijkt het me niet om dit vanaf het volgende hoofdstuk weer eens een update te geven.

Bedankt voor je idee, dit idee lijkt genoeg uitgeschreven volgens de werkwijze. Wij zien hier graag wat jullie van dit idee vinden.
 

DeletedUser222

Guest
Zeker nu ik klaar ben met de elementalen is het best saai om nu 2x de doorlopende opdrachten.
Ben dus zeker voor dit voorstel
 

DeletedUser

Guest
Goed idee, ik kijk nu niet eens meer naar de herhaalbare quests omdat de beloningen niet de moeite waard zijn.
Zou idd erg leuk zijn om weer eens met quests bezig te zijn waar je echt wat voor moet doen ;)
 

DeletedUser990

Guest
Zou het ook leuk vinden als de doorlopende opdrachten aangepast worden aan het hoofdstuk.

Dus gewoon aanpassen aan hoofdstuk en degene die nu Elementalen klaar hebben ja die mogen echt moeilijke krijgen.
 

DeletedUser234

Guest
Helemaal voor dit idee, maar misschien kan het nóg beter......

Liefst niet een eenmalige update, maar gewoon met elk hoofdstuk een nieuwe reeks doorlopende opdrachten, zou helemaal geweldig zijn! :)
 

DeletedUser234

Guest
Dan kunnen ze simpelweg, de aantallen en beloningen verhogen, dat is al beter dan niks. :)
 
Ben blij voor je dat jouw idee wel goed is uitgeschreven zonder dat je voordelen/nadelen dient te benoemen alsook de invloed die het kan hebben op het spel, ik moet dat nml. wel altijd zo doen blijkbaar ;-)))
 

DeletedUser1427

Guest
Een maand is voorbij sinds de start van dit idee, hieruit hebben we besloten dit idee een poll te geven. @Eleonora0 mocht jij jouw idee nog willen bijwerken of aanpassen adviseren wij dit te doen voor 14-06-2018. Dit idee wordt verplaatst naar de stemmingen. Een poll zal gestart worden om 13:00 uur, de poll duurt 2 weken en zal eindigen op 28-06 om 12:00 uur.
 

DeletedUser1294

Guest
Mijn stem krijg je, kan je er misschien aan toevoegen dat ze er een dropdown/keuzemenu van maken ipv RSI op te lopen door dat eindeloze klikken in dit spel? :)
Het integreren van de doorlopende opdrachten met een keuze/dropdownmenu is al eens voorgesteld.
Kortgeleden is nog een stemming geweest m.b.t. minder klikken, die het gehaald heeft.

https://nl.forum.elvenar.com/index....or-andere-opdrachten-mannen-deleten-aub.4776/

Dit topic gaat over het herzien van de doorlopende opdrachten en om die een update te geven.
Er mag maar één idee tegelijk in één post worden geplaatst.
Natuurlijk zou het fantastisch zijn als er een makkelijke manier komt om de opdrachten te weigeren, maar dan zal dit als een apart idee moeten worden ingediend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2743

Guest
Jammer dat je van de nee-stemmers geen motivatie weet.

Lijkt me wel interessant :cool:
 
Ik heb ja gestemd, maar eigenlijk interesseren me die op drachten geheel niet.
Ze zijn volkomen kansloos.

- Ik klik alle "maak 24uurs t1/t2/t3 productie" weg, en ik krijg ze nog steeds. Je zou toch hopen dat een adviseur door gaat hebben dat ik dat soort dingen niet doe na een half jaar nee klikken.
- "Verover provincies door te vechten" klik ik ook altijd weg, de commandant heeft zijn kazerne niet op orde en kan geen zinnige hoeveelheden troepen leveren voor dat soort acties.

- In de niet herhalende opdrachten lopen ze hopeloos achter. Heb je technologie voor huis/werkplaats/fabriek/etc onderzocht, de halve stad omgebouwd naar het nieuwe ding, ben je 2 dagen klaar, komt er nog een adviseur "he we hebben nieuwe technologie, upgrade eens 3 gebouwen".

Ik zorg dat het wel een beetje doorloopt zodat ze niet al te veel achter lopen, maar verder trek ik me erg weinig van de opdrachten aan.
 

DeletedUser990

Guest
Ik zorg dat het wel een beetje doorloopt zodat ze niet al te veel achter lopen, maar verder trek ik me erg weinig van de opdrachten aan.[/QUOTE]

Denk dat dat ook de bedoeling is, gewoon spelen zoals jij het prettig vindt want ga je echt serieus spelen, ja dan ga je ergeren aan het nonchalante ontwerp van het spel.
Ben met elementalen bezig maar in mobiele versie kan je niet zien wat je aan sperituele goederen hebt.
Terwijl de andere nieuwe goederen van het hoofdstuk wel te zien zijn.
Over het hoofd gezien? sorry foutje?
Als je iets maakt maak het dan meteen goed en vergeet niet de helft.
Begrijp dat het een uitdaging voor het Inno team is om ook mobiel te gaan, maar zorg dan dat je het kan.
Maar nu heb ik dus van alle bonusfabrieken maar lvl 1 neergezet voor die dagopdrachten.
Ging me teveel goederen kosten in de gewone fabrieken maar meteen voor tier 2 en T3 ook gedaan..
Wat jammer dat er niet een leukere oplossing te bedenken is.
Maar ik heb dus ja gestemd nu ik niet aldoor de dagopdrachten hoef weg te klikken,zou ik variatie wel erg leuk vinden.
 
Nog een voorbeeld, 1 minuut geleden gebeurd.

- Opdracht "Upgrade een gebouw naar level 11 of hoger". Ok, werkplaats loopt toch, laten we deze op dracht houden.

Werkplaats klaar.
- Opdracht "Upgrade een werkplaats naar level 11 of hoger". <Zucht> Let je wel een beetje op adviseur? Wat was ik 1 minuut geleden aan het doen?

Is het echt teveel moeite om een andere opdracht te verzinnen dan die ik net ook al gedaan heb?



Als je iets maakt maak het dan meteen goed en vergeet niet de helft.
Dat lijkt inderdaad onmogelijk, bij alles wat ze uitbrengen kun je er onmiddellijk triviale gaten in schieten wat er allemaal niet werkt. Er wordt teveel in features gedacht zonder te checken dat de features netjes overal geintegreerd is in de rest van het produkt.
 
Bovenaan