• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig artefacten

Ik hegrijp nu wat je bedoeld, maar sommige hebben 50 artefacten staan, je zet om dus heb je gelijk al 15. En plots moet je niets meer doen en staat je gebouw op 10.
-de uitdaging van het event is weg
-niet tof voor kleine spelers
- en een hebbeding is toch veel leuker dan een prul;)
 
Ik hegrijp nu wat je bedoeld, maar sommige hebben 50 artefacten staan, je zet om dus heb je gelijk al 15. En plots moet je niets meer doen en staat je gebouw op 10.
-de uitdaging van het event is weg
-niet tof voor kleine spelers
- en een hebbeding is toch veel leuker dan een prul;)
dat voorkom je door het maar 1 keer per event toe te staan. ik heb er ook zoveel in stock, maar kan er dan "maar" 3 per event van gebruiken.
 
Dat is een mogelijkheid, maar het voordeel van een neutrale is dat je die gebruikt waar je wil, en wanneer je wil.
klopt, dat voordeel heb je dan niet. je hebt maakt hem dan voor het gebouw van dat event. vind ik wel goed omdat je hem dan wel iets minder krachtig maakt, maar toch veel voordeel kan geven. wanneer je hem wil gebruiken kan je wel zelf kiezen, je hoeft het gebouw niet meteen neer te zetten en te uppen natuurlijk.

stel dat je het gebouw toch niet bouwt en upt, dan heb je een extra artefact van dat gebouw. die kan je weer gebruiken voor een volgend eventgebouw. mensen denken dan na voordat ze omsmelten, want als ze op die manier omgaan met hun artefacten, slinkt hun voorraad snel. (3 artefacten wordt 1, etc)
 
Inruilen bij academi voor neutrale goed idee!
Maar wat ik ook heb zitten bedenken is de mogelijkheid om de artefacten te ruilen/verhandelen binnen je broederschap. Ik heb nml artefacten die een ander wil hebben en die heeft weer artefacten die ik wil hebben
 
Inruilen bij academi voor neutrale goed idee!
Maar wat ik ook heb zitten bedenken is de mogelijkheid om de artefacten te ruilen/verhandelen binnen je broederschap. Ik heb nml artefacten die een ander wil hebben en die heeft weer artefacten die ik wil hebben
oud topic en met de introductie van wisselende artefacten in de toren ook minder relevant.

Ruilen binnen het BS is het openen van pandora's box.
Er zijn al mensen die KP pushen, je opent er ook mee het pushen van prijzen.

Een tweede probleem is wetgeving, als jij iets kan "weggeven" kan je het ook op ebay zetten. hiermee is het mogelijk geworden om "lootbox" items om te zetten in geld, en daarmee zou het geklassificeerd worden als gokken en heb je een gokvergunning nodig.

Doordat je items niet kunt ruilen hebben ze ook geen waarde, en is er ook geen wetgevend probleem.
 
Maar wat ik ook heb zitten bedenken is de mogelijkheid om de artefacten te ruilen/verhandelen binnen je broederschap. Ik heb nml artefacten die een ander wil hebben en die heeft weer artefacten die ik wil hebben
[/QUOTE]

Soms zit in niet alles direct hebben ook een spanning, uitkijken naar. Onze bs helpt ook graag zijn leden, maar toch moet elk zijn eigen hindernissen nemen. Dat is het spel ook, en als we gaan weg geven/ruilen, is er een groot stuk van de uitdaging weg. Het zou al tof zijn mocht er een neutrale komen, die we kunnen gebruiken.
 
Wie wat zinvol vindt in zijn stad is persoonlijk.
Voor mij gaat het er niet om terug te brengen, maar om volledig te maken; zonder dat het geld kost. Niet iedereen heeft dia's om Koninklijke restauratie te kopen.
Of blauwdrukken, (Om koninklijke restauratie,s te kopen)
 
Maar wat ik ook heb zitten bedenken is de mogelijkheid om de artefacten te ruilen/verhandelen binnen je broederschap. Ik heb nml artefacten die een ander wil hebben en die heeft weer artefacten die ik wil hebben

Soms zit in niet alles direct hebben ook een spanning, uitkijken naar. Onze bs helpt ook graag zijn leden, maar toch moet elk zijn eigen hindernissen nemen. Dat is het spel ook, en als we gaan weg geven/ruilen, is er een groot stuk van de uitdaging weg. Het zou al tof zijn mocht er een neutrale komen, die we kunnen gebruiken.
[/QUOTE]
Dat vind ik nou een leuk voorstel maar gewoon 1 tegen 1 ruilen plus goederen of zo....want ik weet niet hoe het bij de anderen zit maar ik heb alleen hooguit per soort 1 of 2 over en niet 15 zoals boven beschreven. Of in MA weer ruilen maar dan ook 2 tegen 1 of ook 1 tegen 1 met fragmenten.
 
Vandaag een reactie gekregen van een lid op de stonehenge artefacten: win je artefacten en kan je er niets mee doen, dit maakt de toren minder interessant. Zeker omdat je hem enkel kan gebruiken om te evolueren en niet als uitbreiding, maar wie dit gebouw al heeft kan het niet meer maken in handwerken. Win je iets op bij je voorraad te zetten . Toch niet naar een neutrale gaan?
 
Bovenaan