• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

December evenement feedback

DeletedUser

Guest
Heb me aangemeld, lijkt me leuk, sowieso erg positief om te zien dat de mods hier zo actief zijn.. :')
 

DeletedUser

Guest
Kan een moderator aangeven of ik mij op de goede plek heb aangemeld voor dit evenement?
 

DeletedUser740

Guest
Volgens mij heb ik op de juiste plek een topic aangemaakt, ik doe hierbij mee, leuk. succes iedereen!
 

Deleted User - 26277

Guest
Mensen en elfen,

Binnenkort start het decemberevenement van Elvenar NL.
Alle informatie hierover, kun je in het Evenementen forum vinden in de thread genaamd December evenement.

Zoals bij alles wat we doen, zijn we benieuwd naar de feedback!

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.

Door een topic aan te maken op het juiste forum
Heb mij geregistreerd en topic aangeklikt. Is dit dan voldoende en waar krijg je de opdrachten te zien.
Wanneer start het evenement?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Nee, je moet hier even een topic aanmaken. Het evenement begint op 1 december en eindigt de 31e.
 

DeletedUser

Guest
Mensen en elfen,

Binnenkort start het decemberevenement van Elvenar NL.
Alle informatie hierover, kun je in het Evenementen forum vinden in de thread genaamd December evenement.

Zoals bij alles wat we doen, zijn we benieuwd naar de feedback!

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
Heb Topic gemaakt, hoop dat het gelukt is.
Ik doe voor het eerst aan zoiets mee, lijkt me een hele leuke aanvulling bij het spel.
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook iets gedaan, maar weet ook niet of ik nu ben aangemeld.. Waarom moet dat zo ingewikkeld zeg??? Kan iemand nakijken of het gelukt is?
 

DeletedUser

Guest
Beste Wiete,

Als je bij evenementen, december event hebt aangeklikt en daar 'n topic hebt geopend met b.v mijn december event, dan 'n kort berichtje erin plaatsen o.a leuk zo'n event. dan moet het goed zijn.

Elke dag kan je als de opdracht klaarstaat in je eigen topic het antwoord plaatsen.

Je ziet alleen je eigen onderwerp, dus niets is wat je van 'n ander kan zien.

Succes en ja...dat het wat ingewikkeld is, is inderdaad waar ;)
 
goedemorgen, als het goed is ben ik ook aangemeld.
Kan iemand het bevestigen dat of ik het goed gedaan heb?
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 26277

Guest
Leuk om mee te doen, maar heb ik mij aangemeld?
Heb overal berichtjes geplaatst maar weet niet of het gelukt is.
 
Bovenaan