• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschap: hoe zouden broederschappen moet werken.

DeletedUser447

Guest
wij hebben in ons broederschap maar een regel die ik ook nog eens met veel tegen zin heb toegevoegd.
dat is dat men 4 van de 7 dagen burenhulp zal moeten geven.
ik vind het vooral belangrijk dat iedereen het naar zijn zin heeft. en wel blijft bouwen
ook is de chat bij ons wel gezellig. en we handelen nu ook wat meer met elkaar dan we in het begin deden.
kortom men waardeert het door de regel meer als men zo min mogelijk regels hebt
wel vind ik dat je als leider mag aangeven naar anderen toe als er iets niet naar je zin gaat.
dat is mijn broederschap ervaring
 

DeletedUser

Guest
.....................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser160

Guest
Wat ik vandaag wel zag is dat ook hier op de markt heel veel marmer, staal en hout wordt gevraagd.

Wat ik bij ons vaak zie een tekort aan marmer en hout. Eigenlijk raar toch, je zou denken dat de eenvoudige goederen in overvloed zijn, maar dat is niet zo hier in Elvenar.
 

DeletedUser447

Guest
Wat ik bij ons vaak zie een tekort aan marmer en hout. Eigenlijk raar toch, je zou denken dat de eenvoudige goederen in overvloed zijn, maar dat is niet zo hier in Elvenar.
dat ligt denk ik ook deels aan de quests van iedereen die ze hebben. en de onderzoeken kunnen ook veel goederen vragen.
 

DeletedUser232

Guest
Persoonlijk denk ik dat je mensen niets kunt verplichten. Er kunnen omstandigheden zijn waarom je soms even niet zo veel online kunt zijn. Het blijft in dat opzicht slechts een spelletje. Het probleem zit niet zozeer in hoe een BS er uit moet zien, denk dat de meesten wel het zelfde denken en het liefst een superactieve BS zien. En het liefst nog leden die vooral heeel veel dias spenderen want dan groei je lekker snel..........

Het probleem van actieve leden/inactieve leden is groter dan de BS alleen. Zo zit ik al vanaf het begin in een regio waar echt super weinig buren online zijn. Als eerlijke handel alleen plaats kan vinden tussen leden die in de BS zitten en leden die je ontdekt hebt, loop je al snel tegen problemen aan. Waarom is de bonus voor de handelaar zo gruwelijk groot? Als een speler in mijn buurt wel actief is maar ik heb die persoon nog niet ontdekt, dan kan ik hem geen BH geven en handelen kost een godsvermogen. Ze moeten een manier zoeken dat actieve leden meer met elkaar kunnen handelen/helpen/ communiceren. Niet actieve leden die de tutorial nog niet eens hebben afgerond, eerder worden verwijderd.

De BS zou idealiter er voor moeten zorgen dat er genoeg handel van de grond komt, echter kost het upgraden van gebouwen soms zo veel dat dit nauwelijks gebeurt. Ook hebben te veel spelers nog alle fabrieken staan zonder zich op bonus te focussen.
Het is jammer dat je voor handel te veel afhankelijk bent van de BS en dat je actieve leden buiten de BS niet op andere manieren kunt helpen. Hierdoor blijven mensen hoppen binnen Broederschappen, omdat ze zelf niet verder komen, Irritant en sneu voor diegenen die niet elke dag structureel online KUNNEN zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ook hebben te veel spelers nog alle fabrieken staan zonder zich op bonus te focussen.
Het is jammer dat je voor handel te veel afhankelijk bent van de BS en dat je actieve leden buiten de BS niet op andere manieren kunt helpen.

Het klopt dat in het spel te weinig wordt gestimuleerd om je op bonusgoederen en dus op handel te richten. Er zijn diverse topics in het forum die hier op in gaan.

Ik denk dat de beperkte markt voornamelijk voor de beginnende speler lastig is. Met een kleine buurt waar mogelijk veel inactieve spelers zijn is dit moeilijk handelen. Een BS maakt het wel veel beter mits deze inderdaad op bonus goederen zijn gericht. Ik denk wel dat het verschil tussen BS-markt en solo-markt moet blijven. Je wilt immers stimuleren dat spelers zich bij een BS aansluiten en dat ze hun wereldkaart uitbreiden. Uiteraard willen de meest BS dat je 24/7 online bent maar er zullen zich naar verloop van tijd ook wel BS vormen die wat minder fanatiek zijn. Er zal straks voor iedere type speler wel een BS komen.
 
Bovenaan