• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

BSA

Nou de aftelklok is gister alsnog gekomen.
Alleen word op het forum bsa niet aangekondigd en bij het hoorntje staat geen nieuws als je daarop klikt.
Die aankondiging vind ik best wel belangrijk want daarin word meestal aangegeven welke versie er gespeeld word.
Zelf ga ik er vanuit dat het versie G is want dat hebben ze ook op beta gespeeld.
Zoek morgen maar uit welke versie het is en als je de verkeerde versie op je sheet hebt staan bestaat de kans dat je met name dan te weinig standbeelden kan hebben klaar staan.
Het Inno team zal het wel weer niet aan de mods doorgegeven hebben en daar kan Don Frank niks aan doen. Hij is ook afhankelijk wat Inno doorgeeft.
Maar het is een treurige zaak dat Inno steeds minder belangrijke info doorspeelt die voor spelers belangrijk kunnen zijn.
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Inno het geen ene moer interesseert of informatie doorkomt naar de spelers.
Zitten waarschijnlijk de hele dag nu die filmpjes te bekijken denk ik maar zo.
 
Wij spelen niet mee we zijn maar met ons tweeën en voor de prijzen moet je het ook niet doen vind ik
Het toernooi heb ik vorige week ook alleen gespeeld wat niet echt leuk is
 
En nog bedankt Inno.
Ben uitgegaan van wat er op Beta gespeeld werd en dat was versie G.
Tot mijn verbazing word versie H gespeeld.
Altijd fijn die aankondiging over welke versie die gespeeld moet worden maar niet gekomen is.
Echt superslecht geregeld en spelers en/of bs maar aan hun lot over laten.
Begint steeds meer een drama te worden door iets niet tijdig door te geven.
En geen mod die ook maar ergens op reageert. Laat Inno vooral zo doorgaan dan blijven er straks geen spelers meer over want ik ben niet de enige die er zo over denkt.
 
Ik ging er voetstoots vanuit dat we versie H zouden spelen maar naar aanleiding van je vorige post ben ik eens goed gaan kijken en kwam tot de conclusie dat we toch versie G spelen.
 
Ik ging er voetstoots vanuit dat we versie H zouden spelen maar naar aanleiding van je vorige post ben ik eens goed gaan kijken en kwam tot de conclusie dat we toch versie G spelen.
Ik had versie G naar de sheet gekopieerd omdat die ook op beta gespeeld werd.
Toen ik de sheet wilde bijwerken zag ik dat het niet klopte en bleek het dus versie H te zijn.
Maar er klopt wel meer niet want versie H heb je voor de dwergen 25 wp nodig en staat 50 aangegeven.
Munten geeft die met versie G voor hoofdstuk 6 1344k aan terwijl je maar 1176k hoeft te halen en dat is precies die 17% ongeveer die je met Versie H minder hoeft te maken. Terwijl die met de armbanden die 17% minder weer niet geeft. Je moet de aantallen badges van versie H maken maar de hoeveelheid die voor een badge nodig is klopt helemaal niks van want dan pakt die bij bepaalde badges die van versie G.
Daardoor denk je dat je versie G speelt maar heb heel kaart 1 nagekeken ten opzichte van beide versies en kwam tot de conclusie dat het versie H is. Gaat op dit moment zoveel mis met het hele spel dat ze er volgens mij zelf ook niet meer uitkomen.
Rodeon had laatst een fout geconstateerd in het vorig event en keurig gemeld en totaal geen reactie van Inno in dat topic.
En de enige mod die we op dit moment nog schijnbaar hebben reageert ook amper ergens op.
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Die aankondiging vind ik best wel belangrijk want daarin word meestal aangegeven welke versie er gespeeld word.
We hebben nog niet eerder een forumaankondiging hiervoor gehad met een versie erbij. Die communiceren we vanuit InnoGames in ieder geval niet actief naar de spelers.
En nog bedankt Inno.
Ben uitgegaan van wat er op Beta gespeeld werd en dat was versie G.
Tot mijn verbazing word versie H gespeeld.
De Beta-versie is een testversie, alles kan daar nog aangepast worden voordat het naar een live versie gaat. Het is overigens versie G die hier actief is, net als op de Beta. Op basis van de feedback zijn er wel aanpassingen doorgevoerd t.o.v. de vorige versie G.
 
Nou ik kom er niet meer uit want had eerst versie G naar mijn sheet gekopieerd en toen ik de kaarten bekeek bleek het versie H te zijn.
Schiet mij maar lek.
Het is dat ik het coördineer naar mijn BS met veel nieuwe spelers anders had ik de knuppel al lang in het hoenderhok gegooid.
 
We hebben nog niet eerder een forumaankondiging hiervoor gehad met een versie erbij. Die communiceren we vanuit InnoGames in ieder geval niet actief naar de spelers.
Maar ik krijg wel netjes een bericht dat 8 mei de BSA start en die ontvang ik op 9 juni ;)
Screen Shot 06-09-23 at 09.06 AM.PNG
 
Ben er achter gekomen waar bij mij de fout zat.
Had versie G versie H genoemd en versie H versie G genoemd.
Sja dan denk je dat je de juiste versie hebt terwijl het niet zo is.
Blij dat ik er achter gekomen ben wat ik fout heb gedaan.
 
Bovenaan