• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

actief lid

Deleted User - 147694

Guest
Ja, tenzij iedereen zich opeens forum moderator gaat noemen, maar verder lijkt het me ook leuk.

Lijkt mij dat er ook titels zoals deze zijn die niet gebruikt kunnen worden.

Overigens kun je de echte altijd van de neppe onderscheiden doordat de echten een kader rond die titel hebben en 'gewone leden' die mogelijkheid niet hebben.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb de titels zojuist verwijderd.

Het zelf instellen van een titel is niet gewenst, omdat daarmee spelers zich ook Community Manager kunnen noemen en HTML kunnen plaatsen (waarmee de mogelijkheden vrij eindeloos zijn). Ondanks dat zouden we wel bij forumwedstrijden een titel weg kunnen geven, bijv. iets als "Winnaar forumwedstrijd X 2019" oid.
 
images
 

DeletedUser3597

Guest
Ik heb de titels zojuist verwijderd.

Het zelf instellen van een titel is niet gewenst, omdat daarmee spelers zich ook Community Manager kunnen noemen en HTML kunnen plaatsen (waarmee de mogelijkheden vrij eindeloos zijn). Ondanks dat zouden we wel bij forumwedstrijden een titel weg kunnen geven, bijv. iets als "Winnaar forumwedstrijd X 2019" oid.

Als de leuk knop hier zat had ik erop geklikt :)
 
Ik heb de titels zojuist verwijderd.

Het zelf instellen van een titel is niet gewenst, omdat daarmee spelers zich ook Community Manager kunnen noemen en HTML kunnen plaatsen (waarmee de mogelijkheden vrij eindeloos zijn). Ondanks dat zouden we wel bij forumwedstrijden een titel weg kunnen geven, bijv. iets als "Winnaar forumwedstrijd X 2019" oid.
Goede actie... titels weggeven hoeft voor mij niet zo... krijg je weer zo'n situatie van "kijk mij eens meer en/of beter zijn dan jij!"
 

DeletedUser3012

Guest
Het zelf instellen van een titel is niet gewenst, omdat daarmee spelers zich ook Community Manager kunnen noemen en HTML kunnen plaatsen (waarmee de mogelijkheden vrij eindeloos zijn). Ondanks dat zouden we wel bij forumwedstrijden een titel weg kunnen geven, bijv. iets als "Winnaar forumwedstrijd X 2019" oid.
Ja, dat dacht ik ook al, en is niet handig nee...
 
Ik heb de titels zojuist verwijderd.

Het zelf instellen van een titel is niet gewenst, omdat daarmee spelers zich ook Community Manager kunnen noemen en HTML kunnen plaatsen (waarmee de mogelijkheden vrij eindeloos zijn). Ondanks dat zouden we wel bij forumwedstrijden een titel weg kunnen geven, bijv. iets als "Winnaar forumwedstrijd X 2019" oid.

wel jammer mijn creatieve brein was wel weer aan het werk...wat voor titels ik voor Tinkerbells zou willen
:) :) :)
 

DeletedUser2989

Guest
Misschien titulatuur o.b.v. marktgedrag. B.v. scheve witlof, rechte boon, schuine marcheerder, anticross, procross, Nulster. Beetje creatief voor de leuk.
 
Ja precies...dat soort titels :) of variabele titel gericht op wat je wilt schrijven....zuurpruim voor als je wilt klagen....stuiterende paddestoel als je ergens razend enthousiast over bent...
 

Deleted User - 124539

Guest
Wat ook zou kunnen is dat je kunt kiezen uit een beperkte keuze aan titels, en afhankelijk van het aantal likes en berichten van jou die geciteerd zijn, je titels vrijspeeld waarvoor je zou kunnen kiezen.
 
Bovenaan