• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<afgewezen> vergoeding verlagen

vergoeding verlagen

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 19 55,9%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 15 44,1%

  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2349

Guest
Een "gezonde" broederschap heeft een goede mix wat betreft bonus-producties bij de afzonderlijke leden. Dat betekent ongeveer 8x bonus op elke grondstof verdeeld over de afzonderlijke leden. Hierdoor zou in principe alle handel binnen de broederschap afgehandeld kunnen worden (niet dat dat ook in de praktijk zo is). Hierdoor kan je elke handel met iemand van buiten je verkende wereld volledig uitsluiten en hoef je dus ook geen gebruik te maken van handel met vergoeding.

Beginnende en kleine spelers, binnen een bs, zouden wel actief gestimuleerd moeten worden om alleen fabrieken neer te zetten waar ze bonus op hebben, dit om de handel (binnen de bs) te stimuleren. Heel vaak blijven dat soort spelers nog te lang spelen met alle fabrieken (inclusief non-boosted).

Kortom: wat mij betreft hoeft er niets te veranderen aan de handelaars-vergoeding. En als je echt een lagere handelaarsvergoeding nodig hebt, dan bouw je toch de OW "Bloeiende handelaarsgilde".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Deze poll is tot een einde gekomen, er zijn voldoende stemmers maar de 80% ja stemmers is niet behaald. Dit idee wordt dan ook gearchiveerd.
 

DeletedUser3554

Guest
Vaak met een stuk goederen verschil, daardoor 7 dagen bovenaan de lijst vooral T3 geboden en T1 gevraagd? Niemand neemt dit af in mijn buurt. 1/25 is de verhouding, niet 1/16, qua oppervlakte, mensen en cultuur. Velen hebben een overschot aan voorraden, verkeerde berekening.
 

DeletedUser2743

Guest
Vaak met een stuk goederen verschil, daardoor 7 dagen bovenaan de lijst vooral T3 geboden en T1 gevraagd? Niemand neemt dit af in mijn buurt. 1/25 is de verhouding, niet 1/16, qua oppervlakte, mensen en cultuur. Velen hebben een overschot aan voorraden, verkeerde berekening.
Je bedoelt dat jij t3 biedt en t1 vraagt en dat die handel 7 dagen blijft staan?
Vind je het vreemd dat niemand dat afneemt?
Zou je het zelf betalen?
Bied gewoon t1 tegen t1, dan is je handel heel snel weg.
 
Bovenaan