• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Balkje onder de spreuken in de Magische Academie

Balkje onder de spreuken in de Magische Academie

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 35 89,7%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 4 10,3%

  • Totaal aantal stemmers
    39
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Magische academie,

Spreuken:
Magische productie
Betoverende voorraden
Betoverend geschenk
Inspirerende meditatie


Hallo,


Is het mogelijk dat als men de magische academie aanklikt, de spreuken niet meer automatische gelost worden, maar er 'n balkje onder de spreuken komt die jezelf moet aanklikken om te lossen?

Bijvoorbeeld dat er bij de spreuken vinkjes in ’n balkje gezet kan worden om te lossen? Nu is het zo als men alleen even wil kijken er direct al ’n spreuk los komt en misschien net even niet de bedoeling is.

Het is mij nu al diverse keren overkomen dat ik bij de academie het icoontje zie staan dat er sowieso één klaar is, maar als je even niet weet hoelang de ander nog duurt, los je gelijk de eerste.

Stel ik zet magische productie en betoverende voorraden aan (in die volgorde) en later blijkt dat ik eerste de betoverende voorraden nodig heb en later de ander, dan kan dat niet en zou opgelost kunnen worden door er ’n balkje onder te plaatsen die je moet aanvinken om te lossen.

Nu is het bar lastig dat aldoor die spreuken loskomen wat niet altijd de bedoeling is ;)
 

DeletedUser2114

Guest
+1, topidee! Ik heb vooral last van het per ongeluk spreuken innen bij evenementen, waardoor je dus weer langer over een evenement doet. Dat je kunt selecteren welke van de klaarstaande spreuken je wilt innen, vind ik niet nodig en dat is ook niet hoe het in elkaar zit. Maar het zou zeker handig zijn als je kunt selecteren hoeveel van de klaarstaande spreuken je kunt innen, want als er twee klaarstaan, in je ze meteen allebei, terwijl de tweede misschien pas later nodig is.
 

DeletedUser

Guest
Niemand meer die met dit lastige probleempje zitten?

Het lijkt mij toch stug dat het alleen bij Stan en bij mij dit voorkomt..? :cool:

Vandaag start weer 'n event en juist met 'n event is het wel zo handig te zien hoelang het nog duurt voor er 'n kistje klaar is enhoe fijn zou het zijn als jezelf d.m.v 'n balkje het juiste kistje kan aanklikken wat er op dat moment nodig is.

Wie zou ook graag 'n balkje onder de kistjes zien? ;)
 

DeletedUser990

Guest
Ben ik voor, vaak al met munten ophalen woningen haal je zo je spreuken op.
Wat niet de bedoeling was, omdat je eerst munten moest verzamelen.
Zou leuk zijn als je kon zien welke spreuk(en) klaar is,zijn en even met extra aandacht geïnd worden.
Bij zoveel wordt gevraagd weet je het zeker en extra klik maar hier niet eens extra informatie.
 

DeletedUser1427

Guest
Magische academie,

Spreuken:
Magische productie
Betoverende voorraden
Betoverend geschenk
Inspirerende meditatie


Hallo,


Is het mogelijk dat als men de magische academie aanklikt, de spreuken niet meer automatische gelost worden, maar er 'n balkje onder de spreuken komt die jezelf moet aanklikken om te lossen?

Bijvoorbeeld dat er bij de spreuken vinkjes in ’n balkje gezet kan worden om te lossen? Nu is het zo als men alleen even wil kijken er direct al ’n spreuk los komt en misschien net even niet de bedoeling is.

Het is mij nu al diverse keren overkomen dat ik bij de academie het icoontje zie staan dat er sowieso één klaar is, maar als je even niet weet hoelang de ander nog duurt, los je gelijk de eerste.

Stel ik zet magische productie en betoverende voorraden aan (in die volgorde) en later blijkt dat ik eerste de betoverende voorraden nodig heb en later de ander, dan kan dat niet en zou opgelost kunnen worden door er ’n balkje onder te plaatsen die je moet aanvinken om te lossen.

Nu is het bar lastig dat aldoor die spreuken loskomen wat niet altijd de bedoeling is ;)

Bedankt voor je idee, dit idee heeft nog niet voldoende bespreking ontvangen. Mocht de bespreking niet voor 06-04-2018 op gang komen wordt dit idee afgewezen en verplaatst naar het archief.
 

DeletedUser2578

Guest
Niemand meer die met dit lastige probleempje zitten?

Het lijkt mij toch stug dat het alleen bij Stan en bij mij dit voorkomt..? :cool:

Vandaag start weer 'n event en juist met 'n event is het wel zo handig te zien hoelang het nog duurt voor er 'n kistje klaar is enhoe fijn zou het zijn als jezelf d.m.v 'n balkje het juiste kistje kan aanklikken wat er op dat moment nodig is.

