• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

actief lid

DeletedUser3597

Guest
in de categorie hebben pinguïns knieën:
soms zie ik ineens een 'actief lid' voorbij komen die ik nog nooit eerder gezien heb en en die ook maar een paar berichten heeft geplaatst, ik ben in de war
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Op dit moment worden titels automatisch ingesteld afhankelijk van het aantal berichten dat je in totaal ooit geplaatst hebt:
  • 0 - Nieuw lid
  • 5 - Lid
  • 25 - Actief lid
  • 45 - Bekend lid
Wat mij betreft zijn deze wat achterhaald en kunnen we ze aanpassen. Heb je suggesties?
 

DeletedUser3597

Guest
Poeh, daar vraag je me wat... Ik denk er even over na en hoop dat anderen een beetje meedenken ;) Dank voor de verheldering!
 
Heb je suggesties
Lastige vraag... gebaseerd op de forumactiviteiten, zou je het voor sommigen naar beneden moeten bijstellen, bij anderen juist naar boven... en om er nou 10 verschillende categorieen voor aan te maken, lijkt me ook te ver gaan. Wat is ooit de gedachte en/of bedoeling geweest achter deze 'indeling'?
 

DeletedUser2989

Guest
misschien titels obv inhoud zoals b.v.; klager, meedenker, dominee, criticaster, vrolijke Frans, overdrijver, dramaschopper, zielepoot., meeloper etc... zal wel wat meer werk voor de mods worden :oops::eek::oops:, maar vast ook enige levendige discussie opleveren
 

DeletedUser286

Guest
Ik zou 'actief' en 'bekend' sowieso omdraaien. Als ik die kwalificatie bij collega's zou plaatsen is de actieve beter in beeld als de bekende. Is mijn beeld tenminste ;) Verder maak ik mij niet druk om wat er bij een speler staat. Denk dat de meeste forumbezoekers hoofdzakelijk kijken naar wat iemand post of als reactie geeft, dan wat er bij diens avatar staat.
 

DeletedUser3597

Guest
Ik zou 'actief' en 'bekend' sowieso omdraaien. Als ik die kwalificatie bij collega's zou plaatsen is de actieve beter in beeld als de bekende. Is mijn beeld tenminste ;)

Dat sowieso! Daar kwam mijn verwarring ook vandaan.

Andere benamingen zouden meer in de buurt komen van Noob, Beginner, Gevorderde en Spammer ofzo, misschien wel eventjes grappig, maar niet voor altijd. Misschien wel leuk voor de mods om er af en toe eens mee te spelen haha.

En lol @Aerwer
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Lastige vraag... gebaseerd op de forumactiviteiten, zou je het voor sommigen naar beneden moeten bijstellen, bij anderen juist naar boven... en om er nou 10 verschillende categorieen voor aan te maken, lijkt me ook te ver gaan. Wat is ooit de gedachte en/of bedoeling geweest achter deze 'indeling'?

Dat zou ik niet weten, die bestaat al heel erg lang. Waarschijnlijk als beloning voor activiteit op het forum.

Betreft de ideeën om moderatoren de titels aan te laten passen: Helaas is dit een Community Manager functie waar moderatoren geen toegang tot hebben.

Ik ben zelf voorstander van het belonen d.m.v. een titel, maar dan moet er ook iets te halen zijn en mag het niet voor verwarring zorgen.
 
Kan van ook van zoals de groei van Elvenar. Je begint als arbeider/ster en je eindigt als ? of maarschalk zoiets...maar dan in de sprookjesachtige sfeer van Elvenar..
 
Gewoon geen titels? Ik ziet geen toegevoegde waarde in de titels, alsof je bijdrage aan een topic meer waarde heeft als je veel post... Het gaat toch vooral om de inhoud. En of je nu vaak of weinig post zegt daar niets over.

Mijn suggestie zou zijn, laat het geheel weg of stel het veld open voor iedereen zodat we ons zelf een titel kunnen geven. Bij veel fora is dat ook mogelijk.
 

DeletedUser2975

Guest
Gewoon geen titels? Ik ziet geen toegevoegde waarde in de titels, alsof je bijdrage aan een topic meer waarde heeft als je veel post... Het gaat toch vooral om de inhoud. En of je nu vaak of weinig post zegt daar niets over.

Mijn suggestie zou zijn, laat het geheel weg of stel het veld open voor iedereen zodat we ons zelf een titel kunnen geven. Bij veel fora is dat ook mogelijk.
Niets meer aan toe te voegen :)
 

DeletedUser3012

Guest
Gewoon geen titels? Ik ziet geen toegevoegde waarde in de titels, alsof je bijdrage aan een topic meer waarde heeft als je veel post... Het gaat toch vooral om de inhoud. En of je nu vaak of weinig post zegt daar niets over.

Mijn suggestie zou zijn, laat het geheel weg of stel het veld open voor iedereen zodat we ons zelf een titel kunnen geven. Bij veel fora is dat ook mogelijk.
Goed idee
 

Deleted User - 124539

Guest
Mijn suggestie zou zijn, laat het geheel weg of stel het veld open voor iedereen zodat we ons zelf een titel kunnen geven. Bij veel fora is dat ook mogelijk.
Jezelf een titel geven lijkt me wel leuk.
 

DeletedUser3012

Guest
Jezelf een titel geven lijkt me wel leuk.
Ja, tenzij iedereen zich opeens forum moderator gaat noemen, maar verder lijkt het me ook leuk.
Ik heb al gezegd dat ik het een goed idee vond, maar ik zeg het vrolijk nog een keer.
Goed idee!
 

DeletedUser3597

Guest
Voor mij zou de hele verwarring weg zijn als bekend en actief lid omgedraaid zouden worden. Jezelf een titel van maximaal 20 karakters (;)) geven zou ik ook wel grappig vinden.
 
Bovenaan