• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Andere mogelijkheden om een blauwdruk te winnen

Andere mogelijkheden om een blauwdruk te winnen.

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 50 96,2%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 2 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    52
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2917

Guest
Oke, het is duidelijk dat jullie vinden dat blauwdrukken winnen in de toernooien erg moeilijk is.
Maar wat vinden jullie nu van het idee om bijv. ook een blauwdruk te kunnen winnen in het broederschapsavontuur?
Ik vind het een goed idee.
En dan zal het mooi zijn als er meerdere mogelijkheden zijn om deze kwijt te raken dan huizen en werkplaatsen.
 

DeletedUser1120

Guest
Ik vind het een top iedeee

Alleen kunnen we dan ook GROEN licht krijgen , voor stadjes in te richten zoals we steeds zien bij bepaalde broederschappen
waar de Badges in gemaakt kunnen worden
De laatste keren zag je alleen maar stadjes die speciaal ingericht waren ervoor, en omdat ik denk dat het goed gekeurd is,
zou ik het ook fijn vinden om dat dan hier te lezen,
Ik denk als we blouw drukken ook voor die broederschaps avontuur krijgen er nog meer speciaale stadjes gaan komen, wat niet erg is maar dan zou ik dat wel willen weten , niet dat somige mensen het wel mogen doen op die manier en anderen niet

TOp iedee hoor didi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2080

Guest
lijkt me een gaaf idee! er zijn zat kleinere broederschappen die anders nooit aan een blauwdruk kunnen komen... dus +1.

Daarnaast lijkt het me wel erg fijn om de gewonnen blauwdrukken nu eindelijk ook ergens voor te kunnen inzetten... (als niet in diamant gebouwen) :)
 
@Lalaa : er zijn stadjes die KP maken voor andere, er zijn er die goederen maken, en er zijn er die badges maken voor de boederschapsevenementen, maar spreuken kan je niet maken voor een ander, net als je geen troepen of orks kan leveren ;)
 
Idee
Bijvoorbeeld bij het Broederschapsavontuur, als je gezamelijk de 3de kaart hebt voltooid (en dan alle paden voltooid hebt).
rijmt niet met "met misschien weer goederen betalen (je weet wel die quests die een zodanige negatieve feedback kregen, dat ze niet meer teruggekeerd zijn"
Alle paden kost namelijk een absurde hoeveelheid goederen waar je absoluut niks voor terugkrijgt. Dus om dan voor te stellen daar een blauwdruk te kunnen winnen, daar schiet je in vergelijking met toernooi niks mee op.
 

DeletedUser1120

Guest
@Lalaa : er zijn stadjes die KP maken voor andere, er zijn er die goederen maken, en er zijn er die badges maken voor de boederschapsevenementen, maar spreuken kan je niet maken voor een ander, net als je geen troepen of orks kan leveren ;)
sorry ik bedoelde met spreuken Badges
 

DeletedUser1731

Guest
Oke, het is duidelijk dat jullie vinden dat blauwdrukken winnen in de toernooien erg moeilijk is.
Maar wat vinden jullie nu van het idee om bijv. ook een blauwdruk te kunnen winnen in het broederschapsavontuur?
Ik persoonlijk vind dat absoluut GEEN goed idee. Hoeveel bbs-sen denk je dat er zijn die echt alle routes, op alle 3 de kaarten gedaan zullen krijgen. Ik vind het echt niet normaal meer met dat bs toernooi, je zult er hartpatiënt van worden van alle stress
 

DeletedUser2349

Guest
Een ander idee is wel om bijvoorbeeld bij lange evenementen (zoals nu) 1x een blauwdruk als dagprijs aan te bieden. Geen competitie, geen gedoe binnen de bs :D
Ik zat te denken als extra beloning voor de laatste opdracht uit de "vaste opdrachten" reeks van een groot evenement. Dus als voorbeeld van het huidige evenement; als extra beloning voor de 108ste opdracht, naast de 100 sleutels.
 

DeletedUser

Guest
Ik zat te denken als extra beloning voor de laatste opdracht uit de "vaste opdrachten" reeks van een groot evenement. Dus als voorbeeld van het huidige evenement; als extra beloning voor de 108ste opdracht, naast de 100 sleutels.

Dat is ook een heel goed idee. Daarmee voorkom je idd dat iemand het 10x wint als dagprijs :D
 

DeletedUser2975

Guest
Ik had 11 eekhoornpleintjes met het evenement " Verrijzenis van Eldrasil " afgelopen oktober, met elkaar goed voor 24200 cultuur en 14630 inwoners ;)


42783b_2f1fb198dccd48ebbc603a1fc944aa2c~mv2.png
Jeetje, een ware eekhoornplaag :(:eek:;) .
 

DeletedUser2975

Guest
Ik persoonlijk vind dat absoluut GEEN goed idee. Hoeveel bbs-sen denk je dat er zijn die echt alle routes, op alle 3 de kaarten gedaan zullen krijgen. Ik vind het echt niet normaal meer met dat bs toernooi, je zult er hartpatiënt van worden van alle stress
Het eerste broederschaptoernooi had mijn BS dat bereikt, maar het heeft wel tot resultaat geleid , dat degenen die er aan mee hebben gewerkt, op de rand van faillissement stonden.
 

DeletedUser1751

Guest
ik vind het ook een ontzettend goed idee om meerdere mogelijkheden te hebben om blauwdrukken te winnen. Zeker als er meer mogelijkheden aan gegeven zullen gaan worden zoals bijv evenement gebouwen of wat ook zou kunnen, gebruiken als rune voor een OW. De OW van de nieuwste hoofdstukken zijn er niet bepaald veel van aangezien maar relatief weinig spelers al helemaal klaar zijn (ver genoeg). Als je een blauwdruk kan gebruiken om een rune voor een OW te kiezen (zoals met 10 kapotte scherven), dan zal het aantal 'nieuwe' OW toenemen.

Wat genoemd werd door iemand om bij de laatste opdracht van een groot evenement een blauwdruk toe te voegen, vind ik een goed idee om toe te passen. Het geeft wellicht extra motivatie om alle opdrachten te voltooien, ook voor degenen die minder gemotiveerd zijn in de hoofd- of setprijzen zoals ik hier op het forum heb gelezen.
 
Bovenaan