• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aankondigingen

En voor sommige nog steeds niks.....Hoeboe..snik..snik..

En ik zou het graag willen al die extra's...
Je mag die van mij zo overnemen. Heb een gloeiende hekel aan die reclamefilmpjes en niet voor niets een adblocker er op staan.
Zelfde met tv kijken. Domme reclame tussendoor. 3/4 val onder de noemer "firma list en bedrog"
 
Zelfde met tv kijken. Domme reclame tussendoor. 3/4 val onder de noemer "firma list en bedrog"
Ik heb jaren geleden het TV abonnement de deur uitgegooid, ik keek toch allleen maar naar herhalingen. Ik had het eerst niet zo door, maar het is een verademing, geen reclame.
Vrijwel iedereen is er echter aan gewend en tolereert dat vele bedrijven je de hele dag lastig vallen met hun producten.

Ik kan iedereen aanraden reclameloos te leven.
 
Ik neem de programma,s die ik wil zien gewoon op ,en kan kijken wanneer ik wil en zonder reclame, nou ja....gewoon ff doorspoelen.
 
Voor opnemen moet ik betalen. Kosten 5 euro per maand. Vind ik sneu geld.
Had het eerst wel maar de deur uit gedaan. Das KPN. Weet niet of Ziggo het vraagt maar zal me niks verbazen.
Maak wel gebruik van uitzending of begin gemist maar kan alleen Ned 1,2 en 3 de reclame doorspoelen, overige zenders niet.
Als ik al kijk gebruik ik de reclame wel om naar toilet te gaan of om een bakkie koffie te zetten. Maar ja die reclames duren tegenwoordig zo lang dat ik er over na zit te denken om het huishouden dan maar tussendoor te doen.
 
Ik ben bij KPN,en ik heb een Combivoordeel, dus mob. en TV Internet samen, mocht iets uitkiezen voor 5 euro,dus daar heb ik
"opnemen" voor gekozen, kon ook elke maand 5 euro korting krijgen op mijn Abb/Rekening . dus net wat je wil.
 
Ik ben bij KPN,en ik heb een Combivoordeel, dus mob. en TV Internet samen, mocht iets uitkiezen voor 5 euro,dus daar heb ik
"opnemen" voor gekozen, kon ook elke maand 5 euro korting krijgen op mijn Abb/Rekening . dus net wat je wil.
ik zit ook bij KPN met een alles-in-1 (internet-TV-vaste lijn) en mag niks kiezen... alleen betalen, binnenkort 6,4 % meer!
 
Combivoordeel is iets anders dan alles in 1 het betekent dat je èn Mobielabb. èn TV +Internet van dezelfde provider moet hebben in dit geval van KPN. of had je dat wel begrepen? :cool:;)
 
O nou mooi dan! ach ja alle tarieven gaan omhoog idd, maar ja daarnaast ook de lonen,uitkeringen,AOW etc etc.....ik weet ook wel dat dat geen zoden aan de dijk zet, mja......ik ben pensionade en maak me er niet meer druk om hoor, je veranderd er toch niets aan.
 
Bovenaan