• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Discord

    Helaas geen info hier op Forum dan,heel erg spijtig,Discord gaat het niet worden voor mij.Ik vraag me af waar Inno hier mee bezig is?Dit spel laten doodbloeden?Erg jammer zoals het nu allemaal gaat,ik overweeg sterk om te stoppen met dit spel:-((((
  2. Discord

    Discord is TROEP,meer wil ik er niet eens over zeggeen,echt verkeerde stap van Inno:-((( p.s. als dit allemaal doorgaat is dit mijn laatste bericht hier,op Discord zal niemand mij horen of zien,erg jammer dit allemaal,vernaggelt voor mij het hele spel:-(((
  3. Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

    Iedereemn zou hier naar mijn mening gelijk in moeten zijn,of je er mee wil doen of niet,is dan je eigen keuze
  4. Randje wereldkaart

    Helemaal rechts bij mij is ook niets meer,ik zal het binnenkort proberen,ik ben nu nog een andere provincie aan het verkennen,ik laat het je weten als ik zo ver ben,ik ben zelf ook benieuwd:-)
  5. Randje wereldkaart

    Ik heb het ook niet over de steden die er niet zijn,maar over de provincies,ik dacht dus dat je die wel kon verkennen,blijkbaar niet dan dus:-)
  6. Randje wereldkaart

    Ik heb net even gekeken bij Pats64,inderdaad helemaal links van haar geen steden meer,maar je kunt de provincies toch blijven verkennen,die lichten tenminste op,dus is voor mij een teken dat je die kunt verkennen,of heb ik het helemaal mis?En dan maar hopen en afwachten tot je een keer verhuisd...
  7. Handel

    Bedankt voor alle tips en adviezen We spelen heel bewust in een kleine BG Als dan het resultaat is dat je helemaal aan de rand van de bewoonde wereld zit,dan is het maar zo Ik zal vol ongeduld blijven wachten en hopen op een verhuizing:-)
  8. Handel

    Levende steden die geen handel drijven,ja,dat schiet lekker op:-( p.s maar bedankt voor advies:-)
  9. Handel

    Handel is hier compleet waardeloos geworden,en sorry alvast voor het taalgebruik,maar ik word er schijtziek van,ik overweeg serieus om te stoppen,en misschien wil Inno dat ook wel liever,spelen word zo echt steeds moeilijker
  10. Handel

    Hoe kan je blijven spelen als er in je buurt op de Wereldkaart bijna geen handel meer is,ik krijg bijna uitsluitend handel van de Groothandel,maar dit is toch niet normaal,zou graag met echte personen handelen,dus ik hoop op de Wereldkaart snel verhuist te worden Groetjes Erik
  11. Aankondigingen

    Stel je niet te veel voor van die prijzen hoor,maar het is inderdaad leuk om er bij te krijgen:-)
  12. Aankondigingen

    Het gaat mij allemaal boven de pet,ik ben digibeet,ik ben blij met alles wat gratis is,ik snap er verder niets van,sorry
  13. Aankondigingen

    Extra en gratis prijsjes zijn bij mij altijd welkom,dus laat maar komen:-)
  14. arena

    Je mag alles voorstellen hoor,maar dat wil niet gelijk zeggen dat iedereen het met je eens is,gewoon voorstellen blijven doen hoor,niets mis mee:-)
  15. Burenhulp

    Die bruine handjes hebben je (nog) geen Burenhulp gegeven,de Gouden handjes hebben je wel Burenhulp gegeven
  16. Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

    Is het misschien dat je vergeet ingredienten samen te voegen?126 x klikken en niets krijgen lijkt me heel sterk
  17. Wereldkaart

    Door bepaalde,niet nader te noemen onstandigheden,spelen we nu met zijn tweetjes:-) Als minder Burenhulp en minder handel daar dan uit voortkomen,dan neem ik dat graag op de koop toe:-)
  18. Wereldkaart

    Ja,snap ik hoor Bor,maar duurt naar mijn gevoel wel erg lang voor ik eens verplaatst word,en Burenhulp geef ik altijd,maar word minder en minder hier,net als de handel:-(Dus ik probeer het maar weer,klaag klaag en nog eens klaag:-)
  19. Wereldkaart

    Moet je hier escht eerst gaan klagen voordat je naar een betere plek op de wereldkaart word verplaatst,ik zit hier al maanden vast,en handel word sterk belemmerd,kan toch niet de bedoeling zijn,dus klaag klaag en nog eens klaag,hoprlijk helpt dat
  20. Hoofdstuk 18 teamgeest versnellen

    Ach ja,als je haast hebt zit je in het verkeerde spel,hahaha
Bovenaan