• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Oldiewoldie

    toch vreemd

    ik denk dat je een aantal prijzen niet geinnd hebt, met 210 punten moet je er toch een stel hebben
  2. Oldiewoldie

    Feedback: Meer mogelijkheden voor runenscherven

    ja klopt, ben 17 februari erg dom en hebberig bezig geweest. Ik zal nu een paar dagen wachten om de limiet weer wat op te laten lopen, zodat ik weer fatsoenlijk met kp treintjes kan mee doen
  3. Oldiewoldie

    Feedback: Meer mogelijkheden voor runenscherven

    toch blijven mensen bij mij de melding zien dat ik al voldoende ontvangen heb, maar kunnen soms wel en soms niet storten bij mij ( met melding dus)
  4. Oldiewoldie

    Feedback: Meer mogelijkheden voor runenscherven

    en hoe lang duurt het weer dat er gestort kan worden als je aan je limiet zit?
  5. Oldiewoldie

    Feedback: Verboden ruïnes-evenement

    dan tijdelijk even stapelen en binnen een bepaalde tijd weer uit geven, bv 1 a 2 dagen
  6. Oldiewoldie

    Feedback: Verboden ruïnes-evenement

    bij dit event zijn 10 kapotte scherven te winnen, maar het blijft lastig dat die vaak niet in je voorraad passen, zodat ze vaak deels verloren gaan. Ook tijdens de toernooien gebeurt dit. Misschien kunnen ze, net als de kps in de balk, in sommige gevallen gestapeld worden?
  7. Oldiewoldie

    Geen bug Spel laad niet in Firefox

    bij mij gebeurt dat bij chrome, Firefox doet het wel, maar stuk trager in het spel, plaatjes laden ed duurt erg lang. Browser geschiedenis verwijderd, cache geleegd, helpt allemaal niks.
  8. Oldiewoldie

    spectrale steen

    ik heb hem al gevonden, hij staat bij de toren, als je gaat onderhandelen. Is een soort joker dus
  9. Oldiewoldie

    spectrale steen

    Bij het event heb ik de spectrale steen vrij gespeeld en ge-innt. Ik zie hem echter nergens staan in mijn inventaris, ook niet na refreshen. Weet iemand waar ik hem wel kan vinden?
  10. Oldiewoldie

    Winter Magic Evenement

    Dank je wel Billie-Willie :)
  11. Oldiewoldie

    armbanden!

    hoofdstuk 18- 76 k
  12. Oldiewoldie

    Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    was vorig event ook al. Heel erg vervelend inderdaad
  13. Oldiewoldie

    We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

    hebbe hebbe hebbe :)
  14. Oldiewoldie

    Nieuw inwisselen fragmenten hangt.

    ook 2 a 3 keer last van gehad
  15. Oldiewoldie

    magisch dagboek

    hahahaha, ja nou je het zegt. Ik was nog niet wakker denk ik. Honderdduizend keer doorgedraaid:eek:
  16. Oldiewoldie

    magisch dagboek

    oplossing al gevonden, gewoon een lvl 1 boekrolfabriekje gezet, die kan het wel. Maar al met al toch een rare quest .
  17. Oldiewoldie

    magisch dagboek

    ik moet voor een quest van het laatste hoofdstuk een magisch dagboek maken, dat zou een 1 daags productie zijn, maar die kan ik niet maken in mijn boekrolfabriek, omdat die alleen 3 en 9 uurs producties kan maken. Hoe nu verder?
Bovenaan