• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [12946] Handjes en munten

DeletedUser

Guest
Op Beta lijkt het deze week gefixed te zijn, nog even geduld dus.
 

DeletedUser

Guest
hoe lang blijven de handjes nog defect is wel een irritante bug. niet dat je niet schud om deze reden maar zou leuk zijn als er eens echt goed naar gekeken wordt.:(:(:(:(:(

Op de beta hebben ze de bug gefixt. Ik had verwacht dat ze het hier met een hotfix zouden herstellen, maar helaas zullen we moeten wachten op de volgende update.
 

DeletedUser2080

Guest
zolang we blijven kopen, vrees ik dat men er gewoon niets aan doet.
ben in niet zon positivo bui over de makers van deze game.
 

DeletedUser1474

Guest
ik krijg opeens geen hamertjes meer als ik burenhulp geef aan mensen, iemand anders ook dat probleem?
 

DeletedUser1592

Guest
De Bug met de gouden handjes is opgelost lees alleen het onderstaande even goed door!

Wij zijn ons er van bewust dat u spelers die u de afgelopen dag hebt bezocht en hulp hebt gegeven, opnieuw kunt bezoeken. Ook zijn we ons er van bewust dat u geen voorraden krijgt als u weer hulp geeft aan een buur die eerder deze dag hulp aan u heeft gegeven.

Dit effect komt door het feit dat wij de bug betreffende het in alle gevallen verkeerd weergeven van de gouden handjes hebben hersteld/gecorrigeerd. We hadden geen keuze om een en ander op deze manier op te lossen, onze excuses hiervoor.

Het effect van deze correctie is eenmalig en zal zichzelf in de loop van de komende dagen oplossen. (maximaal 2 dagen vanaf het moment van de update naar versie 1.34) Helaas hebben we geen mogelijkheden om dit proces te versnellen.
 
Bovenaan