• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [12946] Handjes en munten

DeletedUser234

Guest
Zoals net in ander topic gezegd, zijn ineens mijn gouden handjes verdwenen, half uur geleden waren ze er nog. Ik wist niet dat je met hulp geven wel bonus krijgt, thanks voor die tip!
 
Als je hulp hebt gekregen en je diegene binnen een bepaalde tijd ook helpt krijg je extra voorraden naast de munten en grondstoffen.
 

DeletedUser1329

Guest
Sinds de laatste upgrade klopt het niet meer de met de gouden handjes en de bonus. 3 uur geleden hulp gekregen dan zelf hulp willen geven, maar geen gouden handjes en na het geven van de hulp ook geen extra bonus.
 

DeletedUser234

Guest
dat is vreemd @Ddee want wij hebben allemaal geen gouden handjes, maar krijgen wel de beloning hamers als de hulp die je zelf kreeg niet langer dan 23 uur geleden is.
 
Op stadhuis heb ik al paar keer meer dan 200.000 munten opgehaald die m'n buren me gaven, terwijl er als cijfer 57.000 stond (alsof er maar 1 buur langs was geweest) telkens toen ik eerst even keek hoeveel ik kon ophalen.
 

DeletedUser234

Guest
Die gouden handjes nog niet hoor, maar fijn dat je wel de beloning krijgt.
 
Probleem dat er inderdaad nog is, bij de ene buur/broeder zijn de handjes goud, bij de andere niet, hoewel je wel voorraden ontvangt bij sommigen.
 

DeletedUser2080

Guest
Probleem dat er inderdaad nog is, bij de ene buur/broeder zijn de handjes goud, bij de andere niet, hoewel je wel voorraden ontvangt bij sommigen.
Nog steeds inderdaad. Ik begrijp niet dat ze dit zo negeren....
 

DeletedUser

Guest
Ik ging van 'n eerder bericht uit dat het probleem verholpen was, maar omdat er vanuit onze BS vragen waren omtrent de handjes, ben ik weer even in het forum gedoken om te zoeken wat er al zo beschreven staat aan problemen en evt. oplossingen.

ik werd van het ene onderwerp doorgelinkt naar dit onderwerp waaruit blijkt dat het dus niet opgelost is en dat is wel 'n beetje jammer.

Ook heel triest dat er geen reactie vanuit het team komt in hoeverre ze nu zijn met dit probleem.

Dus best team, is er wat duidelijkheid over dit probleem en mogen we binnenkort verwachten dat het wel opgelost is..?

Ben benieuwd ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Ik ging van 'n eerder bericht uit dat het probleem verholpen was, maar omdat er vanuit onze BS vragen waren omtrent de handjes, ben ik weer even in het forum gedoken om te zoeken wat er al zo beschreven staat aan problemen en evt. oplossingen.

ik werd van het ene onderwerp doorgelinkt naar dit onderwerp waaruit blijkt dat het dus niet opgelost is en dat is wel 'n beetje jammer.

Ook heel triest dat er geen reactie vanuit het team komt in hoeverre ze nu zijn met dit probleem.

Dus best team, is er wat duidelijkheid over dit probleem en mogen we binnenkort verwachten dat het wel opgelost is..?

Ben benieuwd ;)

Hey Rosengarden,

Zowel hier op het Nederlandse forum als op de Beta forum is deze bug bevestigd en onderzocht. Je kunt er dus vanuit gaan dat deze bug eerst op de Beta verholpen moet worden voordat de bug hier verholpen wordt. Nu weet ik helaas niet wanneer deze bug wordt aangepakt en ik heb hier verder nog geen notificatie van gezien/gelezen wanneer dit wordt aangepakt.
 

DeletedUser239

Guest
Deze bug gaat jammer genoeg al heel lang mee en is best vervelend ... Ik vrees dat de ontwikkelaars zich niet voldoende realiseren hoe essentieel het bij het bezoek is als je weet of iemand jou wel of niet gesteund heeft (en dus wel of niet actief is).
 

