• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Diversen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Provincies:
Bij het veroveren van een provincie wordt er niet onmiddellijk rekening gehouden met de teller in de boom. Pas bij het afloggen en terug aanloggen wordt de teller goed gezet. Ook als je genoeg provincies hebt veroverd voor een uitbreiding, is de uitbreiding pas te zien na afloggen en terug aanloggen

Bezoeken:
Bij het bezoeken van buren of leden van het broederschap blijf ik nu mijn ranking zien ipv deze van de speler die ik bezoek.

Opdrachten:
Als opdracht moet ik nu 33 priesters en 11 paladijnen verliezen. Ondertussen al enkele van deze verloren, maar hiermee wordt geen rekening gehouden bij de opdracht. Opdracht is ook niet te weigeren, dus blijft staan ...

Onderzoeksboom:
Net poorstpoorweg onderzocht, maar er komt nadien een popup scherm waarin de uitleg ivm poortspoorweg zou verwachten, maar zie 2 lijnen met enkele vraagtekens. Titel van deze popup is ook niet leesbaar.

Dank om dit te bekijken.

Greetings,
Tobiaz5
 

DeletedUser7

Guest
Als opdracht moet ik nu 33 priesters en 11 paladijnen verliezen. Ondertussen al enkele van deze verloren, maar hiermee wordt geen rekening gehouden bij de opdracht. Opdracht is ook niet te weigeren, dus blijft staan ...
Het is met een kleine omweg, maar als het goed is de opdracht nog wel af te sluiten. Naast het verliezen van 33 priesters en 11 paladijnen moet je ook het gevecht verliezen. Dan wordt er als het goed is wel geregistreerd dat je je troepen hebt verloren. Je kunt ook aan support vragen om de opdracht voor je af te sluiten, maar het kan even duren voordat je antwoord krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Dank je voor je antwoord Lord Jirre. Ik ga hier zeker rekening mee houden.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat dit uiteindelijk niets heeft uitgehaald. Meer dan het gevraagde verloren én ook het gevecht verloren en het wordt niet geregistreerd. Dan maar berichtje gestuurd naar de support.
 

DeletedUser7

Guest
Dat is vervelend. Sorry dat je door mij nog meer troepen hebt verloren. Ik had gehoord dat verliezen de oplossing was, maar blijkbaar niet :/
 
ik heb ook al gemerkt dat als je een opdracht goed volbracht hebt ik mij eerst moet afmelden en dan terug aanmelden om mijn beloning toegekend te krijgen, gebeurt dit bij nog iemand of ligt het aan mijn pc. mvg ratko
 

DeletedUser

Guest
Hey Lord Jirre, geen probleem hoor. Het gebeurt nog dat ik troepen verlies zonder dat dit resultaat oplevert :). Gewoon opnieuw nieuwe troepen trainen en verdergaan met het spel. Want het is en blijft een spel.
 

DeletedUser

Guest
Antwoord gehad van support:
<KNIP>


Snel antwoord en mooi opgelost. Echter wel iets waar ze rekening mee zouden moeten houden als ze opdrachten aanmaken.

Edit Marindor: Dank je wel voor je compliment. Houd er echter rekening mee dat het delen van de inhoud van support tickets op het forum, tegen de regels is. Ik heb het betreffende gedeelte even uit je post gehaald :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Ik geloof dat het eerst ook wel in orde was, maar dat die fout er later in is geslopen ;)
 
Ik dacht dat het aan mij lag. Opdrachten voltooid maar blijven open staan of er staan een hele andere opdracht dan dat ik had aangeklikt voor het afsluiten. Zo wie zo de opdracht upgrade je woongebouw , level 11 of hoger. Dit al een paar dagen. Het zien van eigen ranking is bij mij ook het geval. Weet niet of dat er bij hoort maar de munten voor lege provincies werd eerst bij de opdracht : verzamel 200.000 munten en 2 gereedschappen bijgeteld. Nu niet meer. Voor de rest niet zo op gelet.

afmelden en opnieuw inloggen werkte bij mij niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser6

Guest
Lieve mensen, houd er alsjeblieft rekening mee dat we 1 bug per onderwerp kunnen behandelen. Verzameltopics voor bugs zijn voor ons niet af te handelen, omdat we iedere bug apart moeten doormelden, iedere bug ook een eigen uniek nummer krijgt en omdat we aan de hand daarvan, jullie op de hoogte kunnen houden van het verloop van specifieke bugs. Ik zal dit topic daarom nu archiveren. Mocht je nog problemen ervaren waar nog geen topic voor is, maak dan per bug even een apart topic aan alsjeblieft en volg daarbij het sjabloon dat in dit topic staat. Alvast bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan