• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Terug van weggeweest...

Hallo allemaal,

Ik heb de draad weer opgepakt waar ik gebleven was maar ik zie dat er enorm veel veranderd is!! Hoe kan het ook anders na 4,5 jaar niet meer gespeeld te hebben...
Gelukkig kon ik mijn wachtwoord weer achterhalen, ik moest wel diep graven, maar ja hoor daar is mijn stadje nog, net zoals ik hem had achtergelaten.
Beetje spinnerag wegvegen en daar ben ik weer!;)
Ik moet er weer helemaal inkomen, zit midden in ontwikkeling van elementalen en hoe zat het ook alweer...
Een onzichtbare toren die zo maar uit het niets verschijnt en waar je kan vechten om beloningen..geen idee..:rolleyes:
Leuk leuk leuk.. En die wonderen..jeeee...waar was ik ook alweer en hoeveel had ik erin gestopt en welke moet eerst? Het is allemaal weggezakt.. Maar goed, langzaamaan komt het vast wel weer terug en hoop ik een leuke broederschap te kunnen vinden die snappen dat ondanks het aantal punten ik dus weer totaal opnieuw moet beginnen. Misschien kom ik zelfs nog wel oude bekenden tegen. Ik ben niet heel vaak online maar zeker elke dag wel even om wat aan mijn stad te doen. Ik weet niet of dat genoeg is, maar dat zien we dan wel weer, toernooien weet ik ook niet meer hoe dat in zijn werk ging, maar aldoende leert men weer. Hoe heette mijn broederschap van toen ook alweer? pfff geen flauw benul, is ook veranderd van naam volgens mij. Enige dat ik nog weet is dat Mo of Monique de oprichtster was en dat we op rang 1 stonden. Het blijft een mooi spel met veel geduld en vooral veel gezelligheid onder elkaar.
Tot later, veel spelplezier, groetjes Dorine xxx :)
 
Welkom terug Dorine en veel speelplezier ;)
Hoe zeggen ze dat zo mooi.... Het zijn de goede die terug komen ;)
Warme groetjes en fijne avond
Van Rozenelfje
 
Welkom terug Dorine, en bij wannyswonderewereld is er ook een plaatsje vrij u bent van harte welkom hoor, een mailtje naar wanny of mij elvenis is voldoende, hopelijk tot gauw
 
Bovenaan