• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

December evenement feedback

DeletedUser472

Guest
vraagje krijg je bij een x aantal goede antwoorden dia of krijgt de nummer 1 2 3 dias

ik heb een topic geplaats ben ik nu ingeschreven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser534

Guest
Dus in dat topic wat je aangemaakt hebt (ik heb staan Jolandanar december evenement) plaats je al je antwoorden e.d.?
Dus niet telkens een nieuw topic maken, neem ik aan?
Zodat al je antwoorden bij elkaar staan.
Volgens mij heb ik het juiste gedaan ;).
Ik ben benieuwd! :D
 

DeletedUser7

Guest
Nee, als je telkens nieuwe topics gaat aanmaken dan komen wij er ook niet meer uit straks :p
Gewoon in het topic wat je nu hebt aangemaakt de antwoorden geven ;)
 

DeletedUser39

Guest
Ik ben al bekend hiermee alleen ik suck er nogal hard in xD
Nog nooit wat gewonnen toen ze dit op grepolis deden, maar die vragen waren stiekum ook instinkers.
 

DeletedUser

Guest
persoonlijk vind ik het een prachtig idee alleen vind ik het jammer dan de mensen die geen forum hebben niet mee kunnen doen
Hier heb je alweer 'n goed punt te pakken. Ik gaf in onze BS aan dat er 'n leuk december-event aankomt en wederom leden die problemen hebben om op het forum te komen. waar blijft die knop in het spel?

Ik ben al bekend hiermee alleen ik suck er nogal hard in xD
Nog nooit wat gewonnen toen ze dit op grepolis deden, maar die vragen waren stiekum ook instinkers.
Beetje flauwe opmerking, vind je ook niet? Er zijn zoveel spelers voor wie dit nieuw is, dus laat de spanning erin, dat zorgt voor motivatie.

Het is al zo rustig hier..;)
 

DeletedUser472

Guest
mijn vriend had er ook zeer moeite mee om mee te kunnen doen (doet toch mee )maar ja voor sommige lukt dat niet
 

DeletedUser22

Guest
Hier heb je alweer 'n goed punt te pakken. Ik gaf in onze BS aan dat er 'n leuk december-event aankomt en wederom leden die problemen hebben om op het forum te komen. waar blijft die knop in het spel?

Iedereen kan zich aanmelden op het forum. Degene die problemen hebben, kunnen een supportticket indienen en dan zullen wij ze verder helpen.
 

DeletedUser84

Guest
heb me net aangemeld voor het december event
ik kan al niet wachten
 

DeletedUser638

Guest
Misschien een stomme vraag, maar wat is een thread en hoe maak ik die aan?
 

DeletedUser66

Guest
Misschien een stomme vraag, maar wat is een thread en hoe maak ik die aan?

Het Engelse woord voor draadje, waarin jij dus nu deze vraag stelt ;)

Je kunt bijvoorbeeld op Elvenar discussies klikken, en dan rechts bovenin op de groene '' plaats nieuw topic" knop drukken om je eigen draadje te maken.
 

DeletedUser688

Guest
Ik heb me "ergens" aangemeld. Hoop dat het goed is gegaan. Was mij best onduidelijk...
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk is deze reactie genoeg om mee te doen met het December event. Ben heel benieuwd :)
 
Bovenaan