• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Balkje onder de spreuken in de Magische Academie

Balkje onder de spreuken in de Magische Academie

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 35 89,7%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 4 10,3%

  • Totaal aantal stemmers
    39
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Magische academie,

Spreuken:
Magische productie
Betoverende voorraden
Betoverend geschenk
Inspirerende meditatie


Hallo,


Is het mogelijk dat als men de magische academie aanklikt, de spreuken niet meer automatische gelost worden, maar er 'n balkje onder de spreuken komt die jezelf moet aanklikken om te lossen?

Bijvoorbeeld dat er bij de spreuken vinkjes in ’n balkje gezet kan worden om te lossen? Nu is het zo als men alleen even wil kijken er direct al ’n spreuk los komt en misschien net even niet de bedoeling is.

Het is mij nu al diverse keren overkomen dat ik bij de academie het icoontje zie staan dat er sowieso één klaar is, maar als je even niet weet hoelang de ander nog duurt, los je gelijk de eerste.

Stel ik zet magische productie en betoverende voorraden aan (in die volgorde) en later blijkt dat ik eerste de betoverende voorraden nodig heb en later de ander, dan kan dat niet en zou opgelost kunnen worden door er ’n balkje onder te plaatsen die je moet aanvinken om te lossen.

Nu is het bar lastig dat aldoor die spreuken loskomen wat niet altijd de bedoeling is ;)
Beste team,

Is hier al iets bekend over?
Aldoor met 'n event verlies ik meer kistjes dan nodig is, is 'n beetje jammer toch...:(

Hoop op nieuws ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Volgens mij is hier een werkwijze voor waardoor je dit kan omzeilen.

Via de inventaris kan je op "Verbreken" klikken en daarna op "Magische Academie". Op die manier in je niet de beloningen die je gemaakt hebt, maar kan je wel de productie inzien.
 

DeletedUser

Guest
Beste DonFrank,

Beetje omslachtig en eerlijk gezegd begrijp ik dit ook niet helemaal... o_O je gaat vaak te snel over de academie heen waardoor de kistjes vrijkomen, hierbij is het ook handig met 'n balkje als je 2 verschillende kistjes hebt draaien (klaarstaan) dat je de juiste dan kan innen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is hier een werkwijze voor waardoor je dit kan omzeilen.

Via de inventaris kan je op "Verbreken" klikken en daarna op "Magische Academie". Op die manier in je niet de beloningen die je gemaakt hebt, maar kan je wel de productie inzien.
Ik heb zojuist even gedaan wat je aangeeft, dus via verbreken naar de academie en wat gebeurt, ik los het kistje en dat is dus wat niet de bedoeling is en ik om 'n balkje gevraagd hebt zodat we kunnen lossen als we deze nodig hebben. Dus wat je hier aangeeft heeft totaal geen werking m.b.t. mijn vraag.

Helaas ;)
 
Bovenaan