DeletedUser

Guest
Hey Rosengarden,

Zowel hier op het Nederlandse forum als op de Beta forum is deze bug bevestigd en onderzocht. Je kunt er dus vanuit gaan dat deze bug eerst op de Beta verholpen moet worden voordat de bug hier verholpen wordt. Nu weet ik helaas niet wanneer deze bug wordt aangepakt en ik heb hier verder nog geen notificatie van gezien/gelezen wanneer dit wordt aangepakt.
Beste Lionell,

Dank je wel voor je reactie, :)

Het loopt heel raar met die handjes, het ene moment werkt het wel goed en het andere moment hoor ik dat er leden zijn die blauwe handjes krijgen "met" voorraden, dus heel verwarrend nu.:confused:

Het probleem zal dus nog even blijven bestaan begrijp ik uit je bericht, dus we zullen nog veel geduld moeten hebben.
Dat gaat vast lukken, we weten nu dat het niet goed werkt en nog de nodige tijd vraagt, dus het is bij de bel kijken wie wel en wie niet geeft uit de BS. Via deze weg is het wat omslachtig maar het is even niet anders.:D

Nogmaals dank je wel en we zien wel wanneer alles weer goed in het goud komt te staan.;)
 

DeletedUser1427

Guest
Deze bug gaat jammer genoeg al heel lang mee en is best vervelend ... Ik vrees dat de ontwikkelaars zich niet voldoende realiseren hoe essentieel het bij het bezoek is als je weet of iemand jou wel of niet gesteund heeft (en dus wel of niet actief is).

Ik zal voor de zekerheid deze bug weer even aan het licht stellen in Het Elvenar Team, Ik kan me goed voorstellen dat je deze functie 'gouden handjes' gebruikt om wellicht je burenhulp te geven aan spelers die ook bij jezelf langs komen. Ik kan echter niets gar
Beste Lionell,

Dank je wel voor je reactie, :)

Het loopt heel raar met die handjes, het ene moment werkt het wel goed en het andere moment hoor ik dat er leden zijn die blauwe handjes krijgen "met" voorraden, dus heel verwarrend nu.:confused:

Het probleem zal dus nog even blijven bestaan begrijp ik uit je bericht, dus we zullen nog veel geduld moeten hebben.
Dat gaat vast lukken, we weten nu dat het niet goed werkt en nog de nodige tijd vraagt, dus het is bij de bel kijken wie wel en wie niet geeft uit de BS. Via deze weg is het wat omslachtig maar het is even niet anders.:D

Nogmaals dank je wel en we zien wel wanneer alles weer goed in het goud komt te staan.;)

Klopt, ik heb de bug melding ook even in het licht weer gesteld in Het Elvenar Team, hieruit begreep ik dat er wel gewerkt wordt aan een oplossing, ook is de bug bekend bij Beta en is deze nog niet klaar om verholpen te worden. Dit is idd vervelend maar het enige wat ik kan vragen is om geduld :)
 

DeletedUser1764

Guest
Het is zeer vervelend dat deze bug nog steeds niet is op gelost. En mijn geduld is op. Natuurlijk heb ik geduld, maar de redelijke periode waarin deze bug opgelost dient te worden is verstrekken.
 

DeletedUser1764

Guest
Laat ik het zo zeggen. Ik kan mijn euro's, maar een keer uit uitgeven. Ik geef het liever uit aan een spel waar de bug snel opgelost worden of redelijk op gegaan worden met bugs. En het is overigens ook geen reclame voor de programmeurs. Als ze zo langzaam zijn in het oplossen en zo weinig informatie vrij geven over de status, dan is de kans dat ze ooit een beter betaalde baan krijgen zeer klein.

Ik ken de truc ook van het zo snel mogelijk sluiten en niet heropenen van bug reports ook wel, maar de managers kennen het ook en ze houden er ook niet van in de maling genomen te worden.
 
Bovenaan