• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic - Een kijkje achter de schermen: De Toren der Eeuwigheid

DeletedUser2989

Guest
inderdaad, een soort detectivespel of ridderspel waarbij je aan de hand van hints, puzzels, goed rondkijken in de torenkamers, gluren door sleutelgaten, monsters tegenkomen als je de foute deur opent, schatkisten die of een monster of een prijs bevatten, wel/niet trouwen met Rapunzels zou leuk zijn, maar helaas lijkt dat nu nog niet het geval te zijn. Wie weet kan er in de toekomst wat creativiteit aan toegevoegd worden. Die lijkt nu vooralsnog in het uiterlijk te zitten. Jammer, een gebouw met opnieuw vechten vind ik qua leukheid niets toevoegen. Daar heb ik het toernooi al voor. En ik ben ook blij dat ik 2 toernooivrije dagen heb. Ik heb er nul behoefte aan om ook die dagen te gaan vechten/afkopen.
 
De torens zijn idd momenteel een troepenslurper.

Gevechten zijn meer dan eens het meervoudige van je troepenomvang, verwacht dus gevechten waar je bijvoorbeeld troepen moet inzetten van 10.000 of 15.000 ipv je huidige 3000 troepenomvang. van die potentiele verliezen kan je met gemak 1600 punten in het toernooi halen.
Daarnaast vind ik de synergy met het spel t.o.v. toernooien slecht.

Komt neer op wat diamanten, een unieke set, mini mini mini kansje op een magisch gebouw, toverspreukfragmenten, en katalisator spreuken.
Alleen van die laatste kom ik standaard tekort.

Diamanten mits je ruimte maakt haal je veel makkelijker binnen met wensputjes, en met de overdaad aan events zijn er genoeg gebouwen te slopen voor toverspreukfragmenten. magisch gebouw is wel leuk natuurlijk.

Ik wacht nog op de uitrol van "onderhandelen", mogelijk is dat een bruikbaar alternatief. zeker als er ook om mana en zaadjes, T4/5/6 enzo wordt gevraagd dan is dat voor een "end game" speler een interessante optie aangezien we niets anders met die goederen kunnen doen.

Vooralsnog is het voor mij iig iets om snel te vergeten. toernooi (en iets van 500KP) opgeven voor wat toverspreukrommel en een handjevol diamanten vind ik geen optie.

al is dat natuurlijk mijn mening.
 
inderdaad, eens getest vandaag op beta, daar zit ik dus pas in hoofdstukV, na 4 rondjes waren al men goederen en men leger op, want je geeft goederen en dan moet je nog juist gokken voor de geesten, dus terug eens goederen, en vechten is meer dan dubbele, dus voor boosters van 3 minuten, de 4de heb ik niet gehaald want dat zou mij 25 diamanten hebben gekost.( voor de geest dat je niet juist gegokt haden ,men staal was op) Dus voor mij een tegenvaller. Eigen fout zeker , maar ik dacht te kunnen onderhandelen, mis dus, 5 geesten eerst nog eens goederen juist geven. bovenaan de max was in mijn hoofdstuk 30 diamanten. teleurgesteld in de mooie toren van buiten, binnenin dacht ik op schattenjacht te kunnen gaan, haha
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

De Toren der Eeuwigheid


Beste Elfen en Mensen,

Allereerst willen we iedereen bedanken die ons geholpen heeft op de gloednieuwe Toren der Eeuwigheid te testen op de Beta! De afgelopen weken hebben we veel feedback en meldingen van fouten ontvangen en we zijn deze allemaal afgegaan om de Toren te verbeteren. Daarnaast zijn we bezig geweest met de implementatie van nieuwe functies. We hadden de mogelijkheid om handmatig te kunnen vechten al geïmplementeerd voor de confrontaties in de Toren, wat het vechten iets gemakkelijker maakt - specifiek voor de minder ervaren vechters. En nu zijn we klaar voor de eerste implementatie van de Diplomatie-minigame waarbij je goederen kunt gebruiken om confrontaties op te lossen, welke de moeilijkheden bij de gevechten te niet doen voor degene die hun weg niet met brute kracht in de Toren willen vrijmaken.

Vandaag geven we je wat meer informatie over hoe het eruit komt te zien!

De minigame "Diplomatie"
We hebben je al eerder een versie uit het begin van de Diplomatie laten zien in één van onze berichten hierboven, maar laten we er iets dieper op in gaan!

