• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuwe spelonderdelen Doneren spreuken bij BS-leden en buren

DeletedUser726

Guest
Het idee is gelanceerd om te bespreken wat het uiteindelijke voorstel gaat worden ;)
 

DeletedUser2114

Guest
Ik vind het een heel leuk idee! Helpt ook om aan zo veel spirituele goederen te komen! Heb eigenlijk niks toe te voegen aan het idee, zoals het is uitgewerkt in de eerste post.
 
Stomme vraag maar waarom zouden we spreuken moeten kunnen gebruiken op anderen?

Als ik het goed begrijp is het idee dat de frustratie van t6 uit het elvenar hoofdstuk hoogtij viert en er op deze manier omheen gewerkt kan worden door boost op boost te stapelen door deze met andere uit te ruilen?

Ik snap best de frustratie maar stapelen van spreuken leid tot een uit de hand te lopen productie. als ik het goed begrijp kan als je het goed plant / met de juiste wonderen en coordineerd met 1 bonus boost al 45K t4 maken per 3 uur en kan oplopen tot honderduizenden goederen per 3 uur uit 1 enkele fabriek.

Daarnaast zal er gegarandeerd een groep zijn die met wie weet hoevel alts een permanente boost op alle fabrieken zal uitvoeren
Ik zie dus ook potentie voor misbruik.

Ik denk dat het beter is om aan te geven dat de hoeveelheid T6 in het elvenar hoofdstuk niet leuk gevonden werd.
Deels is dit al geadresseerd in het nieuwe hoofdstuk door een verscheidenheid aan spirituele goederen te vragen gemixed met normale goederen waardoor alle fabrieken bruikbaar zijn en niet alleen T6
 

DeletedUser726

Guest
@CrazyWizard :

goh staat het zo onduidelijk omschrijven...
Het idee is niet om boost over boost te plaatsen op 1 en hetzelfde moment. hooguit 1 gedoneerde in combinatie met je eigen spreuk..
Dus er is geen sprake van 100-duizenden produkties in 3 uur.

Even voor de duidelijkheid.. ik ben al door H15 heen en heb niet geklaagd over de hoeveelheden spirituele goederen. Het idee is ook helemaal niet daaruit ontstaan.

Even voor de duidelijkheid.. ik ben al door H15 heen en heb niet geklaagd over de hoeveelheden spirituele goederen. Het idee is ook helemaal niet daaruit ontstaan.


Voorts worden er op veel meer fronten push-accounts gebruikt. Waarom dat dan hier ter sprake gebracht moet worden en betiteld als potentie tot misbruik ontgaat mij. Zolang push-accounts niet bestraft worden zal mijn inziens oneigenlijk gebruik altijd onderdeel zijn van het spel.
lijkt mij thuis te horen op een andere plek op het forum.
 
@CrazyWizard :

goh staat het zo onduidelijk omschrijven...
Het idee is niet om boost over boost te plaatsen op 1 en hetzelfde moment. hooguit 1 gedoneerde in combinatie met je eigen spreuk..
Dus er is geen sprake van 100-duizenden produkties in 3 uur.

Even voor de duidelijkheid.. ik ben al door H15 heen en heb niet geklaagd over de hoeveelheden spirituele goederen. Het idee is ook helemaal niet daaruit ontstaan.

Even voor de duidelijkheid.. ik ben al door H15 heen en heb niet geklaagd over de hoeveelheden spirituele goederen. Het idee is ook helemaal niet daaruit ontstaan.


Voorts worden er op veel meer fronten push-accounts gebruikt. Waarom dat dan hier ter sprake gebracht moet worden en betiteld als potentie tot misbruik ontgaat mij. Zolang push-accounts niet bestraft worden zal mijn inziens oneigenlijk gebruik altijd onderdeel zijn van het spel.
lijkt mij thuis te horen op een andere plek op het forum.

Zelfs met 1 spreuk op spreuk kan 1 productie al oplopen tot 30k per 3 uur per fabriek die dubbel hulp krijgt. er is een reden dat 1 van de 2 feniksen een jaar geleden een dikke nerf heeft gekregen. ook daar was een soort van stack mogelijk die de "balans" verstoorde volgens de ontwikkelaars.

Ik kan me best voorstellen dat een dergelijk idee ontstaat bij een aantal spelers die klagen over dat het lastig is / was die T6 bij elkaar te krijgen.
maar als het idee niet ontstaan is uit frustratie over grote hoeveelheden spirituele goederen zie ik er het nut helemaal niet van in.
 
Bovenaan