• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Achtergronden

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De achtergronden worden vanaf nu geplaatst in Discord (in het #tips kanaal). De nieuwste achtergrond van het Halloween-evenement is hier ook aan toegevoegd, daarnaast zijn alle achtergronden die in dit topic staan daar naartoe verhuisd.

Er is regelmatig vraag naar achtergronden van evenementen, in hoge resolutie, om bijvoorbeeld in te kunnen stellen als achtergrond op een computer. Om alle achtergronden een plekje te geven, heb ik dit topic aangemaakt met alle - tot nu toe bekende - achtergronden. Ik zal deze bijwerken bij nieuwe evenementen, mocht ik dat vergeten, plaats gerust een reactie en mention mij erin (@DonFrank )!

NewLoadingscreen2019.png


Mocht de interesse in achtergronden in de toekomst vervagen, dan zal het topic uiteindelijk niet meer bijgewerkt worden. Laat dus zeker zien dat het gewild is om de achtergronden in hoge resolutie beschikbaar te stellen!
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb 3 achtergronden uit 2017 en 1 achtergrond uit 2018 ontvangen van mijn collega en die toegevoegd :)

Omdat er maximaal 20 afbeeldingen in één bericht kunnen staan, heb ik alle reacties moeten verwijderen en enkele posts aan moeten maken zodat de achtergronden in de toekomst zichtbaar kunnen blijven. Excuses daarvoor. (Gaat om berichten van @Nijnie , @rodeon , @CrazyWizard , @DiamondRose , @ivyspine , @super builder45 , @MarjoWint )
 
Bovenaan