Wie zou ook graag 'n balkje onder de kistjes zien? ;)

Ik ben er nog steeds voor! :cool:
 
Graag dan ook zo'n balkje bij de kazerne en andere troepen-gebouwen. Ook daar speelt dit punt van keuze welke eenheden ik wil innen.
Zijn er ook nog andere gebouwen met een wachtrij voor hun productie?
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor je idee, dit idee heeft nog niet voldoende bespreking ontvangen. Mocht de bespreking niet voor 06-04-2018 op gang komen wordt dit idee afgewezen en verplaatst naar het archief.
Beste Lionell,

Ik hoop van harte dat dit idee "niet" afgewezen wordt en er nu toch meer spelers reageren die dit willen ondersteunen.?
Het is gewoon jammer dat aldoor 'n spreuk vrijkomt omdat je net even te snel bent met het lossen van je goederen en munten. Vaak komt er 'n kistje los die je nu net niet nodig hebt en zo'n balkje eronder waarbij jezelf kan aanvinken van wat je wil hebben, zou dus een zéér welkome aanpassing zijn.

Dus beste spelers, reageer en laat hier even weten of je ook tegen dit probleempje aanloopt ???

Ben benieuwd ;)
 

DeletedUser2578

Guest
Beste Lionell,

Ik hoop van harte dat dit idee "niet" afgewezen wordt en er nu toch meer spelers reageren die dit willen ondersteunen.?
Het is gewoon jammer dat aldoor 'n spreuk vrijkomt omdat je net even te snel bent met het lossen van je goederen en munten. Vaak komt er 'n kistje los die je nu net niet nodig hebt en zo'n balkje eronder waarbij jezelf kan aanvinken van wat je wil hebben, zou dus een zéér welkome aanpassing zijn.

Dus beste spelers, reageer en laat hier even weten of je ook tegen dit probleempje aanloopt ???

Ben benieuwd ;)

Beste spelers reageer zodat deze prachtige idee niet wordt afgewezen!
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 17-04 om 14:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 01-05 om 13:00 uur. @Rosegarden , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 17-04 14:00 uur.
 

DeletedUser

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 17-04 om 14:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 01-05 om 13:00 uur. @Rosegarden , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 17-04 14:00 uur.
Beste Lionell,

Geweldig dat er 'n poll komt voor mijn idee en ik hoop dan ook dat veel spelers hier het nut van inzien. Tja...wat kan ik nog aanvullen op mijn eerste post, ik denk dat daar heel duidelijk in wordt weergegeven wat ik bedoel en hoe men daar echt het voordeel van uit kan halen.

Dus beste spelers, lees even door dit onderwerp en als je hier achter staan, geef je stem, dat kan v.a 17 April, v.a 14:00 uur.

Zou echt geweldig zijn, want ik heb al veel kistjes gelost m.n tijdens 'n event terwijl deze nog even moest blijven staan.
Ben heel benieuwd weer;)
 

DeletedUser1427

Guest
De poll is zojuist gestart voor dit idee, succes met het stemmen op dit idee!.
 

DeletedUser

Guest
De poll is zojuist gestart voor dit idee, succes met het stemmen op dit idee!.
Beste Spelers,

lees even dit onderwerp en kijk eens of je hier in mee kan gaan..?

Hoe fijn zou het zijn als jezelf kan aanvinken welk kistje je vrij wilt maken in de Magische academie.
Tot op heden gebeurt het erg vaak dat de kistjes m.n tijdens 'n event te vroeg gelost worden en kan je weer lang wachten voor het een klaar is.

Ik hoop uiteraard op veel stemmen ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste Spelers,

lees even dit onderwerp en kijk eens of je hier in mee kan gaan..?

Hoe fijn zou het zijn als jezelf kan aanvinken welk kistje je vrij wilt maken in de Magische academie.
Tot op heden gebeurt het erg vaak dat de kistjes m.n tijdens 'n event te vroeg gelost worden en kan je weer lang wachten voor het een klaar is.

Ik hoop uiteraard op veel stemmen ;)
Nog 'n paar dagen te gaan voor de sluiting, dus even 'n uppie ;)
 
Niemand meer die met dit lastige probleempje zitten?

Het lijkt mij toch stug dat het alleen bij Stan en bij mij dit voorkomt..? :cool:

Vandaag start weer 'n event en juist met 'n event is het wel zo handig te zien hoelang het nog duurt voor er 'n kistje klaar is enhoe fijn zou het zijn als jezelf d.m.v 'n balkje het juiste kistje kan aanklikken wat er op dat moment nodig is.

Wie zou ook graag 'n balkje onder de kistjes zien? ;)
Ik vind het een goed idee, dus ik wil wel een balkje onder de kistjes zien
 
Bovenaan