• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Android app: geen aankondiging

DeletedUser3554

Guest
Versie 1.54: ik zie geen aankondigingen meer, dat was er wel.
 

DeletedUser3554

Guest
Browser, app... Waarom is dit niet meer beschikbaar/zichtbaar op de app?
 

DeletedUser1427

Guest
Browser, app... Waarom is dit niet meer beschikbaar/zichtbaar op de app?

Als je gebruik maakt van de Sjabloon Bugs Melden en of stappen over het probleem benoemt wordt jouw melding ook duidelijk(er). Uit jouw antwoord begrijpen we dat je de aankondiging niet op de app kunt zien, dit klopt, de functie van het posthoorntje in de app zelf is nog niet geïmplementeerd (toegevoegd). Dit topic blijft dan ook in het archief staan.
 

DeletedUser3554

Guest
In het archief? Willen jullie dan niet dat iedereen altijd kan iinloggen/aktief kan zijn? Ik mis zoveel mail op de app,alleen lezen zou zoveel toevoegen.
Beste spel volgens Desi,wanneer? Je kent mijn punten van verbetering, dan pas zullen we haam betalen, niemand betaald nu...
 

DeletedUser3554

Guest
Hoe kan ik dat sjabloon gebruiken? De app werkt niet zonder de laatste versie, webbrowser versie automatisch bijgewerkt .
Waarom de versie en browser melden? Besturingssysteem en browser kan lederen uitlezen, iedere gekwalificeerde programmeur, jullie moeten gewoon doe informatie krijgen van de server.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3554

Guest
Spelversie: Altijd de laatste, kan niet werken zonder
Spelwereld: Er is er maar een
Browser + versie:
App...
Flash Speler versie: N.v.t., app, zou al HTML5/6 moeten zijn
Besturingssysteem: Android app,al aangeven
Schermresolutie: Kan ik de resolutie verhogen naar 2500x1600?
Spelersnaam:
Hetzelfde altijd als de naam hier
Mensen of Elfen: Geen Mensenaccounts
 
Bovenaan