Je start de Diplomatie door op de Overtuigen knop te klikken in het confrontatiescherm. Vanaf daar ga je naar de minigame, waar je 5 verloren geesten tegenkomt welke ieder een goed willen. Doordat het geesten zijn, hebben ze moeiten met de communicatie, maar ze laten wel doorschemeren of ze hetgeen wat je ze aanbied waarderen, of een andere geest het nodig heeft of dat geen enkele geest interesse heeft. Het is aan jou om binnen 3 beuren uit te vinden wie wat nodig heeft.

spire_1.png

Disclaimer: de exacte kosten zijn afhankelijk van je eigen voortgang


In je eerste beurt moet je gokken wat welke geest wil. Nadat je de goederen geselecteerd hebt, klik je op de "Aanbieden" knop dat zal onthullen hoe de geesten over je aanbod denken. Dat ziet eruit zoals in de onderstaande afbeelding.

spire_2.png

Zoals je kan zien, wil geen van de geesten munten hebben. Dat weet je nu voor de tweede beurt - laten we het nogmaals proberen!

spire_3.png

En we hebben geluk, we hebben de juiste goederen aan de juiste geesten aangeboden bij de tweede poging.

Nu de verloren geesten de goederen ebben die ze nodig hebben, is je poging voor de Diplomatie geslaagd! De geesten die de kist bewaken staan nu toe dat je de kist ontgrendeld en de beloning ontvangt, waarmee je ook naar de volgende kist kan, waar je opnieuw kunt kiezen uit het vechten tegen de geesten of de diplomatieke aanpak. Het is aan jou!

spire_4.png

Diplomatie is nu beschikbaar in de Toren der Eeuwigheid op de Beta. Ga ernaar toe, en maak een account aan zodat je het kunt proberen zodra het beschikbaar is! We zijn benieuwd naar jullie mening over dit nieuwe spelonderdeel, dus laat je feedback weten in het discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
Diplomatie is beschikbaar!
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De Toren blijft single-player te spelen, er is een mogelijkheid dat er multiplayer elementen aan worden toegevoegd (waar je dan uiteraard extra beloningen voor krijgt).
 

DeletedUser3012

Guest
De Toren blijft single-player te spelen, er is een mogelijkheid dat er multiplayer elementen aan worden toegevoegd (waar je dan uiteraard extra beloningen voor krijgt).
Erg fijn!
Ja logisch natuurlijk die extra beloningen :)
 

DeletedUser3012

Guest
Als het goed is H3
Dat is wel een beetje raar eigenlijk, want er kwam keihard een bericht je gezicht in schreeuwen: maak NU een beta account aan en ontdek de toren METEEN, (ofzoiets...) Dan lijkt het net alsof je het meteen al kunt doen...
 

DeletedUser2114

Guest
Dat is wel een beetje raar eigenlijk, want er kwam keihard een bericht je gezicht in schreeuwen: maak NU een beta account aan en ontdek de toren METEEN, (ofzoiets...) Dan lijkt het net alsof je het meteen al kunt doen...
Ik heb nu ook een Beta-account. Had al langer zitten twijfelen of ik er eentje aan zou maken, maar ik wilde die spire ook wel testen en had nu tijd in de vakantie, maar er was er geen te zien toen ik een account aanmaakte. Ik vind het ook niet duidelijk vanaf welk hoofdstuk je het kunt spelen en niet goed gecommuniceerd vanuit Inno. Op deze manier leek het dat je die Spire meteen kon testen. Iemand blij maken met een dood..... . Noemt men dat volgens mij.
 
communicatie had idd beter gekunnen,

H1 & 2 heb je simpelweg geen troepen en of goederen, dan kan je dus nog steeds niets doen.
niet dat je in H3 zoveel meer kan maar iig al meer dan in die andere 2.
 

DeletedUser2665

Guest
Is er al een leuke relaxte BS op Beta voor al de nieuwkomers? :)
 
Ik heb nu ook een Beta-account. Had al langer zitten twijfelen of ik er eentje aan zou maken, maar ik wilde die spire ook wel testen en had nu tijd in de vakantie, maar er was er geen te zien toen ik een account aanmaakte. Ik vind het ook niet duidelijk vanaf welk hoofdstuk je het kunt spelen en niet goed gecommuniceerd vanuit Inno. Op deze manier leek het dat je die Spire meteen kon testen. Iemand blij maken met een dood..... . Noemt men dat volgens mij.
dooie mus...hahahaha
 
Bovenaan