• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Dorine74

    Nederzettingsgoederen productie versnellen?

    Is er een manier om je goederen productie van je nederzettingsfabrieken te versnellen in een hoofdstuk? Kan een wonder daarbij helpen? Dan heb ik het niet over het portaal zelf, dat weet ik, maar de fabrieken die behoren bij de nederzetting van dat hoofdstuk... Graag tips? Of misschien kan het...
  2. Dorine74

    Ineens 5 hoofdstukken verder?

    Mijn zoon heeft los van mij ook een account op Elvenar en is paar dagen geleden begonnen. Nu logde hij vanochtend in en ziet tot zijn grote verbazing dat hij ineens 5 hoofdstukken verder is? Huh? Hoe kan dat? Is dat een bug en gaat dat weer weg of moet hij er maar gewoon blij mee zijn en is het...
  3. Dorine74

    Dwergencitadel

    Iemand een idee of ik mijn laatste gebouwtje, de grotten van de schemering nog kan verkrijgen ergens? Of is dat ijdele hoop en kan ik mijn set van de dwergencitadel niet meer compleet maken? Komen die nog terug om evt in de MA te maken of niet?
  4. Dorine74

    Ik zoek een broederschap, actieve speler

    Goedenavond allen, Ik ben Dorine en op zoek naar een broederschap, ik ben er even tussenuit geweest een aantal jaren maar weer helemaal in to the game! Ik ben een actieve speler die elke dag online is. Ik neem deel aan toernooien en haal daarbij minimaal 1500 punten maar meestal meer. De toren...
  5. Dorine74

    Terug van weggeweest...

    Hallo allemaal, Ik heb de draad weer opgepakt waar ik gebleven was maar ik zie dat er enorm veel veranderd is!! Hoe kan het ook anders na 4,5 jaar niet meer gespeeld te hebben... Gelukkig kon ik mijn wachtwoord weer achterhalen, ik moest wel diep graven, maar ja hoor daar is mijn stadje nog...
Bovenaan