• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart

Moet je hier escht eerst gaan klagen voordat je naar een betere plek op de wereldkaart word verplaatst,ik zit hier al maanden vast,en handel word sterk belemmerd,kan toch niet de bedoeling zijn,dus klaag klaag en nog eens klaag,hoprlijk helpt dat
 
Het helpt niets, laat ik dat voorop zetten.
De verplaatsingen vinden iedere maandag ochtend plaats.
En jou stadje kan alleen verplaatst worden naar een locatie die net als je huidige locatie de zelfde grondstoffen om zich heen heeft en vrij is.
Ik heb zelf 1,5 Jaar mogen wachten op een nieuwe betere locatie.
Op mijn oude locatie zat ik in de rand van de bewoonde wereld waarbij ik van de rechterzijde en boven zijde steeds meer goudmijntjes kreeg.
En in de week voor mijn verplaatsing begonnen de goudmijntjes zelfs aan de linker kant van mij te verschijnen.

Het is dus echt een kwestie van wachten om te ontdekken op een maandag ochtend al je oude buren verdwenen zijn en jij een hele boel nieuwe gezichten om je heen hebt.
Zodra dat gebeurd is, ga dan eerst even bij alle mensen en elven om je heen een kopje suiker vragen.
Het is namelijk wel zo net om je neus even te laten zien als je net verhuisd bent.
 
Ja,snap ik hoor Bor,maar duurt naar mijn gevoel wel erg lang voor ik eens verplaatst word,en Burenhulp geef ik altijd,maar word minder en minder hier,net als de handel:-(Dus ik probeer het maar weer,klaag klaag en nog eens klaag:)
 
Ik heb je net even opgezocht op de wereld kaart en zie dat er recht en onder jou nog 3, hoog uit 4 ringen zijn voor je in het buiten bos terecht komt.
Maar ik zie dan ook dat daar een nog een paar spelers zitten die van de wereld bol dreigen te vallen en die moeten toch echt iets eerder verplaatst worden.
Dus is het maar net de vraag wie er iets eerder aan de beurt komt.

Maar wat handel betreft, misschien is het wat handiger als jij en speler kumara toe treden tot een andere BS.
 
Laatst bewerkt:
Door bepaalde,niet nader te noemen onstandigheden,spelen we nu met zijn tweetjes:)
Als minder Burenhulp en minder handel daar dan uit voortkomen,dan neem ik dat graag op de koop toe:)
 
Bovenaan