• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ik zoek een broederschap, actieve speler

Goedenavond allen,

Ik ben Dorine en op zoek naar een broederschap, ik ben er even tussenuit geweest een aantal jaren maar weer helemaal in to the game!
Ik ben een actieve speler die elke dag online is. Ik neem deel aan toernooien en haal daarbij minimaal 1500 punten maar meestal meer. De toren heb ik nog geen ervaring mee maar heeft bij mij (nog_geen prioriteit. Burenhulp dagelijks en ben wel in voor af en toe een BSA. Ook heeft de KP trein/wondermail bij mij een pre aangezien ik mijn en daarbij ook anderen hun wonderen zo snel mogelijk wil upgraden. In voor af en toe een kletspraatje op zijn tijd en als de groep me bevalt blijf ik trouw, ik hou niet zo van het gerondhops. Veel te vermoeiend. Geen poespas, je weet wat je aan me hebt en ben een open en eerlijk persoon. Wil je me graag erbij hebben, dan hoop ik op een positief berichtje van broederschappen met minimaal 20 leden.
Fijne avond allen, vriendelijke groeten Dorine.
 
Dankjewel, ik bekijk het morgen even, heb meerdere uitnodigingen staan, maar vind het een serieze optie! De broderschap spreekt mij wel aan.
Hebben jullie ook KP trein of wondermail? Fijne avond nog!
 
Jazeker hebben wij kp treinen ….meerdere zelfs jij ook een fijne avond en succes met je keuze….altijd lastig een goede keuze te maken. Hopelijk tot ziens:)
 

Aeva

Chef
Wij hebben een nette add bij 'broederschap zoekt leden' staan. Die zoeken we dan ook...
Ik zou zeggen, kijk even naar de tekst waar wij voor staan en hoe we spelen of je denkt dat de BS matcht met hoe jij wilt spelen.

elvenar handtekening DEF.jpg
 
Bovenaan