Mooi is ie hè Ik heb 'm toegevoegd!@DonFrank : deze kan weer een update gebruiken.... Heeel heeel graag de achtergrond van het Herfststerren evenement, Panda please
Mooi is ie hè Ik heb 'm toegevoegd!@DonFrank : deze kan weer een update gebruiken.... Heeel heeel graag de achtergrond van het Herfststerren evenement, Panda please
Oh, helemaal geweldig, ééééén van de aller allermooiste! Enorm bedankt!Mooi is ie hè Ik heb 'm toegevoegd!
GeregeldIk durf het bijna niet te vragen maar ehhhh... de achtergrond van "Het mistige bos" event vind ik ook weer zeer geslaagd.
Is er een kans dat die hier ook weer een plekje krijgt @DonFrank ?
Wow, heb hem al op mijn bureaublad, super blij mee, thnx!Geregeld
Ik heb ze weer eens bijgewerkt Ik heb degene die nu op de Beta is ook gelijk toegevoegd. Er zijn er zelfs twee!Beste @DonFrank , wellicht is het tijd voor een update? Die zou zeer welkom zijn... en op het gevaar af voor de muziek uit te lopen, de achtergrond van het laatste theater zodiac event op beta is werkelijk schitterend!!! Ook (zo spoedig) mogelijk toevoegen alstublieft?! Bij voorbaat dank!
Dit is de directe link naar het bericht: https://discord.com/channels/1136205917306753035/1168471653081157674Dank Frank,
Waar kan ik het tips kanaal vinden. Bij het volgen van de link kom ik op de 'start' pagina.
Op de INNO fora waren Aankondigingen altijd voor iedereen toegankelijk, zelfs als je geen forum account had... nu zul je eerst je privacy moeten opgeven en een Discord account moeten aanmaken. Ik kan dit dus - met de beste wil van de wereld - geen directe link vindenDit is de directe link naar het bericht: