• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Basis goederen

Ayana haalt me de woorden uit de mond/het toetsenbord. Benader een vraagsteller (v/m) positiever.
Omdat de vraag gesteld wordt is er een probleem, wees blij dat iemand de moed heeft om de vraag te stellen.
En de oorspronkelijke vraagstelster (v/m) is echt geen beginneling. Hooguit is ze in deze discussie afgehaakt.

Niet iedere speler is even fanatiek en wil evenveel tijd en aandacht besteden aan dit spel.
Een ieder heeft een andere speelstijl en lang niet iedereen wil zo snel mogelijk bij de top komen.
Soms leer je van het maken van fouten, maar dan moet je wel beseffen wat er niet goed was.
Trouwens, ook bij mij wil de wiki slecht landen en van een wiki (hoe goed ook) leer je echt niet hoe je dit spel kunt spelen.
Anderen leren eerder van het persoonlijke contact.
Daarom kun je [iedereen] ook bij mij (ingame) terecht voor een second opinion.

Overigens heb ik persoonlijk hetzelfde "probleem" als Buizerd, te weten volop T1/T2/T3.
 
Online spellen en/of computerspellen zijn domweg niet voor iedereen weggelegd. Daar kan ik een hele verhandeling over houden op basis van ervaring, maar dat ga ik hier niet doen. Soms is het gewoon echt beter om het bij IRL oftewel echte fysieke spellen te houden.
uhh, er is _meer_ dan pimpampet ;)
groet van een gamer (analog, digital)
 
Ik ben hier al heel goed geholpen en heb al heeeeel domme vragen gesteld die ik dan wel heb opgelost maar met advies van de mensen hier, vb. ik kon bij de handelaar geen getal in voegen het sprong ieder keer op 0, ben er dan achter gekomen dat mijn numlock uit stond als dat niet dom was, maar iedereen heeft mee aan het denken geweest wat het kon zijn:D:D, heb nooit de indruk gekregen dat men niet wilde helpen
 
Zo'n spel heeft een instructie. Het is de bedoeling dat je die eerst eens goed doorneemt voordat je gaat roepen. Om het simpel te houden: "eerst zelf proberen daarna om hulp vragen". Bovendien: een spel is niets aan als een ander alles voorzegt...
Ik ben de laatste die meteen hulp gaat vragen, maar Wiki en alle instructies zijn niet heilig voor alle mensen. Maar goed, ik heb geen hulp meer nodig.
 
Bovenaan