• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Selecteerbare burenhulp bij het bouwen

Selecteerbare burenhulp bij het bouwen

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 43 91,5%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 4 8,5%

  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Enquête gesloten .

DeletedUser3094

Guest
+1

Ik ben voorstander om dan standaard geen arbeidskorting te gebruiken, maar dat een speler deze later kan inzetten via een directe spreuk oid. Waardoor je 10% arbeidskorting krijgt op de resterende tijd.

Dus zodra je een gebouw in upgrade zet, dat er dan een button verschijnt achter de tijdsbalk waar je arbeidskorting kan activeren.

Dan heb je geen aparte handelingen bij het upgraden of bouwen. Maar enkel op het moment dat je er voor kiest om hem te gebruiken voor een specifiek gebouw. En evt is er dan zelfs nog een mogelijkheid om dan tot een max van 5x arbeidskorting te gebruiken voor een en hetzelfde gebouw. Er gaat dan iedere keer 10% van de resterende tijd af.
 

DeletedUser990

Guest
Geen idee wat ik van die akorting moet maken.
Denk niet dat ik het zo moet lezen!
 

DeletedUser2349

Guest
Geen idee, maar inderdaad wordt steeds meer engels onze taal!
Er worden regelmatig Engelse afkortingen of acroniemen gebruikt in diverse online games. De bekendste voorbeelden zijn wel LOL en AFK (of BRB):
LOL = Laughing Out Loud (betekent: hardop lachen)
AFK = Away From Keyboard (betekent: weg van het toetsenbord = ben even weg)
BRB = Be Right Back (betekent: ben zo terug, is een variatie op AFK)
En zo zijn er nog vele anderen, waaronder ook veel variaties op LOL. :)

Maar weer even terug on-topic. De poll duurt in totaal 2 weken en iedereen die nog niet gestemd heeft kan en mag dit dus nog steeds doen. Tot dusverre staan er, op een enkeling na, vooral positieve reacties in dit topic (behalve die van @Fili ). Mochten er nog tegenstemmen komen dan hoor (lees) ik graag hun argument.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2349

Guest
*Bump!*

Aangezien de chat eruit ligt houden we tijd over om te gaan stemmen. o_O

De poll duurt t/m 5 maart 13:00 uur. Dus breng je stem uit als je dat nog niet gedaan hebt. En als het even kan voordat het aankomende broederschaps-avontuur gaat beginnen, want dan ligt de aandacht weer daar. :p
 

Deleted User - 247754

Guest
Ik heb tegen gestemd, omdat ik het idee heb dat het het spel ingewikkelder maakt. Ik heb het idee dat het de bedoeling is van de elvenar team om dit spel juist makkelijk te houden zonder al teveel gebruiksaanwijzingen.
Ik hoop dat wanneer dit doorgezet wordt er ook een optie is in de instellingen waar je het kan laten zijn zoals het nu is.
 
@mitchjol Ik denk dat als het goed uitgevoerd wordt, het idee van selecteerbare burenhulp vrij duidelijk kan zijn, en de mogelijkheid blijft om er 1 of geen te gebruiken.
 

DeletedUser1427

Guest
De poll voor dit idee is zojuist tot een einde gekomen. Er zijn voldoende spelers die hebben gestemd, de poll heeft een duidelijke meerderheid van 80% + bereikt, dit houdt in dat dit idee wordt doorgegeven.
 
Bovenaan